Einde TNW

DeletedUser69459

Guest
Als je opgeeft na 1 tegenslag dan kan je beter Farmville spelen.

Maar uhm, als ik het goed begrijp zeg jij nu dat ik niet kan denken? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ik had het op andere dingen cruiseman. Per ongeluk uit gewoonte 1 x inloggen is nog meer gebeurd en heb ik zelden 30% aftrek voor gezien.
Enkel hier heb ik daar aftrek voor gezien. Andere werelden nog nooit. Ligt een beetje aan welke mod je hebt denk ik.
 

DeletedUser69459

Guest
Twas 3 of 4 keer op dezelfde dag. Mrgoed, dat boeit totaal niets meer. Ik weet hoe alles in elkaar zit en ik ben van mening dat je mij de val van Tnw niet in de schoenen kan schuiven.
 

DeletedUser56496

Guest
Als je opgeeft na 1 tegenslag dan kan je beter Farmville spelen.

Maar uhm, als ik het goed begrijp zeg jij nu dat ik niet kan denken? :confused:

Volgens mij speel je zelf Farmville aangezien je er niet over op kan houden :rolleyes:

daarbij is jouw mening niet echt objectief aangezien je al van dag 1 alles van je afschuift.
 

DeletedUser69459

Guest
Volgens mij speel je zelf Farmville aangezien je er niet over op kan houden :rolleyes:

daarbij is jouw mening niet echt objectief aangezien je al van dag 1 alles van je afschuift.

Dus de mening van mensen die me altijd maar dan ook altijd gebruik maken van de kansen om mij zwart te maken is wel objectief? De mening van mensen die niet alles weten wat er gebeurd is? Leg mij dan heel de situatie eens uit aan me. Met bewijzen uiteraard want ik kan hier ook een of ander verhaal gaan verzinnen over Fear!.
 

DeletedUser59349

Guest
Ik ben van mening dat dit wel in jou schoenen te schuiven is Peeta. Als die straf er niet geweest was dan was dit hele verhaaltje niet gebeurt. Dat besef je hopelijk ook wel... TNW zou dan gewoon TNW zijn...

Ik had het op andere dingen cruiseman. Per ongeluk uit gewoonte 1 x inloggen is nog meer gebeurd en heb ik zelden 30% aftrek voor gezien.
Enkel hier heb ik daar aftrek voor gezien. Andere werelden nog nooit. Ligt een beetje aan welke mod je hebt denk ik.

Oke dan heb ik je verkeerd begrepen, mijn excuses.
 

DeletedUser69459

Guest
Tja, een mening is geen feit. Ik vind dat ik hier geen schuld in tref omdat ik het recht heb gezet. Dit is gedwarsboomd door JA dus is het niet mijn fout. Zonder JA zou Tnw dus nog bestaan want dan werd het plan uitgevoerd.
 

DeletedUser59349

Guest
Tja, een mening is geen feit. Ik vind dat ik hier geen schuld in tref omdat ik het recht heb gezet. Dit is gedwarsboomd door JA dus is het niet mijn fout. Zonder JA zou Tnw dus nog bestaan want dan werd het plan uitgevoerd.

Deze discussie hebben we al gevoerd. Het plan ging al niet meer door voor JA jullie gebackstabbed had... Ga me niet zeggen nu dat ik datums erbij moet pakken? xd
 

DeletedUser69459

Guest
Heb ik toch al gezegd gisteren?

Dus er werd pakt de 4de een plan opgesteld. De 5de dan ging ik met het voorstel naar jou omdat ik op Lucifer ging spelen en Slither werd geïnterneerd.Slither ging dus 30% aftrek krijgen dus ging jij sws diep cf'n achter de grens. Daarom kwam ik met het voorstel. Jij wilt dit niet geloven mr je hebt nog steeds geen idee wat er nog achter zou kunnen steken dus ja...
Jij ging dus niet akkoord met het voorstel en je wist dus wat onze grens ging worden en je ging dus wrs erachter edelen. Dus heb ik gezegd dat het plan niet meer doorging uit frustratie omdat ik tegelijkertijd ook stuitte op een njet van JA. Maar de broer van Corsar konden er niet op spelen vanwege deze regel.

Spelers op éénzelfde internetverbinding moeten minimum 3 weken wachten voor het versturen van aanvallen, ondersteuning of grondstoffen naar dezelfde speler weer toegestaan is. (Deze tijd gaat in na aankomst van de laatste aanval/ondersteuning/grondstoffen)

JA besloot dus te verzinnen dat ik voor de block van Corsar,Lucifer en missions heb gezorgd en hij leafde de stam.

Doe hiermee wat je wil, geloof me ofniet maar dit is hoe het is.
 

DeletedUser59349

Guest
Heb ik toch al gezegd gisteren?

Dus er werd pakt de 4de een plan opgesteld. De 5de dan ging ik met het voorstel naar jou omdat ik op Lucifer ging spelen en Slither werd geïnterneerd.Slither ging dus 30% aftrek krijgen dus ging jij sws diep cf'n achter de grens. Daarom kwam ik met het voorstel. Jij wilt dit niet geloven mr je hebt nog steeds geen idee wat er nog achter zou kunnen steken dus ja...
Jij ging dus niet akkoord met het voorstel en je wist dus wat onze grens ging worden en je ging dus wrs erachter edelen. Dus heb ik gezegd dat het plan niet meer doorging uit frustratie omdat ik tegelijkertijd ook stuitte op een njet van JA. Maar de broer van Corsar konden er niet op spelen vanwege deze regel.

Spelers op éénzelfde internetverbinding moeten minimum 3 weken wachten voor het versturen van aanvallen, ondersteuning of grondstoffen naar dezelfde speler weer toegestaan is. (Deze tijd gaat in na aankomst van de laatste aanval/ondersteuning/grondstoffen)

JA besloot dus te verzinnen dat ik voor de block van Corsar,Lucifer en missions heb gezorgd en hij leafde de stam.

Doe hiermee wat je wil, geloof me ofniet maar dit is hoe het is.

Over dikgedrukte: dit was niet mijn mening. Als je het echt weten wil. Persoonlijk wilde ik je plan eerst accepteren. Ik kan je zo een citaat geven van het forum als je me niet gelooft. Maarja ik ben geen dictator eh ;)

Ik heb toch al gezegd dat ik je geloofde -.- Meerdere keren zelfs. Maar je verhaal bewijst nog steeds niks wat mijn verhaal niet laat kloppen.
 

DeletedUser69459

Guest
Geef je nu subtiele steken richting de leiding van modus? Er is mij nooit verteld dat het een beslissing was van heel Team!+Fear!. Enige wat ik weet is dat jullie er meer dan 80posts over hebben neergepend op jullie forum. Dus hoe moet ik dit allemaal weten?

Nou, je kan toch de conclusie trekken dat JA gwn moest toegeven en mij op lucifer moest laten? Dan ging het plan toch door?...
 

DeletedUser59349

Guest
Geef je nu subtiele steken richting de leiding van modus? Er is mij nooit verteld dat het een beslissing was van heel Team!+Fear!. Enige wat ik weet is dat jullie er meer dan 80posts over hebben neergepend op jullie forum. Dus hoe moet ik dit allemaal weten?

Die eerste zin slaat kant nog wal... Ik heb dit al wel gezegd. Je kwam namelijk al eens eerder dat ik niet wilde dat er strijd zou komen op W22. Toen heb ik gezegd dat Team! een democratie was en dat iedereen beslist.

Wij pennen overal meer dan 80 posts over :eek:

Nou, je kan toch de conclusie trekken dat JA gwn moest toegeven en mij op lucifer moest laten? Dan ging het plan toch door?...

Ja dat wel. Maar dat gebeurde niet. En dus is die 30% de aanleiding geweest tot dit alles ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Die eerste zin slaat kant nog wal... Ik heb dit al wel gezegd. Je kwam namelijk al eens eerder dat ik niet wilde dat er strijd zou komen op W22. Toen heb ik gezegd dat Team! een democratie was en dat iedereen beslist.

Wij pennen overal meer dan 80 posts over :eek:



Ja dat wel. Maar dat gebeurde niet. En dus is die 30% de aanleiding geweest tot dit alles ;)

Idd, dat gebeurde niet.

Maar weetje, hierover kan je eindeloos discussiëren. Ik kan ook zeggen dat Vadim de schuld heeft in dit alles doordat hij me solo liet spelen en dus onrechtstreeks geleid heeft tot dit. Dikke bullshit ofniet soms?
Of je kan ook zeggen dat Enzo de schuldige is omdat hij naar het leger ging en striker ombemand was waardoor ik naar Striker moest gaan. Zo kan ik eindeloos verdergaan in het verleden.
Wil je niet gwn accepteren dat er meerdere factoren een rol hebben gespeeld in het einde van ~TNW~?...
 

DeletedUser55201

Guest
Idd, dat gebeurde niet.

Maar weetje, hierover kan je eindeloos discussiëren. Ik kan ook zeggen dat Vadim de schuld heeft in dit alles doordat hij me solo liet spelen en dus onrechtstreeks geleid heeft tot dit. Dikke bullshit ofniet soms?
Of je kan ook zeggen dat Enzo de schuldige is omdat hij naar het leger ging en striker ombemand was waardoor ik naar Striker moest gaan. Zo kan ik eindeloos verdergaan in het verleden.
Wil je niet gwn accepteren dat er meerdere factoren een rol hebben gespeeld in het einde van ~TNW~?...

En dan nu de bom:

Vadim is weggegaan uit TNW omdat hij wist dat Just Awesome/Corsar dubbelaccount speelde en JA de TNW leiding compleet negeerde en hun eigen zin deed. Ik kan het niet bewijzen, maar het is gewoon zo.
Rots wist dit ook, maar ik heb JA/Corsar niet gereport, omdat ik anders wist dat ze op delete zouden gaan en dan was TNW toen al verloren.
 

DeletedUser69459

Guest
Jari en ik hadden al het vermoeden dat hij ook dubbelde op missions vanwege zijn taalgebruik. Verklaart ook het feit dat Corsar nooit heeft gepost op het stammenforum en dat altijd als ik iets vroeg een hen terwijl ze alletwee online waren, Corsar de pm las, niet deed en dan JA de post lag en wel reageerde.
 
Bovenaan