Einde van W43

DeletedUser61042

Guest
Duidelijke post Robbeke ik zou enkel w47 even ik w43 veranderen:p
 
Reactiescore
1.075
dbtd gebroken ha ga weg

dw ja maar die zou het nog wel even rekken als buffer + ca's aanvallen waren gewoon slecht (op de dag van de ban zouden die ook simpel gedeffed zijn als die ban niet was gevallen), dus dg's front bleef wel beperkt. Er kwamen massas aan die SoB, Debitum, Purr en in mindere mate Killb (leek me niet opgewassen tegen nieuwe team dbtd), prinses (nieuw front), psycho en brave (mini front maar spelers maakten geen al te beste indruk) onder druk zouden hebben gezet. BBK had nu niew front bij jullie, in het uiterste oosten zat er ook nieuw front aan te komen waardoor jullie minder def ter beschikking zouden hebben voor die enorme defwalls zoals bij CA, die het dan ook lastig zou krijgen.

Jij hebt wellicht meer vertrouwen in je stamleden dan ik dat had, maar ook al bezweek DW zou DG puur 1 op 1 liggen met CA, en het was al langer duidelijk wie er daarbij het overgewicht had. Ik denk ook dat het een kwestie van tijd was voor jullie oosten brak, en dan hadden jullie ook grote problemen gehad.

dbtd had 300-400K aan clusterfucks in zijn gebied liggen waarna er al een kleine mio weggedeld was, natuurlijk noem je dat niet gebroken:rolleyes:

overigens zou het niet 1-1 geweest zijn tegen CA aangezien het ook al evenlang duidelijk was dat ik front ging maken ongeveer in het midden van zijn phalanx.
Op CA zaten sinds een dag of 2 voor de bans enkele nieuwe bespelers bij waar ik inderdaad genoeg vertrouwen in heb/had.

Jullie zouden dus een massa doen waarbij de helft van daap onder vuur lag, wat dus zoiezo wel op een fail zou uitwijzen aangezien het dan niet over grotere aantallen ging en deze dmv de deff overschot in daap eenvoudig op te lossen zouden zijn.

door het breken van dw zou dbtd ook nog eens een enorm aantal extra front krijgen, waarna zowel dbtd en DG gewoon easy targets zouden worden, dat moet je zelf toch ook wel begrijpen.
 

DeletedUser54299

Guest
Dit is alvast niet waar.

43yR0nd.png

Geen foutieve informatie geven jongens ;)
PS: Deze supportaanvraag was naar aanleiding van botgebruik in mijn stam op W47.

Ik had inderdaad "Aangetroffen" moeten zeggen. My bad.
 

DeletedUser72175

Guest
DAAP stond stevig op 1, ook de stats zagen er prima uit. En achteraf weten we dat dat zelfs bereikt is ondanks botgebruik finity zijde.
 
Reactiescore
661
DAAP stond stevig op 1, ook de stats zagen er prima uit. En achteraf weten we dat dat zelfs bereikt is ondanks botgebruik finity zijde.

Bedankt om te reageren , maar je flop postje van gisteren toch maar even volledig te negeren.
 

DeletedUser75798

Guest
Lex, niet teveel ophelderen. We weten de uitkomst niet 100% zeker, dus laten we speculaties best erbuiten... :p
 

Deleted User - 487776907

Guest
Daap is gewoon noob. Sorry dat noobs de wereld winnen. Alsof dat Daaps keuze was :p
 
Reactiescore
661
We hadden je graag eens aangevallen. Het stond gereed. Was alleen nog even wachten op de gezamenlijke datum. Hoorde van steff dat je toch maar lekker al goed had gestackt omdat je BBK niet wilde onderschatten. Dat geeft me toch het idee dat we niet zo slecht bezig waren.
 

DeletedUser63354

Guest
We hadden je graag eens aangevallen. Het stond gereed. Was alleen nog even wachten op de gezamenlijke datum. Hoorde van steff dat je toch maar lekker al goed had gestackt omdat je BBK niet wilde onderschatten. Dat geeft me toch het idee dat we niet zo slecht bezig waren.

BBK was offensief gezien velen malen gevaarlijker dan Sjeinen. Wij waren voorbereid :p
 

Deleted User - 487776907

Guest
BBK was offensief gezien velen malen gevaarlijker dan Sjeinen. Wij waren voorbereid :p

Precies. Als we dan toch een aanval moesten verwachten, waren we er grotendeels van overtuigd dat dit vanuit BBK zou gaan gebeuren. Offensief richting Purr veel meer dreiging van BBK dan vanaf Finity;)
 
Reactiescore
661
Wat ook logisch is, denk ik.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Exact. We waren dan ook al een tijd voorbereid bij het front BBK. Front met Sjeinen stond voornamelijk leeg :eek:

Mocht er een massa komen, hadden we altijd nog aardig wat mobiele deff over om te deffen bij het front met sjeinen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487776907

Guest
We stonden vrij stevig ja :p Jammer dat het zo moest lopen.. Heeft Purr heel W43 geen enkele massa ontvangen en dat terwijl we toch een belangrijk front account in handen hadden :)
 

DeletedUser72576

Guest
Wat lullen jullie nou? Front bij bbk stond zo goed als leeg en met een nachtblitz op de derde a vierde linie had bbk heel veel kunnen pakken :p
 

DeletedUser72857

Guest
Wat lullen jullie nou? Front bij bbk stond zo goed als leeg en met een nachtblitz op de derde a vierde linie had bbk heel veel kunnen pakken :p

Dat is allemaal weinig relevant en praat achteraf.

Proficiat met de overwinning en hopelijk halen jullie snel die 80%.
 

DeletedUser72576

Guest
Dat is allemaal weinig relevant en praat achteraf.

Proficiat met de overwinning en hopelijk halen jullie snel die 80%.

Ik zei het ook niet om op te scheppen ofzo, maar om tegen Twan en Bonaya te zeggen dat het helemaal niet zo prima stond :)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik zei het ook niet om op te scheppen ofzo, maar om tegen Twan en Bonaya te zeggen dat het helemaal niet zo prima stond :)

Lol "niet zo prima" is zelfs nog overdreven. Denk dat we met één simpele massa compleet weggespeeld waren. Maar leek alsof niemand aan wilde vallen :(
 
Bovenaan