Einde TNW

Reactiescore
1.367
:p khoop van niet, dan kunnen we modus wel afschrijven, tenzij we uws snel kapot krijgen
 

DeletedUser69459

Guest
Nee, Maar de betekenis wel.
Wat wil je ermee zeggen? snap het niet..

Je zegt dat er meer achter steken. Maar 2dagen geleden vind je me nog een tactische uitblinker in theorie. Dan kom ik met een nieuw plan af en dan steekt er iets achter. Klinkt toch beetje raar?...
 

DeletedUser62448

Guest
Je zegt dat er meer achter steken. Maar 2dagen geleden vind je me nog een tactische uitblinker in theorie. Dan kom ik met een nieuw plan af en dan steekt er iets achter. Klinkt toch beetje raar?...

Ik zei niet dat je plannetjes altijd even goed waren..
 

DeletedUser69459

Guest
Ik zei niet dat je plannetjes altijd even goed waren..

Er is totaal geen reden gevonden door jullie terwijl jullie er wel degelijk lang over hebben gepraat. Dusja, maak je bedenking waar zou ik zeggen...
 

DeletedUser69205

Guest
Er is totaal geen reden gevonden door jullie terwijl jullie er wel degelijk lang over hebben gepraat. Dusja, maak je bedenking waar zou ik zeggen...

jij praat tegen iedereen over een "geweldig" plan om TNW er weer bovenop te helpen, en daarna doe je ons een (veel te) goed aanbod. Die combinatie van factoren was voor mij al reden om t aanbod te weigeren.
 

DeletedUser69459

Guest
jij praat tegen iedereen over een "geweldig" plan om TNW er weer bovenop te helpen, en daarna doe je ons een (veel te) goed aanbod. Die combinatie van factoren was voor mij al reden om t aanbod te weigeren.

Nou nou, geweldig plan dat was voor de block.

jij praat tegen iedereen over een "geweldig" plan om TNW er weer bovenop te helpen, en daarna doe je ons een (veel te) goed aanbod. Die combinatie van factoren was voor mij al reden om t aanbod te weigeren.

En mag ik mijn kaartje niet meer volgen? Cruiseman wist dat we Slither opgeven dus is het logisch dat we die strook kiezen.
 

DeletedUser69205

Guest
door zo makkelijk een flinke hoeveelheid dorpen op te geven wek je argwaan ;)
 

DeletedUser69459

Guest
door zo makkelijk een flinke hoeveelheid dorpen op te geven wek je argwaan ;)

De maker van het kaartje hield rekening met het feit dat jullie onbeschaamd gaan cf'n bij hem dus ligt het front een heel eind nr achter. Lijkt me logisch. Er is hier ook een versmalling dus minder uitgestrekt front. Ik volg gewoon mijn gekregen kaartje ;)
 

DeletedUser62448

Guest
Er is totaal geen reden gevonden door jullie terwijl jullie er wel degelijk lang over hebben gepraat.

1. Spelers vertrouwen jou plan niet
2. We zien geen voordeel (enkel internen:S)


Dit zijn enkele redenen.;)

Dusja, maak je bedenking waar zou ik zeggen...

Begin bijna te geloven dat het aan mij ligt, gezien ik overprikkeld ben..
Begrijp totaal niet over welke bedenkingen je het hebt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Geen enkel voordeel? vr cruiseman was het direct aantrekelijk toen ik zei dat slither geen 100% ban had.

Ik heb tegen the group de redenen al gezegd.

En wrm zou ik in godsnaam mijn reputatie van eerlijke speler op het spel zetten? En de stam tnw weer in diskrediet brengen? -.-
 

DeletedUser69459

Guest
We zijn gewoon gebackstabt door JA.

Evenlien heft er nu echt gelegen bij me :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

striker9760 op 08.01.2014 om 23:29 uur
Citaat Bewerken Verwijderen
Maar over lucifer moet nog gesproken worden. Het kan gwn niet dat corsar zijn broers er gaan spelen...Er moeten 3weken tussen de eerste handeling en de 2de handeling zjn dus dat met os sturen, aanvallen. Hoe doe je dat als ze allebei tegen mellow liggen? Neem ze bij jou of zet ze op mickned. Want zo kan het niet...
Just Awesome op 08.01.2014 om 23:33 uur
Bedanken Citaat verstraten heeft het volgende geschreven:
en tot zo lang gebeurt er niets en verdwijnen de dorpen, of mag dat dan ook niet?
Maar goed ondertussen bouwt de vijand wel weer alles op.

Gr. John


Z e zijn onaanvalbaar.
striker9760 vandaag om 16:03 uur
Citaat Bewerken Verwijderen
Het lijkt me wel overduidelijk dat ze straf gaan krijgen...
Anders duurt het nooit zolang als hij al direct heeft gereageerd :/
The Rots vandaag om 16:19 uur
Bedanken Citaat
Ik vrees er ook voor :/

Slither ook nog geband?


Just Awesome vandaag om 16:39 uur
Bedanken Citaat
Lucifer is al straf vrij.
Nu corsar nog
striker9760 vandaag om 17:01 uur
Citaat Bewerken Verwijderen
K. Slither regel ik dit weekend. Maar de broers van lucifer kunnen gwn niet blijven spelen op lucifer. Is gwn niet mogelijk.
striker9760 vandaag om 17:01 uur
Citaat Bewerken Verwijderen
Corsar*
Just Awesome vandaag om 17:56 uur
Bedanken Citaat striker9760 heeft het volgende geschreven:
K. Slither regel ik dit weekend. Maar de broers van lucifer kunnen gwn niet blijven spelen op lucifer. Is gwn niet mogelijk.


Jij hebt de support een klacht ingediend onder naam van de huidige speler hoorde ik.
Jij wilde perce op lucifer gaan.
Alleen was het ww veranderd helaas
striker9760 vandaag om 21:34 uur
Citaat Bewerken Verwijderen
Wat beweer je nu? -____-
Beweer je nu dat IK die hier de laatste maanden al de fcking vv's heb gepakt aan het dront met team en tegen famous en detoost,een klacht ga indienen om Tnw dwars te zitten? God, denk eens na. Hoe zou ik trouwens het ww kennen???????
The Rots vandaag om 21:52 uur
Bedanken Citaat
Als er iemand is die supports aan het indienen is, dan zijn het fear leden en bondgenoten.

Enkel zij profiteren daarvan.


Dit stuurt hij persoonlijk naar me in pm.

striker9760 vandaag om 21:55 uur
Citaat Bewerken Verwijderen
Kben wel benieuwd wie dit beweert.

striker9760 vandaag om 22:08 uur
Dus je beschuldigt mij mr bewijs leveren is niet nodig?
Je weet goed genoeg dat er 3weken tussen elkaars acties op hetzelfde target bij gedeelde internetverbinding moet zijn. Toch niet abnormaaldat ikzeg dat het niet gaat?
Just Awesome vandaag om 22:03 uur
Daar gaat het niet meer om.
Ik had ook contact met de echte Frank.
Ik ga op delete corsar ook lucifer ook.
Als julie het zo willen.... mij goed
striker9760 vandaag om 21:59 uur
Laat dan eens wat bewijs zien...
Just Awesome vandaag om 21:56 uur
Omdat jij het account lucifer per direct kost wat kost wil hebben.
En omdat da account nog intact is in tegen stelling tot striker slither en marcel...
striker9760 vandaag om 21:51 uur
Wrm zou ik klacht indienen? Wie beweert dit trouwens?
 

DeletedUser62248

Guest
We zijn gewoon gebackstabt door JA.

Evenlien heft er nu echt gelegen bij me :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

striker9760 op 08.01.2014 om 23:29 uur
Citaat Bewerken Verwijderen
Maar over lucifer moet nog gesproken worden. Het kan gwn niet dat corsar zijn broers er gaan spelen...Er moeten 3weken tussen de eerste handeling en de 2de handeling zjn dus dat met os sturen, aanvallen. Hoe doe je dat als ze allebei tegen mellow liggen? Neem ze bij jou of zet ze op mickned. Want zo kan het niet...
Just Awesome op 08.01.2014 om 23:33 uur
Bedanken Citaat verstraten heeft het volgende geschreven:
en tot zo lang gebeurt er niets en verdwijnen de dorpen, of mag dat dan ook niet?
Maar goed ondertussen bouwt de vijand wel weer alles op.

Gr. John


Z e zijn onaanvalbaar.
striker9760 vandaag om 16:03 uur
Citaat Bewerken Verwijderen
Het lijkt me wel overduidelijk dat ze straf gaan krijgen...
Anders duurt het nooit zolang als hij al direct heeft gereageerd :/
The Rots vandaag om 16:19 uur
Bedanken Citaat
Ik vrees er ook voor :/

Slither ook nog geband?


Just Awesome vandaag om 16:39 uur
Bedanken Citaat
Lucifer is al straf vrij.
Nu corsar nog
striker9760 vandaag om 17:01 uur
Citaat Bewerken Verwijderen
K. Slither regel ik dit weekend. Maar de broers van lucifer kunnen gwn niet blijven spelen op lucifer. Is gwn niet mogelijk.
striker9760 vandaag om 17:01 uur
Citaat Bewerken Verwijderen
Corsar*
Just Awesome vandaag om 17:56 uur
Bedanken Citaat striker9760 heeft het volgende geschreven:
K. Slither regel ik dit weekend. Maar de broers van lucifer kunnen gwn niet blijven spelen op lucifer. Is gwn niet mogelijk.


Jij hebt de support een klacht ingediend onder naam van de huidige speler hoorde ik.
Jij wilde perce op lucifer gaan.
Alleen was het ww veranderd helaas
striker9760 vandaag om 21:34 uur
Citaat Bewerken Verwijderen
Wat beweer je nu? -____-
Beweer je nu dat IK die hier de laatste maanden al de fcking vv's heb gepakt aan het dront met team en tegen famous en detoost,een klacht ga indienen om Tnw dwars te zitten? God, denk eens na. Hoe zou ik trouwens het ww kennen???????
The Rots vandaag om 21:52 uur
Bedanken Citaat
Als er iemand is die supports aan het indienen is, dan zijn het fear leden en bondgenoten.

Enkel zij profiteren daarvan.
striker9760 vandaag om 21:55 uur
Citaat Bewerken Verwijderen
Kben wel benieuwd wie dit beweert.

Is maarnet wat je een backstab noemt :p
 

DeletedUser69459

Guest
Zelf heeft hij ondertussen vrienden van hem op lily gezet omdat hij naar the rots ging. Lily is de stam dan ook geleafd.

Ik wacht nog op een sms van de oude speler op lucifer die me zijn reden geeft. Blijkbaar ben ik een vuile valsspeler die niet tegen zijn verlies kan. Deze conclusie trek ik hier toch uit.
 

DeletedUser52513

Guest
The Rots vandaag om 21:52 uur
Bedanken Citaat
Als er iemand is die supports aan het indienen is, dan zijn het fear leden en bondgenoten.

Enkel zij profiteren daarvan.


Dit stuurt hij persoonlijk naar me in pm.

ja joh, beschuldig de vijand maar als jullie de regels verbeken :eek:
 
Bovenaan