- Reactiescore
- 1.042
4 dagen
Jij bent gewoon een rat en bijna iedereen weet het maar durft het niet te zeggen... Moet ik jou lijstje wandaden/backstabs nog eens opnoemen of ben je het nu toch wel met me eens?![]()
Doe jezelf niet te kort jij hoort ook zeker bij dat lijstje
Hoelang duurt het nog voor het officieel is? Ik dit daarop te wachten voor mijn laatste AF post :Embarrassment: (als ik volhoud om niet weer te beginnen) met mijn gelukswensen voor jullie![]()
Ik vond dit eigenlijk best een leuke wereld in de tijd dat ik hier speelde.
Bas is niet zo orgineel. Als we hem moeten geloven hadden we nooit zonder die 3 personen de wereld gewonnen. Zijn grote vriendjes waren in de meerderheid, maar nog verliezen. Tja.zeg, we weten jouw mening nu wel. Je hoeft niet elke keer hetzelfde te zeggen, verzin dan iets nieuws
Bas is niet zo orgineel. Als we hem moeten geloven hadden we nooit zonder die 3 personen de wereld gewonnen. Zijn grote vriendjes waren in de meerderheid, maar nog verliezen. Tja.
Mwah. Zonder die 3 had de orginele groep de wereld ook wel gewonnen. Dan had het alleen wat langer geduurd.Tbh vind ik dit deel nog niet eens zo heel raar anders. Maar goed of ze er nou trots op moeten zijn..
Roald vind ik er trouwens niet tussen passen, vind het gehaat aan zijn adres bovendien ook uitermate frappant.
Tbh vind ik dit deel nog niet eens zo heel raar anders. Maar goed of ze er nou trots op moeten zijn..
Roald vind ik er trouwens niet tussen passen, vind het gehaat aan zijn adres bovendien ook uitermate frappant.
Bas is niet zo orgineel. Als we hem moeten geloven hadden we nooit zonder die 3 personen de wereld gewonnen. Zijn grote vriendjes waren in de meerderheid, maar nog verliezen. Tja.
Het leuke voor mij is dat jullie de frustraties nog steeds hebben, het niet kunnen loslaten en er over blijven doorgaan. Het toont dat ik impact heb gehad. Hoe jullie die inpak ervaren is jullie zaak, niet de mijne. En eigenlijk boeit me die in principe weinig. Mijn doel als vijand is om jullie weg te krijgen en jullie te frustreren, kortweg de wereld winnen. Geslaagd? Denk je niet?
Als jullie terug denken aan het dit spel, en ik hoop eigenlijk dat jullie dat over pakweg 10jaar echt niet meer doen, gaan jullie niet kunnen denken aan dit spel zonder mij erbij te halen. Terwijl ik van 99% van de gefrustreerde pipos zelfs niet meer de naam ga kennen of kan plaatsen op een wereld.
Wees geen voetnoot in iets wat je doet, wees zelf het verhaal
Feit ---> Roald laat zijn stam in de steek en gaat naar de vijandRoald is juist een van de grootste ratten in dit spel. Hij prentendeert continu heilig te zijn maar in werkelijkheid is hij gewoon een laf ventje
Feit ---> Roald laat zijn stam in de steek en gaat naar de vijand
Feit ---> Roald liegt tegen mede stamgenoten dat iedereen meekomt zodat ze ook overkomen
Feit ---> Roald belooft zijn stamgenoten niet aan te vallen
Feit ---> Roald valt ze toch aan.
Conclusie : Backstabbertje
Meerderheid? Ik kan me nog altijd herinneren dat wij altijd verreweg in de minderheid waren.
Wat een ongelofelijke arrogantie weer.
Feit --> Niemand zal je herinneren en heel W29 kotst je uit vanwege je laffe speelstijl
Over 10 jaar zal niemand idd hopelijk dit spel zich nog herinneren en als ze W29 nog herinneren denken ze misschien dan aan die laffe gast van een PJ die denkt dat die het gemaakt heeft die de wereld heeft verneukt. Leuke manier om herinnerd te worden?![]()
Yeah, en de rest kan niks natuurlijk...