Einde van W43

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nee ze konden er ook weinig voor doen dat deed Finity zelf wel:D
 

DeletedUser73082

Guest
Los of Finity de wereld verdiend heeft te winnen, vinden jullie zelf wel dat Daap een rechtmatige winnaar van W43 is?
 

DeletedUser75798

Guest
Dat zeggen wij ook niet, maar het is niet onze schuld dat wij hierdoor winnen he? :p
 

Deleted User - 487776907

Guest
Vind 't een beste prestatie het vol te houden om nog een jaar lang barbarendorpjes te edelen hoor. Als Daap niet op delete gaat uit zware verveling, vind ik het een terechte winst haha:rolleyes:
 
Reactiescore
1.075
Leer je het nou nooit?:D

Waar is je bewijs van 'het enorme botgebruik' van Finity?

behalve de 7 (?) bans en het toegeven van een aantal gebande spelers dat ze wel degelijk gebot hebben, nergens:rolleyes::p
 
Reactiescore
661
Dat zeggen wij ook niet, maar het is niet onze schuld dat wij hierdoor winnen he? :p

Het komt er dus eigenlijk op neer dat we allemaal die maanden aan tijd hebben geïnvesteerd in een totaal overbodige en nutteloze wereld. Ik denk wel dat dat zo'n beetje de conclusie is van heel deze discussie.

De uiteindelijk winnaars hebben niet eens kunnen strijden. De stam bestaat voor de helft uit rimmers die bijna het verschil niet kennen tussen speer en bijl, en de rest zijn een paar semi goede spelers die absoluut wel een waarde hebben.

Het is spijtig maar zo is het nu eenmaal. Een volledige fucked up wereld veroorzaakt door individuen uit beide partijen waar uiteindelijk vooral BBK het slachtoffer van is geworden en natuurlijk de overblijvers uit beide partijen. En ja, daar wordt dan op goed geluk een winnaar uit geselecteerd. De stam met het minst aantal valsspelers (lees valsspelers die voorlopig nog niet gedetecteerd kunnen worden). Want wees nu een beetje realistisch, niet alle botters zijn al gesnapt hoor, dat beseffen jullie allemaal toch hoop ik, zo naïef zijn jullie toch niet??
 

DeletedUser69459

Guest
'Rimmers die het verschil bijna niet kennen tussen bijl en speer'

Ik wist niet dat jij zo kleinzielig bent.
 
Reactiescore
661
'Rimmers die het verschil bijna niet kennen tussen bijl en speer'

Ik wist niet dat jij zo kleinzielig bent.

Ga jij tegen beter weten in dat ontkennen dan??
 
Reactiescore
1.075
maaruh robin, was je zelf geen rimmer? :D
 
Reactiescore
661
maaruh robin, was je zelf geen rimmer? :D

Absoluut, maar ik ontken ook niet dat ik geen goede speler ben (en dan ben ik nog zo arrogant om te beweren dat ik bij de absolute top zou spelen bij daap en zeker bij de rimmers van daap).
 

DeletedUser72175

Guest
Absoluut, maar ik ontken ook niet dat ik geen goede speler ben (en dan ben ik nog zo arrogant om te beweren dat ik bij de absolute top zou spelen bij daap en zeker bij de rimmers van daap).

Dan had je account toch wel iets anders uitgepakt hier?
 

DeletedUser71655

Guest
Leer je het nooit?

Als er geen bots waren gedetecteerd zouden er ook geen bans zijn uitgedeeld. Voor bewijzen moet je dus bij het tw team zijn.

Nee, hij beschuldigt heel Finity van enorm borgebruik, als hij de bewijzen niet heeft moet hij zich stilhouden.
En nee inderdaad, daar kan hij niet aan komen. Net zoals wij er niet aan konden komen en dus nog steeds niet weten waar we exact voor geblokkeerd zijn.

Maakt me verder niet uit hoor, maar moet Daap niet komen zeuren dat wij zonder bewijs komen beschuldigen, en dat ze het dan zelf wel mogen doen.
Zo werkt dat niet.

behalve de 7 (?) bans en het toegeven van een aantal gebande spelers dat ze wel degelijk gebot hebben, nergens:rolleyes::p

'aantal'?
Dus omdat een aantal het toegegeven hebben, heeft heel Finity aan 'enorm botgebruik' meegedaan?

Zo werkt dat niet helaas, kom met bewijzen of hou je stil.

'Rimmers die het verschil bijna niet kennen tussen bijl en speer'

Ik wist niet dat jij zo kleinzielig bent.

Haha, hij is niet kleinzielig, hij spreekt hier de harde waarheid.

De rimmers van Daap gooiden incs voor de frontspelers, als makke schaapjes.
Wij hebben één keer vv's gehad in een stam in de rim, en daarmee gedeffed tegen Babe/Daap.
We pakten op 1 nacht met een blitz en 25 dorpen van cookiesoldier volgens mij.
Nighthunterz hield ons heletijd onder vuur op martimen, en nog kreeg hij het niet voor elkaar om dorpen te pakken.
Cookiesoldier/Nisky/FTB vielen ons aan op Sweexer, nadat de eerste wave easy was afgeslagen besloten ze maar om alle dorpen de boerderij naar 1 te kata'en en daarna de smederij.
We speelden logischerwijs zonder stacks dus het was al gauw geen doen maar omdat FTB met 200 katas per clear kwam aanzetten.

Dus je kan ontkennen wat je wil, maar de rimspelers van Daap hebben nooit wat voorgesteld en speelden alleen de makke schaapjes en deden in opdracht van de frontspelers wel clears/fakes smijten. Dat kan iedereen namelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
'aantal'?
Dus omdat een aantal het toegegeven hebben, heeft heel Finity aan 'enorm botgebruik' meegedaan?

Zo werkt dat niet helaas, kom met bewijzen of hou je stil.

ik wist niet dat heel finity bans heeft gehad??
 

DeletedUser63354

Guest
Nee, hij beschuldigt heel Finity van enorm borgebruik, als hij de bewijzen niet heeft moet hij zich stilhouden.
En nee inderdaad, daar kan hij niet aan komen. Net zoals wij er niet aan konden komen en dus nog steeds niet weten waar we exact voor geblokkeerd zijn.

Maakt me verder niet uit hoor, maar moet Daap niet komen zeuren dat wij zonder bewijs komen beschuldigen, en dat ze het dan zelf wel mogen doen.
Zo werkt dat niet.



'aantal'?
Dus omdat een aantal het toegegeven hebben, heeft heel Finity aan 'enorm botgebruik' meegedaan?

Zo werkt dat niet helaas, kom met bewijzen of hou je stil.



Haha, hij is niet kleinzielig, hij spreekt hier de harde waarheid.

De rimmers van Daap gooiden incs voor de frontspelers, als makke schaapjes.
Wij hebben één keer vv's gehad in een stam in de rim, en daarmee gedeffed tegen Babe/Daap.
We pakten op 1 nacht met een blitz en 25 dorpen van cookiesoldier volgens mij.
Nighthunterz hield ons heletijd onder vuur op martimen, en nog kreeg hij het niet voor elkaar om dorpen te pakken.
Cookiesoldier/Nisky/FTB vielen ons aan op Sweexer, nadat de eerste wave easy was afgeslagen besloten ze maar om alle dorpen de boerderij naar 1 te kata'en en daarna de smederij.
We speelden logischerwijs zonder stacks dus het was al gauw geen doen maar omdat FTB met 200 katas per clear kwam aanzetten.

Dus je kan ontkennen wat je wil, maar de rimspelers van Daap hebben nooit wat voorgesteld en speelden alleen de makke schaapjes en deden in opdracht van de frontspelers wel clears/fakes smijten. Dat kan iedereen namelijk.

Rimspelers die clears leveren hoort meestal bij een draaiende stam. Dat de betere spelers vaak aan het front liggen klopt. Dus wat is je punt?
 

DeletedUser71655

Guest
Rimspelers die clears leveren hoort meestal bij een draaiende stam. Dat de betere spelers vaak aan het front liggen klopt. Dus wat is je punt?

Mijn punt is dat Robbeke gelijk heeft.
De rimspelers die door ons gepakt werden en daardoor maar hard gingen kata'en uit onkunde hoort er zeker ook bij?:)
 
Bovenaan