Einde TNW

DeletedUser62448

Guest
Ja heeft lucifer,lily,ja en corsar in handen via spelers die zi erop heeft gezet+ corsar. Ze wou nog spelers op marcel zetten. *zucht*

Ze wist dat ik niets van haar moest hebben en nick werd leider. Dusja, kon je wel raden dat ze dit ging doen...
Wij zijn blijkbaar ook d reden vr hetvvertrek van de oude garde. Ik moest toen diep lachen toen ik aan Vadim dacht xD

Mr de kans is eig onbestaand dat z voortgaan zonder nick en mij.

Nick = Barry?
 
Reactiescore
1.094
Nuja, wij zitten met lucifer....
En er is gewoon niemand in tnw die reageerd. En de pm staat al meer dan een dag open.

pm werd bijna een dag lang niet gelezen, en nu die eindelijk gelezen is, is er niks gedaan. Geen reactie. Maar aanmelding is ook niet geaccepteerd.
Maar ik ga niet voor jan met de korte achternaam lucifer vv'en. Dus als ze lucifer niet meer moeten is het simpel. Er komen al 800 aanvallen op, van larsero en HYEBM? ,en wanderke staat ook te springen volgens mij.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69459

Guest
Raar...

Corsar zijn broers gingen eropspelen waardoor ik er niet op kon...
Niet dat het nog iets uitmaakt xD
 

DeletedUser55201

Guest
Ik heb vv gekregen door oud-hoofdspeler. Net na de actie van Just awesome (lucifer uit stam tnw gezet via vv)

Beiden wisten we dus totaal niet wat er aan de hand was.
 
Reactiescore
1.094
Bericht gekregen: Tnw stopt er dus mee volgens Hindsight, hijzelf inclusief. Er gaan een paar door wellicht.
Lucifer is dus een niemands-acc, en er is een regeling getroffen met Fear!
 

DeletedUser62248

Guest
Just Awesome 11.01.14 22:30
Succes aan u en Fear.
Ik en Corsar gaan deze wereld verlaten.
Amuzeer jullie hier verder nog tegen Modus en restanten van Tnw


Grtjes
E

HaveYouEverBeenMellow? 12.01.14 00:17
Bedankt! Veel succes verder in RL en misschien tot ziens!

Just Awesome 12.01.14 01:09
Bye

Raad eens wie er vannacht om 3 uur doodleuk een scoutactie tegen krijgt en daaropvolgend 400 clears/fakes? Stoppen, geloof je het zelf? JA en Corsar gaan gewoon nog vrolijk door. Sterker zelfs; ze blijven op hun vroegere niveau verder spelen! Uiteraard hadden ze gehoopt dat ik mijn frontos terug zou sturen en ondersteuning van de stam dus ook. Gelukkig hebben we daar nog even mee gewacht.

Maar gelukkig blijft hier dus wel nog wat actie, alleen vraag ik me af voor hoelang dat is :p
 

DeletedUser52513

Guest
Raad eens wie er vannacht om 3 uur doodleuk een scoutactie tegen krijgt en daaropvolgend 400 clears/fakes? Stoppen, geloof je het zelf? JA en Corsar gaan gewoon nog vrolijk door. Sterker zelfs; ze blijven op hun vroegere niveau verder spelen! Uiteraard hadden ze gehoopt dat ik mijn frontos terug zou sturen en ondersteuning van de stam dus ook. Gelukkig hebben we daar nog even mee gewacht.

Maar gelukkig blijft hier dus wel nog wat actie, alleen vraag ik me af voor hoelang dat is :p

zelfs ik heb me front OS nog staan ook al is dat ondertussen diep safe zone :p
 

DeletedUser62248

Guest
Idd, ik zou die nog terugsturen meen ik me te herinneren :$
 

DeletedUser62248

Guest
Andere spelers Gijs. Volgens wat ik doorgekregen heb dan toch.

Dan hebben ze wel precies dezelfde speelstijl (precies dezelfde fakes, dezelfde tijden dat ze aanvallen sturen, nog steeds werken ze heel goed samen en sturen ze aanvallen tegelijkertijd, ze doen met dezelfde hoeveelheden scoutaanvallen als ze dat normaal doen, ze faken weer net als altijd op de stacks zo erg dat je ze moet gaan aanvullen en daarnaast sturen ze ook weer clears zonder ram/katta, was ook een rare gewoonte van hen), dus lijkt mij vrij sterk eerlijk gezegd, maar het is mogelijk...
 

DeletedUser69459

Guest
Als het andere spelers zijn eet ik mijn sok op :eek:
Ze proberen gewoon in modus te komen...
 
Bovenaan