Einde van W43

Reactiescore
372
Mja kijk, in mijn ogen, als je zo'n massa foutloos kan deffen, dan ligt het niet aan jouw kwaliteiten als deffer maar aan het falen van de aanvallers.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Weetje wat het is. Ga lang genoeg door met aanvallen en er komen vanzelf momenten dat er vv'ers zijn die niet zo sterk kunnen deffen.

Als je gewoon als een bezetene 24/7 gaat deffen, dan durf ik ook te zeggen dat t foutloos kan. Vaak gaat het namelijk fout als er een vv overgegeven wordt & degene daarna vergeet mobiele troepen terug te trekken/juist te schuiven/nieuwe edels rekruteert.

Een massa van 400 edelclears is kut, maar is te doen, mits activiteit van mensen die snappen wat ze doen. Daar ben je het mee eens, toch, Laurens? :)

Ben t altijd met jou eens schat
 

DeletedUser63354

Guest
Mja kijk, in mijn ogen, als je zo'n massa foutloos kan deffen, dan ligt het niet aan jouw kwaliteiten als deffer maar aan het falen van de aanvallers.

Ook, denk ik.
Deffen is eigenlijk gewoon een stappenplan volgen en op basis van inzicht maak je bepaalde keuzes. Het is gewoon niet moeilijk als je weet wat je doet.
 

DeletedUser54299

Guest
Weetje wat het is. Ga lang genoeg door met aanvallen en er komen vanzelf momenten dat er vv'ers zijn die niet zo sterk kunnen deffen.

Als je gewoon als een bezetene 24/7 gaat deffen, dan durf ik ook te zeggen dat t foutloos kan. Vaak gaat het namelijk fout als er een vv overgegeven wordt & degene daarna vergeet mobiele troepen terug te trekken/juist te schuiven/nieuwe edels rekruteert.

Een massa van 400 edelclears is kut, maar is te doen, mits activiteit van mensen die snappen wat ze doen. Daar ben je het mee eens, toch, Laurens? :)

De hoeveelheid recaps en schuifdeff die je daarvoor nodig hebt ligt waarschijnlijk wel boven de beschikbare waarde...

Hoewel foutloos theoretisch gezien mogelijk is, zou ik er niet van uitgaan...
 

DeletedUser71655

Guest
Maar een massa op een geslaagde manier overleven hangt niet af van een klein beetje dorpsverlies lijkt mij. Zo kortzichtig ben jij toch niet? :p

Als ik 5 dorpen verlies maar nog wel flink wat mobiele deff over zou hebben zou ik zeer tevreden zijn. Puur kijken naar dorpsverlies is een slechte maatstaf. Als je het slecht speelt kun je best weinig dorpsverlies hebben, dat betaalt zich de volgende wave echter uit.

Enkel als je 400 edelclears om je oren krijgt, heb je denk ik niet meer veel mobiele deff:p

Bij een gewone massa heb je wel gelijk, maar hangt het ook weer af aan de dorpen die je verloren bent. Dorpen aan het front zijn niet echt een ramp, dorpen in je cluster kunnen een behoorlijke pain in the ass worden bij een volgende wave.
Zo verloor ik bij een massa 4 dorpjes ofzo, maar 2 daarvan waren wel 2 cf's in mijn cluster naast andere cf's van hem waardoor ik daar altijd veel mobiel moest houden.
Als ik die 2 cf's niet was verloren was ik tevreden geweest, maar nu was ik niet tevreden:p

Als je denkt dat ik een massa van 400 edelclears foutloos zou deffen heb je echt een plaat voor je kop

Jij speelt alleen early/midgame, dus dan kun je idd geen 400 edelclears krijgen Maick:rolleyes2::cool:

Weetje wat het is. Ga lang genoeg door met aanvallen en er komen vanzelf momenten dat er vv'ers zijn die niet zo sterk kunnen deffen.

Als je gewoon als een bezetene 24/7 gaat deffen, dan durf ik ook te zeggen dat t foutloos kan. Vaak gaat het namelijk fout als er een vv overgegeven wordt & degene daarna vergeet mobiele troepen terug te trekken/juist te schuiven/nieuwe edels rekruteert.

Een massa van 400 edelclears is kut, maar is te doen, mits activiteit van mensen die snappen wat ze doen. Daar ben je het mee eens, toch, Laurens? :)

Hmm daar moet je denk ik niet direct van uit gaan, als je gaat wachten tot er een zwakkere vv'er is dan denk ik dat je plan al niet goed in elkaar steekt.
Op Sjeinen, Ithy en Sjondeer zijn denk ik nagenoeg geen zwakke vv'ers geweest namelijk:p

Hmm, als je 24/7 defft ga je uit jezelf al wel fouten maken, tenminste dat gebeurd bij mij:p
Ook is het niet echt realistisch om 1 persoon 24/7 te laten deffen, ik ken maar een enkeling die zoiets zouden doen eigenlijk, en het is iig niet aan te raden:D

Op langere termijn is 400 edelclears heel lastig te doen denk ik, je hebt nooit genoeg deff om alles/groot deel te blocken en als je gaat recappen verdampen er veel fronttroops:p
Dus is alleen te mits jij en je buren ook vooral, veel deff hebben die geschoven kon worden.
Op ithy kreeg ik 250 edel incomings op zn hoogst denk ik, kunnen afslaan met een goeie buur:D

Ook, denk ik.
Deffen is eigenlijk gewoon een stappenplan volgen en op basis van inzicht maak je bepaalde keuzes. Het is gewoon niet moeilijk als je weet wat je doet.

Bwah, ligt ook aan de aanvaller, als de aanvaller je gewoon outplayed is het wel lastig, en het zal je verbazen hoeveel spelers niet (goed) kunnen deffen.
Hebben jullie in Daap vast ook opgemerkt net zoals wij dat in Finity hadden.
Ik had het er toen nog met Laurens over dat er hedendaags echt bizar weinig mensen zijn die een massa gewoon degelijk kunnen deffen.
Ik weet niet waar het precies aan ligt, maar deffen is gewoon enorm tijdrovend en als je geen goed team/vvers hebt is het sowieso al lastig om het langere tijd goed vol te houden denk ik.
 
Reactiescore
661
En hoe staat het met het percentage?
 

DeletedUser76018

Guest
Het zal enkel trager gaan eens de rest op delete is denk ik.
 

DeletedUser71655

Guest
Ja man, heb gewoon gespeeld tot die bans vielen, zoals de rest?

Tijdje gestopt nog tussendoor, en je zei zelf dat je lategame niet zo leuk vond omdat het vooral uit activiteit bestaat:p

Was ook totaal niet serieus bedoeld hoor.:)
 

DeletedUser63573

Guest
Alweer bijna 50% voor DAAP, t gaat hard... binnen een paar maanden klaar met deze, rottig verlopen, wereld dus...

Een oorlog kent geen winnaars, enkel verliezers
 
Reactiescore
661
Alsnog toch maar gewonnen. Zo is dat nu eenmaal. Niks op af te dingen.
 

DeletedUser9529

Guest
Liever verloren en een mooie oorlog uitgevochten dan dit nog steeds. Zitten we nu een barbarenzee van 30mil te edelen, spannend hoor. Dan liever om 3u 's nachts moeten zitten taggen maar tenminste het spel spelen.
 
Reactiescore
372
Je weet dat je die barbarendorpen niet hoeft te edelen? Het gaat om spelersdorpen, je kan die barbarendorpen volledig links laten liggen en gewoon x% dominantie halen door actieve spelers weg te werken. Is een stuk sneller(want bb dorp edelen = nieuw spelersdorp, dus zoveel win je niet) en minder saai.
 

DeletedUser72576

Guest
Je weet dat je die barbarendorpen niet hoeft te edelen? Het gaat om spelersdorpen, je kan die barbarendorpen volledig links laten liggen en gewoon x% dominantie halen door actieve spelers weg te werken. Is een stuk sneller(want bb dorp edelen = nieuw spelersdorp, dus zoveel win je niet) en minder saai.

Purr heeft dus een kleine jump gedaan en 100 barbs geedeld zodat we nog een beetje front hadden met Black Bull, gaat hij ook al op delete...
 
Bovenaan