Einde van W43

DeletedUser72576

Guest
Psycho is nog niet in staat tot een simpele massa dus voor jullie hoeven we niet bang te zijn :D
 

DeletedUser75798

Guest
Wij hebben maar 1 dorp verloren! Wat heb jij op defensief vlak verricht? :s
 

DeletedUser34772

Guest
dbtd had 300-400K aan clusterfucks in zijn gebied liggen waarna er al een kleine mio weggedeld was, natuurlijk noem je dat niet gebroken:rolleyes:

overigens zou het niet 1-1 geweest zijn tegen CA aangezien het ook al evenlang duidelijk was dat ik front ging maken ongeveer in het midden van zijn phalanx.
Op CA zaten sinds een dag of 2 voor de bans enkele nieuwe bespelers bij waar ik inderdaad genoeg vertrouwen in heb/had.

Jullie zouden dus een massa doen waarbij de helft van daap onder vuur lag, wat dus zoiezo wel op een fail zou uitwijzen aangezien het dan niet over grotere aantallen ging en deze dmv de deff overschot in daap eenvoudig op te lossen zouden zijn.

door het breken van dw zou dbtd ook nog eens een enorm aantal extra front krijgen, waarna zowel dbtd en DG gewoon easy targets zouden worden, dat moet je zelf toch ook wel begrijpen.

Op Dbtd werden er geen/amper winsten behaald nadat de nieuwe spelers er op zaten, en die spelers hadden er ook zeker wel vertrouwen in. Dat vertrouwen deelde ik. Het nieuwe front was wat lastig, maar zaten topspelers op en van Killb waren wij (en zij) niet bepaald onder de indruk.

Zoals het er voor stond was het redelijk duidelijk waar jij ging front met DG, maar daar lag nog een klein deel DW (dat we vol zouden kunnen steken op laag moraal) en verder Globalized tussen. Dat zou nog wel even geduurd hebben.

Nieuwe spelers op CA, ok, kan ik niets over zeggen, hebben we niet kunnen testen. Is dat even een mooi account voor in een toekomstige solli.

Nee natuurlijk gingen we niet iedereen tegelijk onder vuur nemen. Ik noemde spelers die we in de toekomst zeker onder druk zouden leggen, dit ging niet over 1 specifieke massa. Er was voor de zaterdag(?) na die bans een massa gepland op Purr (Sjeinen, BBk), Killb (lag nog niet vast, maar waarschijnlijk, omdat zijn cfs niet goed gestacked worden en het dus makkelijk was daar wat weg te werken) en SoB, met veel fakes op CA en Debitum, inclusief zo'n 300 edelfakes. Helaas kunnen we nu alleen maar raden naar de uitkomst.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Waarom reageer je nog op Steff? Die kerel heeft een grote bek zonder überhaupt 1 ding te presteren.. :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
BBK was offensief gezien velen malen gevaarlijker dan Sjeinen. Wij waren voorbereid :p

Het is wel wat anders dan voorbereid zijn hoor. Sjeinen had 250 edels + met de edels van BBK zaten we wel aan zo'n 400. Ik wil Purr wel een stamoffensief zien deffen met 400 edelclears ertussen hoor.. :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
ja dat klopt. Maar waren niet allemaal gemaakt hoor. Waren er zo'n 150 mobiel.
 

DeletedUser75798

Guest
Je zou maar eens 20 mil aan barbs zien op een nieuwere wereld...
 

DeletedUser66265

Guest
Het is wel wat anders dan voorbereid zijn hoor. Sjeinen had 250 edels + met de edels van BBK zaten we wel aan zo'n 400. Ik wil Purr wel een stamoffensief zien deffen met 400 edelclears ertussen hoor.. :p

Opzich is dat best goed te doen hoor, verre van garantie om een account te breken. Als de verdediger simpelweg een beetje oplet en de juiste keuzes maakt slaat hij een dergelijke aanval af. Als de verdediger in paniek raakt, er niet is of er meteen met vv wordt gesmeten, tja dan gaat het mis. Dat laatste geval zie ik echter niet snel gebeuren.
 

DeletedUser71655

Guest
De eerste dag kon ik inderdaad geen dorpen pakken van martimen. Daarna ben ik er eassy door heen gekomen omdat martimen op de eerste en tweede dag al zijn off verloren was omdat hij mij splittreintjes daarmee liep te snipen en zijn def dorpjes heb ik gewoon per dorpje weggebashed. Dus op martimen werd eigenlijk gewoon matig gedeft. Alleen de eerste dag zat er iemand op die redelijk kon snipen.

Wij zijn gestopt met deffen op alle accounts omdat Sweexer hard gekata't werd.

Ik gok aan de hand van deze stats dat wij 18-11-15 zijn gestopt met deffen.
Dan pak ik de verliezen van Martimen er even bij.
Clicky

Daaruit concludeer ik dat je nauwelijks dorpen gepakt hebt toen wij nog aan het deffen waren, en ook de dagen erna ging het met 5dorpjes per dag gemiddeld?
Dus je hele uitspraak klopt al niet;)

Team ithy deed alle vv's in die stam en we konden dus ook niet elkaar ondersteunen. en we defften meerdere acc's tegelijk.
En toch wisten jullie er alleen door te komen door dat er met een shitload kata's gesmeten werd waardoor wij niet meer gingen deffen.
Wij hadden dat nog tijden kunnen volhouden, zo dramatisch werd er aangevallen.

Het TW team zal geen bans uitdelen voor botgebruik zonder goede bewijzen van botgebruik. Het feit dat er dus een aantal accounts zijn gebanned voor botgebruik, is dus eigenlijk al een bewijs dat er bots zijn gebruikt.


Bots om precies te zijn. Als je je stamgenoten gelooft die beweren dat ze geen bots hebben gebruikt, moet je misschien ook leren om wat naïever te zijn. Dat werd ons in ieder geval verteld nadat we waren voorgelogen door willem.

Maick heeft het al prima ontkracht lijkt me.:)

Ik ben niet tegen kata's, dus dat boeit me niet zoveel inderdaad.

Tuurlijk boeit het jou niets, verder heeft het ook weinig met jou te maken gezien jij toen niet speelde denk ik.
Ik noem het enkel maar om mijn punt duidelijk te maken dat de rimmers van Babe/Daap echt van een bedroevende kwaliteit zijn/waren.

Leuk en aardig dat Sweexer gebroken was, maar alle boertjes en smederijen stonden op 1, wat een prestatie!:eek:

DAAP stond stevig op 1, ook de stats zagen er prima uit. En achteraf weten we dat dat zelfs bereikt is ondanks botgebruik finity zijde.

Haha, wie probeer je nou te overtuigen dat jullie zo goed waren dan?:D
Daap recruitte en werkte met iedereen samen met wie het kon samenwerken tegen Finity.

Heb jij ooit bizarre timings gezien van Finity leden? Lijkt me niet, en dus zijn de winsten op een normale manier behaald.
Dat jij jezelf nu wil overtuigen dat de winsten zijn behaald door botgebruik is wel grappig om te zien natuurlijk.

Maar goed, ik ben niets anders gewend van je hoor:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Wat lul jij nou Jessey, je weet toch dat al de winst van finity door botgebruik kwam? Wat een idioot die Lex zeg hahahaha :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Opzich is dat best goed te doen hoor, verre van garantie om een account te breken. Als de verdediger simpelweg een beetje oplet en de juiste keuzes maakt slaat hij een dergelijke aanval af. Als de verdediger in paniek raakt, er niet is of er meteen met vv wordt gesmeten, tja dan gaat het mis. Dat laatste geval zie ik echter niet snel gebeuren.

Nee Nikki. Het is zeker te doen ja, maar stel je voor met een nachtblitz en jij bent niet online. Een goede deffer kan dat doen, foutloos zelfs. Ik denk alleen niet dat er defensieve wonders in Daap zaten.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Niemand overleeft 400 edelclears met 0 dorpen verlies. Zelfs ik niet :p
 
Bovenaan