Einde Wereld Awards

DeletedUser68322

Guest
lol dit forum kan ook op de lijst waar je mening niet eens telt :p
 
Reactiescore
661
lol dit forum kan ook op de lijst waar je mening niet eens telt :p
Dat is flauw koen. Je hebt een paar keer je mening geuit, maar het is een mening die gebaseerd is op nonsens (in sommige gevallen), misschien dat jij daar niet van op de hoogte was/bent, maar dan blijft het wel nog nonsens.

En je hebt je lijstje gedelete?
 

DeletedUser68322

Guest
Dat is flauw koen. Je hebt een paar keer je mening geuit, maar het is een mening die gebaseerd is op nonsens (in sommige gevallen), misschien dat jij daar niet van op de hoogte was/bent, maar dan blijft het wel nog nonsens.

En je hebt je lijstje gedelete?


Dat is het niet, ik zal wat achtergrondinformatie geven.
Ik ben nu 21 jaar oud en op mijn 18e mijn eigen onderneming gestart. Na 1 jaar hard werken heb ik zelfs een winkel kunnen huren in het stadje waar ik woon als kantoorruimte (destijds) en nu ook echt als een winkel. ik spreek in een week wel zon 2/300 mensen. Van die 2/300 mensen kun je stellen dat 35% zijn mond niet kan houden bij de balie.

(hoef je niet te lezen, maar altijd wel leuk als je het doet)
Voorbeeld, een klant wilt een speakerset kopen, wat bij mij 55.99 kost. hij was er niet zeker van en wou graag van mijn kennis meegenieten. Prima, want ik verwacht dan dat hij als hij een beslissing heeft gemaakt ook het desbetreffende product koopt bij mij, en niet bij een ander. hij wist het niet zeker en ging naar huis. de volgende dag kwam hij terug en had een beslissing gemaakt, maar had hem op het internet gezien voor 53.99 (ex. verzendkosten wat hij niet had gezien) op die prijs van mij heb ik 3.76 euro brutowinst, bar weinig dus. maar wat hij dus ging doen is voor mijn neus af lopen dingen, dat hij hem voor 53.99 mocht meenemen, want hij vond dat ik te veel er voor vroeg en dus gewoon er meer voor vroeg dan nodig is, maar wat dus uiteindelijk een reële prijs was. Als programmeur verdien ik zon 110 euro per uur, en in die tussentijd die ik kwijt was aan hem had ik ook kunnen programmeren(makkkelijk gezegd) ik was zon 3kwartier kwijt aan hem om alles te bespreken dus 110 * .75 = 82.50 al verlies op hem. 82.50 - 3.76 = 78.74 verlies totaal (relatief gezien) uiteindelijk heeft hij hem toch gekocht na dit verhaal te horen, maar wat ik hiermee probeer te bereiken is dat mensen totaal niet weten wanneer ze hun mond moeten dichthouden en opentrekken.

Sorry maar dit wou ik even kwijt :)

en ja ik heb mn lijst gedeletet.


Maar goed we gaan redelijk offtopic
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78527

Guest
Beste mensen ik kan het toch even niet laten.
Helaas kan ik niet vanaf het begin mee praten maar de meningen lopen wel uit een.
Wel jammer dat er mensen zo neer gehaald worden en sommigen werkelijk naast hun schoen leopen.
Ik wil niets afdoen aan de winst van Poef maar wel aan de kwaliteit van sommige spelers.
2hos heeft veel praatjes en heeft mijn inziens een vuil spelletje gespeeld.
Ik hoop hem nog eens in een volgende classic tegen te komen......
 

DeletedUser77725

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Speel al even niet meer dus kan het niet goed zeggen.
Beste Gestopte Speler: Binnenkort Robin (Bomboko Lokumba)
Beste Stamspeler: Denk dat iedereen van POEF wel goede stamspelers waren.
Wie was de grootste ego van Classic 13?: finalowner
Gezelligste speler: Robin van Bomboko Lokumba
Beste Stam: POEF
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Bomboko Lokumba als hij niet zou stoppen.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Heb niet bij je gespeeld en je zal me ook niet vragen, maar heb het over De Misogyne Feminist.
De meest Faire Speler: Bomboko Lokumba
De meest unfaire speler: De spelers die bots gebruiten
De Beste / leukste actie: Zijn niet echt veel acties geweest, dus dan zal ik maar diegene nemen op mij. Maar spijtig genoeg had ik geen tijd om echt iets tegen die actie te doen.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Heel GOUD dat op bb ging.
Met wie had je zeker Classic 13 willen afsluiten: Jeroen van FluffyButDangerous heb het altijd leuk met hem gehad op tw
De beste aanvaller: De Misogyne Feminist
De slechtste aanvaller: Geen idee
De beste verdediger: Tim010
De slechtste verdediger: Zal men eigen (CC) maar zeggen zoals bijna iedereen hier toch al gezegd heeft. Hebben idd toen slecht verdedigd en dat heb ik ook toegegeven enigste wat ik en men co zijden was dat we de verdediger van de dag award niet zo slecht vonden, maar das in vergelijking met de aanvaller van de dag niet echt zo. Maar ga hier ook niet weer verder op in gaan. Ik en men co hadden gewoon geen tijd toen en de wereld was ook al gespeeld wat het voor andere die ons hadden kunnen helpen niet meer interessant leek om ons te helpen.
De beste vv'er: /
De grootste noob / faler: Zou hier eigenlijk heel GOUD zeggen, gewoon omdat ze allemaal op delete zijn gegaan wat zeer spijtig was voor het verder verloop van de wereld.
Grootste Faalstam: GOUD
Dé verrassing van Classic 13 (Speler/actie): Niet echt veel verassingen gehad op deze classic.
De beste leider: Leiding van POEF
De slechtste leider: Waarschijnlijk die van mijn stam (I), want er was er geen en die van GOUD
Wie heeft op Classic 13 jouw respect nu echt verdiend: Robbeke
Wie was volgens jou de beste forumposter van Classic 13?: Robbeke
Wie was volgens jou de slechtste poster van Classic 13?:/
Welke spelers hebben op Classic 13 het beste in jou naar boven kunnen halen? Mijn co's
De grootste spammer: Niet echt iemand
Wat heb ik zelf voor Classic 13 betekend: Niet veel, maar heb niet veel zin om hier weer op in te gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77725

Guest
Niet om iets van Robin's kwaliteit af te doen, maar misschien moet je hem eens voorstellen om samen te gaan kameren.
Ja zal het hem is vragen. Is gewoon enigste speler van jullie waar ik tenminste deftig en op een normale manier heb mee gepraat. En ken hem ook van nog een andere wereld.
 
Reactiescore
1.094
lol dit forum kan ook op de lijst waar je mening niet eens telt :p

Jou mening telt zeker maar er zit wel een kanttekening bij. Als jij hier wat in het rond zwetst is dat wel iets waar mensen je op aanspreken, helemaal als je mening dus A is en de feiten B zeggen. Voorbeeld:

Dat je bijvoorbeeld de massa op ~I~ als de 'beste actie' noemt is dus al onzin omdat jullie 3 dagen na de daadwerkelijke massa zijn gaan aanvallen. Een actieve verdedigder had je wss uitgelachen maar dat viel nu mee omdat A wij alles hadden gecleard en B big daddy daardoor zo goed als inactief was geraakt.

Of ander voorbeeld het noemen van Korsjaka Sopka als beste aanvaller terwijl die letterlijk alleen maar hoog staat door 3 a 4x zelf bash.

Ja zal het hem is vragen. Is gewoon enigste speler van jullie waar ik tenminste deftig en op een normale manier heb mee gepraat. En ken hem ook van nog een andere wereld.

Tja wij waren aso maar ik vond bar weinig zelfreflectie van CC afkomen, ofja deftige zelfreflectie
 
Reactiescore
1.094
Ja nja wij staan en stonden al n1 in oda daarvoor. Het is ook echt niet erg om te doen een keer. Maar korsjaka heb bijna 3 kwart van zn oda gefaked en is dan zgn beste aanvaller. Dus..
 

DeletedUser68322

Guest
Joël heeft zeker gelijk dat André veel aan zelfbash heeft gedaan, maar 3kwart is ook overdreven. ga maar uit van de helft.
 
Reactiescore
1.094
Waar is Frans Bauer, komop wat een grap.
Ok het is de helft, gefeliciteerd hij heeft mààr de helft van zn oda gefaked en hoort daarom geen 'beste' aanvaller te zijn
 

DeletedUser77725

Guest
Tja wij waren aso maar ik vond bar weinig zelfreflectie van CC afkomen, ofja deftige zelfreflectie
Wat bedoel je dan weer met zelfreflectie.Heb trouwens wel in pm's soort van zelfreflectie gezegd of wat dan ook haha ;)

Het is ook echt niet erg om te doen een keer
Daar had je toch een andere menig over toen wij het dan is 1 keer hadden gedaan.
 

DeletedUser72857

Guest
Ja zal het hem is vragen. Is gewoon enigste speler van jullie waar ik tenminste deftig en op een normale manier heb mee gepraat. En ken hem ook van nog een andere wereld.

Kijk, ik kan het heel goed met Robin vinden. Ik begrijp ook zeer goed waarom je hem sympathiek vindt, hij zal nooit een kwaad woord zeggen tegen je en zoverder.
Wij daarentegen waren gewoon direct tegen je en zeiden wat we dachten, weet niet exact welke speler van jullie wat had gezegd maar als je A) begint te klagen omdat we jumpen naar jullie cluster om jullie rank 1 af te pakken met een bericht als 'edel eens jullie eigen barbarendorpen en laat die van ons gerust' en later na het ENORM slecht verdedigen je nog gaat vertellen dat jullie het al bij al nog goed hadden gedaan. Ja dan krijg je een gepeperde pm terug. Als je later dan ook nog wat loopt te kutten met heel random en af en toe een edeltje te slopen ja dan ben je niet blij. Zoals we toen allemaal al zeiden, geen probleem dat je gaat lopen deffen maar doe het deftig en niet willekeurig.
 

DeletedUser77725

Guest
Kijk, ik kan het heel goed met Robin vinden. Ik begrijp ook zeer goed waarom je hem sympathiek vindt, hij zal nooit een kwaad woord zeggen tegen je en zoverder.
Wij daarentegen waren gewoon direct tegen je en zeiden wat we dachten, weet niet exact welke speler van jullie wat had gezegd maar als je A) begint te klagen omdat we jumpen naar jullie cluster om jullie rank 1 af te pakken met een bericht als 'edel eens jullie eigen barbarendorpen en laat die van ons gerust' en later na het ENORM slecht verdedigen je nog gaat vertellen dat jullie het al bij al nog goed hadden gedaan. Ja dan krijg je een gepeperde pm terug. Als je later dan ook nog wat loopt te kutten met heel random en af en toe een edeltje te slopen ja dan ben je niet blij. Zoals we toen allemaal al zeiden, geen probleem dat je gaat lopen deffen maar doe het deftig en niet willekeurig.
Ik ga niet weer ingaan op dat zelfde stukje tekst elke keer. Heb ik al in een ander topic gedaan. En als je men lijstje deftig bekijkt ben ik ook nog op een paar dingen in gegaan.
Nog een kleine toevoeging. Ja Robin gaat idd niet vaak iets kwaad zeggen. Maar daar is ook niets mis mee. Ik had geen probleem met dat jullie je mening gaven. Maar het ging er gewoon vaak te vijandig aantoe. Ik had gerust ook gwn met jullie gezellig willen praten in pm en dat was ook soms, maar dan ineens krijg je als volgende pm weer iets aanvallend/vijandig door andere co ofzo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.094
Wat bedoel je dan weer met zelfreflectie.Heb trouwens wel in pm's soort van zelfreflectie gezegd of wat dan ook haha ;)


Nouja dat je zelf had kunnen zien dat je rol op de wereld klein was. En dat je daaraan dan actie ging ondernemen. Dat je erkent dat je meer had kunnen doen is 1, het vervolg wat er echter aan werd gegeven was ehm mager.

Daar had je toch een andere menig over toen wij het dan is 1 keer hadden gedaan.

Kunnen het niet hebben dat iemand die zijn ODA alleen maar heeft gefaket nipt boven ons eindigde met dagprestaties, waarbij wij wel een legit aanvaller hadden. Nu is het 3? 4? dagen voor het einde, och dan ben ik de moeilijkste niet. Zeker niet naar een acc wat toch 1ste oda staat sinds jaar en dag en actief heeft bijgedragen aan de wereld
 

DeletedUser77725

Guest
Kunnen het niet hebben dat iemand die zijn ODA alleen maar heeft gefaket nipt boven ons eindigde met dagprestaties
Begrijp ik langs 1 kant maar zeggen dat we al onze oda hebben gefaked is een leugen. We hebben het 1 keer gedaan.
 
Reactiescore
1.094
Ik bedoelde op korsjaka, wij hadden een legit avdd van 3.5 mil en korsjaka een fake met 3.6 mil bij de dagprestaties
 
Bovenaan