Einde van W43

Reactiescore
372
Laat ze Robin, je had een prima account en een mooie toekomst, vond je daarnaast een topgozer al wou ik dat ik dat ook over de rest van BBK kon zeggen.

Waarom ik zei dat Daap het niet verdiend heeft, lijkt mij toch duidelijk... Een stam die helemaal niets gepresteerd heeft. Hoeveel accounts hebben wij aan die zijde weg weten te spelen? Ik denk wel tientallen. En zij aan onze kant kwamen niet echt verder dan Baba Yaga. Iedere keer als we weer een voorsprong wisten te behalen rekruteerde Daap(of BaBe) er weer wat bij. Zo is het eigenlijk de hele wereld gegaan. Vanaf het begin zijn we genaaid geweest, stabs tegen ons gehad, hacks, katapulten en clusterfucks. En wij stonden nog steeds. Daap heeft dit alles niet. Daap is gewoon een middelmatige stam die deze wereld wint door geluk. Want ja dat is het idd, aangezien de meesten van ons niet eens een bot gebruikt hebben, ook al hadden sommige co's hem inderdaad in hun tampermonkey staan (het script bestaat al sinds w18 blijkbaar, en bij velen werkte het al tijden niet meer). Puur geluk dat deze banwave kwam dus, want anders had Daap nooit gewonnen van Finity en BBK.

En kom niet met het excuusje botgebruik, er is al uitgelegd dat de meesten het niet eens aangeraakt hebben en gewoon ongelukkig geraakt werden. Natuurlijk is er vast een enkeling bij die wel een keer zijn bot gebruikt heeft. Feit is en blijft dat deze winst totaal onverdiend is. Niks voor gedaan en op puur geluk gewonnen.
 
Reactiescore
1.075
we hadden net deathwing en dbtd gebroken waardoor de hele phalanx van finity in gedrang kwam, geloof je nou werkelijk dat een defying gravity een 100% front zou aankunnen waarna een san holo een 100% front zou aankunnen?
Finity stond voor de bans al grotendeels schaakmat uiteindelijk.
 

DeletedUser69389

Guest
we hadden net deathwing en dbtd gebroken waardoor de hele phalanx van finity in gedrang kwam, geloof je nou werkelijk dat een defying gravity een 100% front zou aankunnen waarna een san holo een 100% front zou aankunnen?
Finity stond voor de bans al grotendeels schaakmat uiteindelijk.

DBTD stond weer, maar DW leek zo goed als gebroken, maar je moet je aanvallende skills niet overschatten, want je aanvallende skills waren abonimabel wanneer ik de accounts vv'de. :eek:
 
Reactiescore
1.075
DBTD stond weer, maar DW leek zo goed als gebroken, maar je moet je aanvallende skills niet overschatten, want je aanvallende skills waren abonimabel wanneer ik de accounts vv'de. :eek:

wanneer had je dan vv want bij elke aanval dat we deden kwamen er dorpen binnen, dus ofwel was je keihard aan het falen (alweer) ofwel deed je gewoon nooit VV, wat natuurlijk het meest aannemelijke is als je de verklaringen hoort dat er nooit een VV beschikbaar was.

en zeggen dat dbtd stond is nogal vreemd aangezien die al 2 weken opzichtelijke fakes kreeg zonder 1 clear te ontvangen, zodra er clears kwamen verloor die weer dorpen.
 

DeletedUser74658

Guest
Nee, hij beschuldigt heel Finity van enorm borgebruik, als hij de bewijzen niet heeft moet hij zich stilhouden.
En nee inderdaad, daar kan hij niet aan komen. Net zoals wij er niet aan konden komen en dus nog steeds niet weten waar we exact voor geblokkeerd zijn.

Maakt me verder niet uit hoor, maar moet Daap niet komen zeuren dat wij zonder bewijs komen beschuldigen, en dat ze het dan zelf wel mogen doen.
Zo werkt dat niet.



'aantal'?
Dus omdat een aantal het toegegeven hebben, heeft heel Finity aan 'enorm botgebruik' meegedaan?

Zo werkt dat niet helaas, kom met bewijzen of hou je stil.



Haha, hij is niet kleinzielig, hij spreekt hier de harde waarheid.

De rimmers van Daap gooiden incs voor de frontspelers, als makke schaapjes.
Wij hebben één keer vv's gehad in een stam in de rim, en daarmee gedeffed tegen Babe/Daap.
We pakten op 1 nacht met een blitz en 25 dorpen van cookiesoldier volgens mij.
Nighthunterz hield ons heletijd onder vuur op martimen, en nog kreeg hij het niet voor elkaar om dorpen te pakken.
Cookiesoldier/Nisky/FTB vielen ons aan op Sweexer, nadat de eerste wave easy was afgeslagen besloten ze maar om alle dorpen de boerderij naar 1 te kata'en en daarna de smederij.
We speelden logischerwijs zonder stacks dus het was al gauw geen doen maar omdat FTB met 200 katas per clear kwam aanzetten.

Dus je kan ontkennen wat je wil, maar de rimspelers van Daap hebben nooit wat voorgesteld en speelden alleen de makke schaapjes en deden in opdracht van de frontspelers wel clears/fakes smijten. Dat kan iedereen namelijk.

De eerste dag kon ik inderdaad geen dorpen pakken van martimen. Daarna ben ik er eassy door heen gekomen omdat martimen op de eerste en tweede dag al zijn off verloren was omdat hij mij splittreintjes daarmee liep te snipen en zijn def dorpjes heb ik gewoon per dorpje weggebashed. Dus op martimen werd eigenlijk gewoon matig gedeft. Alleen de eerste dag zat er iemand op die redelijk kon snipen.
 

DeletedUser63354

Guest
Spijtig dat je dit zegt want dit is net HET voorbeeld van middelmatigheid.

Als men kata afspraken wil doen, prima. Als men geen kata afspraken wil doen, prima.

Ik ben gewoon niet zo van het janken, maar gewoon spelen.
Vind ik geen middelmatigheid ;)
 
Reactiescore
661
Als men kata afspraken wil doen, prima. Als men geen kata afspraken wil doen, prima.

Ik ben gewoon niet zo van het janken, maar gewoon spelen.
Vind ik geen middelmatigheid ;)

Toch, gewoon maar wat spelen is net wat ik ook zeg, middelmatigheid.

:p
 

DeletedUser54299

Guest
Nee, hij beschuldigt heel Finity van enorm borgebruik, als hij de bewijzen niet heeft moet hij zich stilhouden.
En nee inderdaad, daar kan hij niet aan komen. Net zoals wij er niet aan konden komen en dus nog steeds niet weten waar we exact voor geblokkeerd zijn.

Maakt me verder niet uit hoor, maar moet Daap niet komen zeuren dat wij zonder bewijs komen beschuldigen, en dat ze het dan zelf wel mogen doen.
Zo werkt dat niet.

Het TW team zal geen bans uitdelen voor botgebruik zonder goede bewijzen van botgebruik. Het feit dat er dus een aantal accounts zijn gebanned voor botgebruik, is dus eigenlijk al een bewijs dat er bots zijn gebruikt.

en dus nog steeds niet weten waar we exact voor geblokkeerd zijn.

Bots om precies te zijn. Als je je stamgenoten gelooft die beweren dat ze geen bots hebben gebruikt, moet je misschien ook leren om wat naïever te zijn. Dat werd ons in ieder geval verteld nadat we waren voorgelogen door willem.
 
Reactiescore
372
Het TW team zal geen bans uitdelen voor botgebruik zonder goede bewijzen van botgebruik. Het feit dat er dus een aantal accounts zijn gebanned voor botgebruik, is dus eigenlijk al een bewijs dat er bots zijn gebruikt.

Dit is alvast niet waar.

43yR0nd.png


Geen foutieve informatie geven jongens ;)
PS: Deze supportaanvraag was naar aanleiding van botgebruik in mijn stam op W47.
 

DeletedUser69389

Guest
wanneer had je dan vv want bij elke aanval dat we deden kwamen er dorpen binnen, dus ofwel was je keihard aan het falen (alweer) ofwel deed je gewoon nooit VV, wat natuurlijk het meest aannemelijke is als je de verklaringen hoort dat er nooit een VV beschikbaar was.

en zeggen dat dbtd stond is nogal vreemd aangezien die al 2 weken opzichtelijke fakes kreeg zonder 1 clear te ontvangen, zodra er clears kwamen verloor die weer dorpen.

Sjeinen heeft een poos nagenoeg solo de vv gedraaid ja en ja er kwamen wat dorpen binnen bij jullie, maar dat waren er minder dan er daadwerkelijk aan edels waren verstuurd. Je verstuurde gewoon crap. Met nubtreinen.
 

DeletedUser66265

Guest
Toch, gewoon maar wat spelen is net wat ik ook zeg, middelmatigheid.

:p

Laat ik, voor ik hier op in ga, eerst even melden dat ik het met je eens ben. Ook ik heb het niet zo op katagebruikers. Echter zijn er bijzonder veel spelers op tw die als 'goed' gezien worden maar zich toch hiertoe verlagen. Exact hetzelfde geld voor het kopen van gs.

Kan ik dan uit jouw reactie opmaken dat je spelers als cbc ook middelmatig vind of? Je moet namelijk wel consistent blijven in je uitspraken. Mocht je het bij hem goed keuren mag je Twan er niet op af rekenen. Andersom geld dit natuurlijk ook. Mocht je simpelweg iedereen afkeuren die dit doet ben ik het volledig met je eens. Tevens kan ik dan ook zeggen dat ik blij ben om dat te zien. Blij om te zien dat er nog meer mensen zijn met dergelijke normen & waarden, principes en respect.
 
Reactiescore
1.075
Sjeinen heeft een poos nagenoeg solo de vv gedraaid ja en ja er kwamen wat dorpen binnen bij jullie, maar dat waren er minder dan er daadwerkelijk aan edels waren verstuurd. Je verstuurde gewoon crap. Met nubtreinen.

zo goed ben je op de hoogte dat wij enkel edelclears hebben gestuurd en shitloads aan fake treinen, well done, dan ben jij degene die deathwing heeft gefucked dus xD
 

DeletedUser34772

Guest
we hadden net deathwing en dbtd gebroken waardoor de hele phalanx van finity in gedrang kwam, geloof je nou werkelijk dat een defying gravity een 100% front zou aankunnen waarna een san holo een 100% front zou aankunnen?
Finity stond voor de bans al grotendeels schaakmat uiteindelijk.

dbtd gebroken ha ga weg

dw ja maar die zou het nog wel even rekken als buffer + ca's aanvallen waren gewoon slecht (op de dag van de ban zouden die ook simpel gedeffed zijn als die ban niet was gevallen), dus dg's front bleef wel beperkt. Er kwamen massas aan die SoB, Debitum, Purr en in mindere mate Killb (leek me niet opgewassen tegen nieuwe team dbtd), prinses (nieuw front), psycho en brave (mini front maar spelers maakten geen al te beste indruk) onder druk zouden hebben gezet. BBK had nu niew front bij jullie, in het uiterste oosten zat er ook nieuw front aan te komen waardoor jullie minder def ter beschikking zouden hebben voor die enorme defwalls zoals bij CA, die het dan ook lastig zou krijgen.

Jij hebt wellicht meer vertrouwen in je stamleden dan ik dat had, maar ook al bezweek DW zou DG puur 1 op 1 liggen met CA, en het was al langer duidelijk wie er daarbij het overgewicht had. Ik denk ook dat het een kwestie van tijd was voor jullie oosten brak, en dan hadden jullie ook grote problemen gehad.
 
Reactiescore
661
Laat ik, voor ik hier op in ga, eerst even melden dat ik het met je eens ben. Ook ik heb het niet zo op katagebruikers. Echter zijn er bijzonder veel spelers op tw die als 'goed' gezien worden maar zich toch hiertoe verlagen. Exact hetzelfde geld voor het kopen van gs.

Kan ik dan uit jouw reactie opmaken dat je spelers als cbc ook middelmatig vind of? Je moet namelijk wel consistent blijven in je uitspraken. Mocht je het bij hem goed keuren mag je Twan er niet op af rekenen. Andersom geld dit natuurlijk ook. Mocht je simpelweg iedereen afkeuren die dit doet ben ik het volledig met je eens. Tevens kan ik dan ook zeggen dat ik blij ben om dat te zien. Blij om te zien dat er nog meer mensen zijn met dergelijke normen & waarden, principes en respect.

Ik weet niet eens wie cbc is, maar dat terzijde. Ik vind iedereen die katapulten gebruikt (eigenlijk zelfs op de verzamelplaats maar dat heb ik ondertussen bijgesteld) gewoon niet ok. Niet ok is eigenlijk in mijn stelling niet te vgl met niet goed. Ik vind het gewoon een zeer matige tactiek die buiten de bedoeling van het spel om gaat.

Eigenlijk heb ik zelfs nergens gezegd dat twan een middelmatige speler zou zijn, je moet dat echt eens goed hernemen. In mijn stelling geef ik aan dat de stam daap voor een groot stuk middelmatig is kwa niveau, in stripverhalentaal geef ik dat aan met de zin "speer niet herkennen uit bijl". Waar trouwens ene waardeloze sukkel de bedoeling niet van snapt en daarop reageert.

In mijn openingspost daar gaf ik trouwens aan dat we bijna allemaal (daap, finity en zeker BBK) tijd hebben verspild op deze wereld want het heeft nergens toe geleid. Er is geen strijd geweest, alleen stabs en bans, al de overblijvers zijn slachtoffers , en daar worden een paar winnaars uit geselecteerd.

2 spelers (vermoedelijk uit daap) reageren daar volledig negatief op en zelfs compleet zonder inhoud. Een andere finity speler begint over kata's om de middelmatigheid van daap te bevestigen. En alleen daar vind ik dat twan een foutje maakt met te reageren dat die dat zelfs goedkeurt. En dat meld ik dan even dat hij eigenlijk een stuk de middelmatigheid zelf bevestigt.

Een beetje een moeilijke post van me om te volgen Nikki, maar ook ik ben in de zowat gestopt fase en heb niet meer de energie om hier posts te knippen en plakken.


Spelers die pp gebruiken om de startfase te boosten, nja, ik ben er volledig tegen, ik weet dat je dat ook wel van me zou verwachten.Maar ik ken nu ook al verschillende ERG goede spelers die er vroeger hard om moesten lachen en het nu zelf ook doen. Alweer een spijtig achteruitgang. (zeker op die w47 daar die no haul is)

conclusie: voor zover ik er zelf nog aan uit kan.

1. w43 is volledig verziekt, ook daarom voor de eerste keer ooit dat ik een account op delete heb gezet (nota bene een account dat in een heel goede positie stond, en dus ook zal stoppen met TW)

2. De winnaar van de wereld is middelmatig, dat ze winnaar worden kunnen ze ook niet aan doen, en dat neem ik ze ook helemaal niet kwalijk

3. kata's gebruiken is gewoon not done, dat twan het in deze context toch goedkeurde beaamt gewoon een stukje van mijn punt 2. (maar gebruik van kata's en het niveau van de speler is dus niet altijd gelinkt)

4. PP gebruiken om mega te boosten is een spijtige zaak

Ik ben vrij zwart wit in mijn denkwijzes hoor, op het vervelende af. Ik kan aannemen dat andere mensen zich gewoon beginnen ergeren aan mijn meningen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan