einde over 1 week

DeletedUser58372

Guest
Doe jezelf niet te kort jij hoort ook zeker bij dat lijstje ;)

Hoelang duurt het nog voor het officieel is? Ik dit daarop te wachten voor mijn laatste AF post :Embarrassment: (als ik volhoud om niet weer te beginnen) met mijn gelukswensen voor jullie ;)

Thanks ^^
Nog een dag of 3 te gaan..
 

DeletedUser

Guest
Ik vond dit eigenlijk best een leuke wereld in de tijd dat ik hier speelde.

Ja het was een leuke wereld als er niet allemaal laffe mensen waren zoals PJ, Roald & ook Space Bison. Dat soort figuren hebben een groot gedeelte van deze wereld verpest.
 
Reactiescore
60
zeg, we weten jouw mening nu wel. Je hoeft niet elke keer hetzelfde te zeggen, verzin dan iets nieuws
 

DeletedUser

Guest
zeg, we weten jouw mening nu wel. Je hoeft niet elke keer hetzelfde te zeggen, verzin dan iets nieuws
Bas is niet zo orgineel. Als we hem moeten geloven hadden we nooit zonder die 3 personen de wereld gewonnen. Zijn grote vriendjes waren in de meerderheid, maar nog verliezen. Tja.
 
Reactiescore
2.039
Bas is niet zo orgineel. Als we hem moeten geloven hadden we nooit zonder die 3 personen de wereld gewonnen. Zijn grote vriendjes waren in de meerderheid, maar nog verliezen. Tja.

Tbh vind ik dit deel nog niet eens zo heel raar anders. Maar goed of ze er nou trots op moeten zijn.. :rolleyes:
Roald vind ik er trouwens niet tussen passen, vind het gehaat aan zijn adres bovendien ook uitermate frappant.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.745
Bas verwijt het mij nog dat ik met enkele leden een keuze maakte, een keuze waar niet iedereen het mee eens was. Bas mocht niet mee, omdat hij propagandeerde tegen een toenmalige bontgenoot. Buiten dat ik met enkele controllers naar para ben gestapt, heb ik niet veel voor de stam gedaan (Buiten vv'en). Ik zal dan ook absoluut geen credits claimen voor de in mijn ogen, terechte winst. Ik tegenstelling tot Bas en andere buitenstaanders vind ik de vergelijking met PJ / Spacebison niet negatief. Ookal zijn de meningen verdeelt over speelmanier, het zijn spelers die totaal een wereld naar hun hand hebben kunnen zetten, iets waar veel spelers enkel van dromen. :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Tbh vind ik dit deel nog niet eens zo heel raar anders. Maar goed of ze er nou trots op moeten zijn.. :rolleyes:
Roald vind ik er trouwens niet tussen passen, vind het gehaat aan zijn adres bovendien ook uitermate frappant.
Mwah. Zonder die 3 had de orginele groep de wereld ook wel gewonnen. Dan had het alleen wat langer geduurd.
 

DeletedUser65921

Guest
Dan had je wel de wereld met mij erbij gewonnen Wesley!
 

DeletedUser13822

Guest
Ruik ik hier enige vorm van frustratie.

Denk dat voor sommige het heel moeilijk is om te plaatsen dat ze als buitenstaander, als vijand, niet het volledige plaatje zien of weten. Dat sommige zich aan bepaalde vooroordelen, bepaalde mythes zelfs als ik sommige verhalen moet geloven vasthouden zegt jammer genoeg veel over hun inzichtelijke vermogen om zaken te plaatsen. Tja, jullie moeten nog groeien ;)
Het feit dat al die verhalen over mezelf en andere circuleren toont aan dat je impact had op deze spelwereld, dat je genoeg deed om mensen rond uw persoon "mythes" te laten creëren.

Het leuke voor mij is dat jullie de frustraties nog steeds hebben, het niet kunnen loslaten en er over blijven doorgaan. Het toont dat ik impact heb gehad. Hoe jullie die inpak ervaren is jullie zaak, niet de mijne. En eigenlijk boeit me die in principe weinig. Mijn doel als vijand is om jullie weg te krijgen en jullie te frustreren, kortweg de wereld winnen. Geslaagd? Denk je niet?
Als jullie terug denken aan het dit spel, en ik hoop eigenlijk dat jullie dat over pakweg 10jaar echt niet meer doen, gaan jullie niet kunnen denken aan dit spel zonder mij erbij te halen. Terwijl ik van 99% van de gefrustreerde pipos zelfs niet meer de naam ga kennen of kan plaatsen op een wereld.

Wees geen voetnoot in iets wat je doet, wees zelf het verhaal.
 

DeletedUser

Guest
Tbh vind ik dit deel nog niet eens zo heel raar anders. Maar goed of ze er nou trots op moeten zijn.. :rolleyes:
Roald vind ik er trouwens niet tussen passen, vind het gehaat aan zijn adres bovendien ook uitermate frappant.

Roald is juist een van de grootste ratten in dit spel. Hij prentendeert continu heilig te zijn maar in werkelijkheid is hij gewoon een laf ventje

Feit ---> Roald laat zijn stam in de steek en gaat naar de vijand
Feit ---> Roald liegt tegen mede stamgenoten dat iedereen meekomt zodat ze ook overkomen
Feit ---> Roald belooft zijn stamgenoten niet aan te vallen
Feit ---> Roald valt ze toch aan.


Conclusie : Backstabbertje

Bas is niet zo orgineel. Als we hem moeten geloven hadden we nooit zonder die 3 personen de wereld gewonnen. Zijn grote vriendjes waren in de meerderheid, maar nog verliezen. Tja.

Meerderheid? Ik kan me nog altijd herinneren dat wij altijd verreweg in de minderheid waren.

Het leuke voor mij is dat jullie de frustraties nog steeds hebben, het niet kunnen loslaten en er over blijven doorgaan. Het toont dat ik impact heb gehad. Hoe jullie die inpak ervaren is jullie zaak, niet de mijne. En eigenlijk boeit me die in principe weinig. Mijn doel als vijand is om jullie weg te krijgen en jullie te frustreren, kortweg de wereld winnen. Geslaagd? Denk je niet?
Als jullie terug denken aan het dit spel, en ik hoop eigenlijk dat jullie dat over pakweg 10jaar echt niet meer doen, gaan jullie niet kunnen denken aan dit spel zonder mij erbij te halen. Terwijl ik van 99% van de gefrustreerde pipos zelfs niet meer de naam ga kennen of kan plaatsen op een wereld.

Wees geen voetnoot in iets wat je doet, wees zelf het verhaal

Wat een ongelofelijke arrogantie weer.

Feit --> Niemand zal je herinneren en heel W29 kotst je uit vanwege je laffe speelstijl

Over 10 jaar zal niemand idd hopelijk dit spel zich nog herinneren en als ze W29 nog herinneren denken ze misschien dan aan die laffe gast van een PJ die denkt dat die het gemaakt heeft die de wereld heeft verneukt. Leuke manier om herinnerd te worden? :p
 

DeletedUser

Guest
Roald is juist een van de grootste ratten in dit spel. Hij prentendeert continu heilig te zijn maar in werkelijkheid is hij gewoon een laf ventje

Feit ---> Roald laat zijn stam in de steek en gaat naar de vijand
Feit ---> Roald liegt tegen mede stamgenoten dat iedereen meekomt zodat ze ook overkomen
Feit ---> Roald belooft zijn stamgenoten niet aan te vallen
Feit ---> Roald valt ze toch aan.


Conclusie : Backstabbertje



Meerderheid? Ik kan me nog altijd herinneren dat wij altijd verreweg in de minderheid waren.



Wat een ongelofelijke arrogantie weer.

Feit --> Niemand zal je herinneren en heel W29 kotst je uit vanwege je laffe speelstijl

Over 10 jaar zal niemand idd hopelijk dit spel zich nog herinneren en als ze W29 nog herinneren denken ze misschien dan aan die laffe gast van een PJ die denkt dat die het gemaakt heeft die de wereld heeft verneukt. Leuke manier om herinnerd te worden? :p
Feit ---> Roald laat zijn stam in de steek en gaat naar de vijand
Feit ---> Roald belooft zijn stamgenoten niet aan te vallen
Feit ---> Roald valt ze toch aan.

Part of the game? Roald is volgens mij nooit naar de vijand gegaan, maar goed.

En jullie waren echt wel in de meerderheid. Para ! & MT waren totaal iets van 40 leden. Sound! en Change kwamen daar al boven uit met zijn 2en. Reken ik niet eens al die achterlijke bondgenoten mee.
 

DeletedUser58372

Guest
Roald heeft destijds de beslissing genomen om Ctrl. te laten vallen en naar de 'toekomstige' vijand over te stappen, om zijn eigen accountje te beschermen. Het is een verstandige keuze geweest want hij bestaat nog steeds, maar ik ben het wel met Barmhartige Samaritaan eens dat het bijzonder laf is om je stamgenoten in tijden van spanning zo te laten vallen.
Roald heeft ook beloofd zijn ex-Stamleden niet aan te vallen, dit heeft hij echter wel gedaan. En ook nog als een van de fanatiekste, coördineren van aanvallen etc. (het was dus niet omdat het vanuit de stam moest, nee hij wilde zelf zijn eigen belofte breken)

Wat er verder wordt beweerd zijn slechts geruchten, zijn geen harde bewijzen voor. Ze vallen echter wel binnen het totaalplaatje over Roald. En dat je al zo'n image hebt opgebouwd is niet best.
 

DeletedUser13822

Guest
<3 Roald!

Roald heeft nooit zijn loyaliteit in de weegschaal gegooid. Deze jongen heeft gekozen voor de Alliantie waartoe hij behoorde aangezien in control geen orde meer heerste. De helft was gestopt/inactief, een ander deel kon niets en degene die iets wilde proberen hadden niet de "macht" om zelf iets te doen en moesten constant overleggen met de inactieve wat gelijk staat voor niks doen.

De loyaliteit ligt, net zoals altijd in mijn visie (w3 dtw-cervix ; w29 MT-Para-control) bij de alliantie en niet de stam. Het overkoepelende doel is wat gehaald moet worden en wat ploeteren in de inactiviteit met enkele personen die toch geen initiatief nemen. Dan stopt het verhaal van de stam en gaat de alliantie verder.
Roald had, net als heel control, de optie om de alliantie op een actieve wijze verder te steunen en heeft die genomen.
Naar mijn mening verloochende control de alliantie door inactiviteit, tegenwerking van aanvalsplannen en (persoonlijke) naps.
Zoals eerder gezegd is elke visie op iets tweezijdig en kan ik het nostalgisch gevoel van sommige tov control begrijpen. Maar op een zinkend schip blijf je toch ook niet zitten?

Als de Duitsers binnenvielen en het belgisch leger valt maar je gaat vechten met je bondgenoten dan blijf je bij je loyaliteit zelfs als een deel van de Belgische bevolking (Oa Rex, als we geschiedkundig blijven) pro duitsland wordt.
In deze analogie zie ik het overlopen van de control accounts naar het vijandelijk kamp eerder als verraad.

Tja, ieder zijn visie zeker.

De manier waarop je mij herinnert maakt mij niet uit, zoals gezegd. Niemand buiten jezelf kan eraan doen dat je slechts één kant vd zaken kan plaatsen en mee aan het figureren bent in de eigen gemaakte mythes rond w29.
Enkel de mening van mensen die ik op dit spel graag heb zullen van tel zijn en dat is een select clubje.
Lees mijn vorige post nog eens terug, dan kan je misschien zien wat er bedoeld is rond het concept 'herinneren'.

Arrogantie, uiteraard. Geplaatste arrogantie mag, kan en moet. Het leven kan hard zijn als je zelf niet sterk staat.
 

DeletedUser66258

Guest
Laatste dag van de wereld is ingegaan. Het gegis is nog altijd bezig. Eén van de dingen waar ik heb van genoten op deze wereld. Er zijn maar 2 spelers die volledig weten hoe deze wereld naar de hand van de winnende kant is gezet. Ook wat daar voor gebruikt is en wat niet. Aangezien dit nu al eventjes zijn eigen leven leidt en het het meest besproken deel is van de laatste 3 maand lijkt me het me gepast dat het ook bij die 2 blijft :).

Mijn doel op tribalwars is alleszins bereikt. Bedankt aan iedereen, want zonder jullie had ik dit niet waar kunnen maken.
In de toekomst zie je me wel ergens opduiken ;)
 
Bovenaan