Einde TNW

DeletedUser69459

Guest
Waar slaat dit nu weer op? Ik heb nergens gezegd dat ik je niet vertrouw. Jij zou iig degene in TNW zijn waar ik wel een afspraak mee maken wil. Maar waarom betrek je The Rots hier nu weer bij?!

Reden voorlangere termijn. hmm, je wilt niet dat tnw erbovenop komt en je terug tegenstand geeft. Anders was dit pure winst situatie, zelfs van je principes nl. niet cf'n ;)
 

DeletedUser69205

Guest
Reden voorlangere termijn. hmm, je wilt niet dat tnw erbovenop komt en je terug tegenstand geeft. Anders was dit pure winst situatie, zelfs van je principes nl. niet cf'n ;)

moeten wij jullie erbovenop helpen??? dat lijkt me meer een taak voor jullie zelf ;)
k zou beginnen met t voorkomen dat de hele stam een ban krijgt :D
 

DeletedUser62448

Guest
Reden voorlangere termijn. hmm, je wilt niet dat tnw erbovenop komt en je terug tegenstand geeft. Anders was dit pure winst situatie, zelfs van je principes nl. niet cf'n ;)

Jou gulle gebaar klopt gewoonweg niet, daarnaast is het vertrouwen naar jou toe flink gedaald.
Hier steekt naar mijn idee veel meer achter.
 

DeletedUser55201

Guest
Wtf al die accounts geblokkeerd :/

Extralucifer
Corsar
Missions
Slither

Supportwars of zo?

Maar regels zijn regels en deze wereld lijkt me meer en meer om zeep.
 

DeletedUser69459

Guest
Het was een zeer goed voorstel voor jullie. Alleen heft tnw dan de kans zich een beetje te herpakken. Jullie willen strijd, had het dan aangenomen ;)

Jou gulle gebaar klopt gewoonweg niet, daarnaast is het vertrouwen naar jou toe flink gedaald.
Hier steekt naar mijn idee veel meer achter.

Vertrouwen flinkt gedaald? Hoezo dan?
Meer achter steken? Oja, dan zet ik ook echt letterlijk dat je een pm als bewijs gebruiken in die pm zelf, jongetje ;)

Wtf al die accounts geblokkeerd :/

Extralucifer
Corsar
Missions
Slither

Supportwars of zo?

Maar regels zijn regels en deze wereld lijkt me meer en meer om zeep.

Snap jij nu dat ik een te goed voorstel voor hen doe om cf's te vermijden dr die komende bb dorpen, en ze het gewoon niet willeen aannemen wegens een nog niet ontdekte reden? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69205

Guest
Snap jij nu dat ik een te goed voorstel voor hen doe om cf's te vermijden dr die komende bb dorpen, en ze het gewoon niet willeen aannemen wegens een nog niet ontdekte reden? :D

raar dat jij je zo druk maakt om een goed voorstel voor ons :rolleyes:
 

DeletedUser55201

Guest
ja ze lusten jullie rauw omdat de stats niet goed zijn :p
 

DeletedUser55201

Guest
Heel eerlijk. Ik zou ook wel edelen.

Bij Vorteks heeft Modus zich ook niet ingehouden, maar Modus had dan zelf pech met de klungel op Mikestr.

Maar nu vind ik het soms raar te lezen, dat Fear strijd wil. Vandaar Peeta's frustraties, hij krijgt geen kans meer.
Ik denk eerder dat Fear het wil afmaken. (terecht)
 

DeletedUser69459

Guest
Vrij simpel de meeste zijn wel klaar met jou peeta

Ah echt? Vorige had ik nog vaak gelijk de laatste tijd volgens jou.
Ik krijg ban zonder uitleg, zeg dat het onterecht is vanwege vele bewijzen vr de straf nl. Meerdere accounts. Dan geven ze uitleg en geef ik fout toe en zeg dat ik stop vanwege die aanvallen op srriker tijdens ban+ schaamteloos overtreden afspraak omtrent die bb's bii striker, volgende dag komt er voorstel om tnw te redden, natuurlijk neem ik dit aan. Nu krijgen we weer paar blocksdus als we nu straf krijgen dan is de kans hoogstwaarschijnlijk dat ik weg ben omdat ze dan hebben gelogen tegen me- situatie is dan onmogelijk.

Dus wat zou jij anders hebben gedaan?
 

DeletedUser62448

Guest
Het was een zeer goed voorstel voor jullie. Alleen heft tnw dan de kans zich een beetje te herpakken. Jullie willen strijd, had het dan aangenomen ;)

Vertrouwen flinkt gedaald? Hoezo dan?
Meer achter steken? Oja, dan zet ik ook echt letterlijk dat je een pm als bewijs gebruiken in die pm zelf, jongetje ;)

Als wij jou voorstel hadden aangenomen, was er ook een lading internwerk te doen, er is geen enkel voordeel voor fear! & team hierin, enkel voor spelers die graag willen internen!
Het ligt puur aan jullie wat jullie doen, knokken jullie jezelf weer omhoog, of laten jullie het doek vallen.
Ik zeg echt niet dat je niet je best doet, of dat ik het je niet gun.
Maar het jullie niet gunnen is iets anders dan het jullie niet geven.

Puur het feit wat je allemaal verteld over de support, eerst is het dit, dan komt er weer meer naar buiten & vertel je pas de extra details, die een geheel andere kijk op de situatie geeft.
Ook de impulsiviteit waarin er eerst dramatisch over het einde van ~TNW~ word gepraat & vervolgends jullie weer met vlag & wimpel overeind staan, met jullie plannetjes...

Prima die plannetjes! maar ik wil er niets mee te maken hebben.
 

DeletedUser

Guest
Als wij jou voorstel hadden aangenomen, was er ook een lading internwerk te doen, er is geen enkel voordeel voor fear! & team hierin, enkel voor spelers die graag willen internen!
Het ligt puur aan jullie wat jullie doen, knokken jullie jezelf weer omhoog, of laten jullie het doek vallen.
Ik zeg echt niet dat je niet je best doet, of dat ik het je niet gun.
Maar het jullie niet gunnen is iets anders dan het jullie niet geven.

Puur het feit wat je allemaal verteld over de support, eerst is het dit, dan komt er weer meer naar buiten & vertel je pas de extra details, die een geheel andere kijk op de situatie geeft.
Ook de impulsiviteit waarin er eerst dramatisch over het einde van ~TNW~ word gepraat & vervolgends jullie weer met vlag & wimpel overeind staan, met jullie plannetjes...

Prima die plannetjes! maar ik wil er niets mee te maken hebben.

Prima post! +1
 

DeletedUser69459

Guest
Als wij jou voorstel hadden aangenomen, was er ook een lading internwerk te doen, er is geen enkel voordeel voor fear! & team hierin, enkel voor spelers die graag willen internen!
Het ligt puur aan jullie wat jullie doen, knokken jullie jezelf weer omhoog, of laten jullie het doek vallen.
Ik zeg echt niet dat je niet je best doet, of dat ik het je niet gun.
Maar het jullie niet gunnen is iets anders dan het jullie niet geven.

Puur het feit wat je allemaal verteld over de support, eerst is het dit, dan komt er weer meer naar buiten & vertel je pas de extra details, die een geheel andere kijk op de situatie geeft.
Ook de impulsiviteit waarin er eerst dramatisch over het einde van ~TNW~ word gepraat & vervolgends jullie weer met vlag & wimpel overeind staan, met jullie plannetjes...

Prima die plannetjes! maar ik wil er niets mee te maken hebben.
1. ik maak geen drama rond het einde van tw.
2. Jullie willen tegenstand, ik probeerde dit te dan ook te geven.
3. Er werd gezegd dat ik op dubvel account speelde. Dit werd dan ook uitgebreid bewezen dat het niet zo is.Dan zegt support dat ik verkeerde overstap heb gemaakt. Heb ik ook direct toegeven day ik paar keer verkeerd klikte. Ik wist niet dat het telde omdat striker nl. obder vv. lag en ik niets heb gezien van een twscherm op Slither.
Paar dagen geleden was het nog lichte ban en dit en dat. Nu dit? Toch maar raar...

En wat valt er te doen tegen de bb's die ze gaan cf'n? Als ik dan geen voorstel mag doen, toch maar raar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69205

Guest
1. ik maak geen drama rond het einde van tw.
2. Jullie willen tegenstand, ik probeerde dit te dan ook te geven.
3. Er werd gezegd dat ik op dubvel account speelde. Dit werd dan ook uitgebreid bewezen dat het niet zo is.Dan zegt support dat ik verkeerde overstap heb gemaakt. Heb ik ook direct toegeven day ik paar keer verkeerd klikte. Ik wist niet dat het telde omdat striker nl. obder vv. lag en ik niets heb gezien van een twscherm op Slither.
Paar dagen geleden was het nog lichte ban en dit en dat. Nu dit? Toch maar raar...

En wat valt er te doen tegen de bb's die ze gaan cf'n? Als ik dan geen voorstel mag doen, toch maar raar.

1. lees de posts in dit topic nog maar eens na ;)
2. we willen tegenstand, maar jouw "plannetjes" moeten we niets van hebben. Er gebeuren teveel vreemde dingen de laatste tijd in TNW.
3. Behoorlijk vreemd dat Slither zn straf nog niet geaccepteerd heeft......
 

DeletedUser69459

Guest
Jou gulle gebaar klopt gewoonweg niet, daarnaast is het vertrouwen naar jou toe flink gedaald.
Hier steekt naar mijn idee veel meer achter.

14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)?
Spijtig dat Peeta zijn plannen niet heeft kunnen uitvoeren, had zeker een kandidaat kunnen zijn.
Heb in de praktijk nooit wat van Peeta mogen meemaken, maar in theorie krijgt hij dit plaatsje;)

Geen idee wat ik in de tijd hiertussen heb misdaan bij jou :/

1. lees de posts in dit topic nog maar eens na ;)
2. we willen tegenstand, maar jouw "plannetjes" moeten we niets van hebben. Er gebeuren teveel vreemde dingen de laatste tijd in TNW.
3. Behoorlijk vreemd dat Slither zn straf nog niet geaccepteerd heeft......

Ik reageer hier niet meer op.

5dagen geleden zei je dit nog over me.


2 januari 2014, 15:03
#36
the group
Geregistreerd:
11 mei 2013
Berichten:
470
Re: W22~striker9760
Origineel geplaatst door Peeta
Hoe kan ik in godsnaam het account striker redden+Slither dan+marcel die dan extra front krijgt doordat er door Slither heen wordt gewandeld terwijl ik school heb enzo? Als ik vandaag niet op striker kan dan is het sws gedaan doordat de troepen er gesloopt zijn door robryman --'

je vindt wel n oplossing

En nu is die oplossing niet goed. Bizar.
 

DeletedUser52513

Guest
dus om striker te redden geef je 2/3e van Slither zijn front af aan Cruise? :eek:
 
Bovenaan