Einde TNW

DeletedUser69459

Guest
Nee. Gedeelde internetverbinding stond niet op bij luxcifer mr wel bij corsar.

Enja, weetje wat? Zoek hier nog een wat addertjes onder het gras qchter :rolleyes:
Als ik al verdacht wordt van pging tot verbreken van een afspraak/addertjes onder het gras is het al erg :eek:
 

DeletedUser69205

Guest
@peeta, waar heb jij het over?? nooit gehoord van sarcasme??
 

DeletedUser52513

Guest
Nee. Gedeelde internetverbinding stond niet op bij luxcifer mr wel bij corsar.

Enja, weetje wat? Zoek hier nog een wat addertjes onder het gras qchter :rolleyes:
Als ik al verdacht wordt van pging tot verbreken van een afspraak/addertjes onder het gras is het al erg :eek:

goed bezig :p
je weet ook dat missions een ban heeft? :D
 

DeletedUser

Guest
grr kan ik niet dooredelen :( enja er zijn 3 accounts geband ;) dan zal er wel wat meer aanwezig zijn dat internetverdeling niet hebben aanstaan schatjes :cool:
 

DeletedUser69459

Guest
@peeta, waar heb jij het over?? nooit gehoord van sarcasme??

Oja, ik geef een pm waarin ik zeg dat je hem mag gebruiken om als bewijs te gebruiken en nog stuitte ik op ee njet van Robin omdat hij niet gelooft dat ik alleen wil dat er niet geclusterfckt word :rolleyes:

Wat eigelijk al tegen zijn principes is, dat cf'n ;)
 

DeletedUser

Guest
Oja, ik geef een pm waarin ik zeg dat je hem mag gebruiken om als bewijs te gebruiken en nog stuitte ik op ee njet van Robin omdat hij niet gelooft dat ik alleen wil dat er niet geclusterfckt word :rolleyes:

Wat eigelijk al tegen zijn principes is, dat cf'n ;)

yea right wrm zouden wij daar akkoord mee moeten gaan als je het zelf wel doet:eek:
 

DeletedUser

Guest
Toon me oneerlijk spel van mij. Ik popel!

Ik zeg niet dat het oneerlijk is xD maar er word overal geclusterfucked en het is meer dan logisch met overvollen gestackte grenzen... Ik heb respect voor wat je doet voor TNW, want ik doe al jaren hetzelfde voor fear! en ik weet dus hoe frustrerend/vermoeiend of wat dan ook het kan zijn. maar ik wil niet dat je TNW opgeeft als jij en rene wegzijn dan schiet er niets meer over van TNW... (of moet ff iemand over het hoofd zien) Jullie kunnen dan idd wel op modus ergens gaan spelen, maar jullie beseffen ook wel dat als TNW weg is, fear deze wereld heel wrs gaat winnen want dan bezitten we zo een grote safe zone dat we alles kunnen stacken met 20 defdorpen als we willen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Ik zeg niet dat het oneerlijk is xD maar er word overal geclusterfucked en het is meer dan logisch met overvollen gestackte grenzen... Ik heb respect voor wat je doet voor TNW, want ik doe al jaren hetzelfde voor fear! en ik weet dus hoe frustrerend/vermoeiend of wat dan ook het kan zijn. maar ik wil niet dat je TNW opgeeft als jij en rene wegzijn dan schiet er niets meer over van TNW... (of moet ff iemand over het hoofd zien) Jullie kunnen dan idd wel op modus ergens gaan spelen, maar jullie beseffen ook wel dat als TNW weg is, fear deze wereld heel wrs gaat winnen want dan bezitten we zo een grote safe zone dat we alles kunnen stacken met 20 defdorpen als we willen..

Allemaal mooi en wel maar met een nieuwe straf, wat moet ik dan doen? Achter de feite aan blijven lopen? Mijn studies, die momenteel nog goed gaan ondanks tw, verpesten voor een spel zoals tw? Support die wel degelijk in de fout gaat met strafuitvoering en geeft dit als excuus:

Ezzem 2014-01-06 18:02:06
Beste striker9760,

Speel volgende keer volgens de regels, dan gebeuren zulke zaken niet.

Met vriendelijke groeten,

Serge (Ezzem)
Support TribalWars.nl
striker9760 2014-01-06 20:26:54
Als een mens zich niet meer mag vergissen is het al erg. Ik ben gestraft met 30% aftrek door verkeerd klikken. Hier doe ik ook niet moeilijk over. Maar het kan toch niet dat ik al keilang moet wachten op een uitleg(feestdagen begrijp ik nog) en dan ook nog 53uur moet wachten op uitvoering van de straf? Of mag een mod zelf bepalen wnr hij zin heeft om een straf uit te voeren?...


Die kerel snapt gewoon niets van dit spel denk ik. Hoe zo iemand mod kan worden, vraag het me niet.
 

DeletedUser59349

Guest
Oja, ik geef een pm waarin ik zeg dat je hem mag gebruiken om als bewijs te gebruiken en nog stuitte ik op ee njet van Robin omdat hij niet gelooft dat ik alleen wil dat er niet geclusterfckt word :rolleyes:

Wat eigelijk al tegen zijn principes is, dat cf'n ;)

Ho, ik heb deze beslissing zoiezo niet in mn eentje gemaakt. Daar kwam Fear! en Team! bij kijken. Het gaat er niet om dat jij de reden niet zeggen wilt. Net zoals ik in pm zeg de lange termijn brengt zo meer voordelen. De beslissing heeft niks te maken of ik jou geloof of niet. Die opmerking kwam ook na de beslissing als je eens kijkt tussen je pm's. Dus dit slaat nergens op van je...

Verder ken ik je al langer als vandaag ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Ho, ik heb deze beslissing zoiezo niet in mn eentje gemaakt. Daar kwam Fear! en Team! bij kijken. Het gaat er niet om dat jij de reden niet zeggen wilt. Net zoals ik in pm zeg de lange termijn brengt zo meer voordelen. De beslissing heeft niks te maken of ik jou geloof of niet. Die opmerking kwam ook na de beslissing als je eens kijkt tussen je pm's. Dus dit slaat nergens op van je...

Verder ken ik je al langer als vandaag ;)

Nogmaals, als jullie nu nog altijd geen 2de reden hebben gevonden,wrm zou deze dan bestaan? Ik heb ook duidelijk gezegd dat ii het gemaaakte kaartje volg van iemand die niets van dit voorstel weet natuurlijk en dus rekening houdt met cf's diep in Slither zijn cluster. Op het eerste kaartje kon je ookduidelijk zien dat front Slither wegging -.-


Ik heb ook absoluut geen idee waar jij het over hebt door te zeggen dat je mij kent. Je maakt duidelijk dat je me niet vertrouwt ondanks dat ik letterlijk schrijf aan jou dat ik wegga als er iets geflikt wordt met deze afspraken dr de stam. Ik kan zo naar modus dus don't worry ;)
 

DeletedUser69205

Guest
Nogmaals, als jullie nu nog altijd geen 2de reden hebben gevonden,wrm zou deze dan bestaan? Ik heb ook duidelijk gezegd dat ii het gemaaakte kaartje volg van iemand die niets van dit voorstel weet natuurlijk en dus rekening houdt met cf's diep in Slither zijn cluster. Op het eerste kaartje kon je ookduidelijk zien dat front Slither wegging -.-


Ik heb ook absoluut geen idee waar jij het over hebt door te zeggen dat je mij kent. Je maakt duidelijk dat je me niet vertrouwt ondanks dat ik letterlijk schrijf aan jou dat ik wegga als er iets geflikt wordt met deze afspraken dr de stam. Ik kan zo naar modus dus don't worry ;)

ach, beloftes zijn snel gemaakt, zeker door een stam als TNW ;)

jouw voorstel is door ons (Team en Fear) beoordeeld en afgekeurd, deal with it!
 

DeletedUser69459

Guest
ach, beloftes zijn snel gemaakt, zeker door een stam als TNW ;)

jouw voorstel is door ons (Team en Fear) beoordeeld en afgekeurd, deal with it!

Ik zet mijn bevestiging van deze afspraak dan ook op papier ;)

Cruiseman zag het heel goed zitten. Totdat hij begint met toekomst en blabla. Zeg me, wat is er dan slechter voor jullie in de toekomst aan dit voorstel?
 

DeletedUser69205

Guest
Ik zet mijn bevestiging van deze afspraak dan ook op papier ;)

Cruiseman zag het heel goed zitten. Totdat hij begint met toekomst en blabla. Zeg me, wat is er dan slechter voor jullie in de toekomst aan dit voorstel?

wat denk jij goed na over onze toekomst :D
wil je niet bij ons in de stam komen???
 

DeletedUser59349

Guest
Nogmaals, als jullie nu nog altijd geen 2de reden hebben gevonden,wrm zou deze dan bestaan? Ik heb ook duidelijk gezegd dat ii het gemaaakte kaartje volg van iemand die niets van dit voorstel weet natuurlijk en dus rekening houdt met cf's diep in Slither zijn cluster. Op het eerste kaartje kon je ookduidelijk zien dat front Slither wegging -.-


Ik heb ook absoluut geen idee waar jij het over hebt door te zeggen dat je mij kent. Je maakt duidelijk dat je me niet vertrouwt ondanks dat ik letterlijk schrijf aan jou dat ik wegga als er iets geflikt wordt met deze afspraken dr de stam. Ik kan zo naar modus dus don't worry ;)

1ste stukje hypocriet to the bone :rolleyes: Als je eens leest in mijn pm wordt het je misschien wel duidelijk.
Ik heb dat kunnen zien ja, maar nogmaals op DE LANGE TERMIJN is het zo gunstiger voor ons. Misschien dat je zo je andere reden ziet staan.

Ik weet hoe jij uit de hoek komt. Het ene moment dit, het andere moment dat. (kijk anders ook even nog naar het einde van de pm)
 

DeletedUser69459

Guest
Nogmaals, geef eens wat gelijkenissen tussen mij en The Rots ivm met afspraken, beloftes in voorstellen?

1ste stukje hypocriet to the bone :rolleyes: Als je eens leest in mijn pm wordt het je misschien wel duidelijk.
Ik heb dat kunnen zien ja, maar nogmaals op DE LANGE TERMIJN is het zo gunstiger voor ons. Misschien dat je zo je andere reden ziet staan.

Ik weet hoe jij uit de hoek komt. Het ene moment dit, het andere moment dat. (kijk anders ook even nog naar het einde van de pm)

famous heeft die reden op zijnskype staan ;)
 

DeletedUser59349

Guest
Nogmaals, geef eens wat gelijkenissen tussen mij en The Rots ivm met afspraken, beloftes in voorstellen?

Waar slaat dit nu weer op? Ik heb nergens gezegd dat ik je niet vertrouw. Jij zou iig degene in TNW zijn waar ik wel een afspraak mee maken wil. Maar waarom betrek je The Rots hier nu weer bij?!
 

DeletedUser69459

Guest
1ste stukje hypocriet to the bone :rolleyes: Als je eens leest in mijn pm wordt het je misschien wel duidelijk.
Ik heb dat kunnen zien ja, maar nogmaals op DE LANGE TERMIJN is het zo gunstiger voor ons. Misschien dat je zo je andere reden ziet staan.

Ik weet hoe jij uit de hoek komt. Het ene moment dit, het andere moment dat. (kijk anders ook even nog naar het einde van de pm)

Lees je pmetjes eens na. Dat vetgeredrukte is het tegenovergestelde van wat je zei tegen mij ;)

Edit. Andere interpretatie van het woord dit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan