einde over 1 week

DeletedUser

Guest
Jammer vind ik dat welk AF onderwerp je ook gaat lezen, we met modder blijven gooien. Jongens en meisjes, het is gedaan met W29. Neem in stijl afscheid van elkaar, want constant weer de oude zaken oprakelen heeft geen zin. Wees blij dat deze wereld ten einde is. Stel je voor dat je nog een jaartje moest :(
Nee, geen denken aan. Voor mezelf ben ik natuurlijk niet blij hoe de zaken gelopen zijn. Maar ik heb er vrede mee. Wil van deze wereld af zijn, maar dan niet door allerlei beschuldigingen te uiten. Waar of niet waarheden doen niet meer ter zake.
Bedenk dat iedereen zijn speelstijl heeft. De een doet net iets meer dan de ander om een wereld te winnen. Maar uiteindelijk doet het niets ter zake, want vergeet niet; het is en blijft een spel. Ook al zien sommigen dat niet zo, het is echt waar hoor :)

Voor de echte overwinnaars van Para en MT; gefeliciteerd.

Waarom echte overwinnaars? Gewoon, ik hoor er zeker niet bij. Gewoon gejoined om asap een einde aan deze wereld te maken, en eindelijk met pensioen te kunnen, :D

Ik wens IEDEREEN veel plezier met andere werelden en andere games. En dat iedereen het maar goed mag gaan in Real Life.

Groet'n oet Hoge Noorden,

Tormund Schedelkliever.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
Dat is wel de meest kloppende post uit dit hele topic ja :p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Roald is juist een van de grootste ratten in dit spel. Hij prentendeert continu heilig te zijn maar in werkelijkheid is hij gewoon een laf ventje

De stam in de steek laten met de actieve leden, het inactieve bleef achter.
Volgens mij heb ik absoluut de juiste toekomst gekozen voor zowel de leden als voor mijzelf.
Je 2e 'feit', snap ik helemaal niets van. Ik heb op het forum geplaatst dat iedereen kon komen naar Para, immers waren ze toen onze bontgenoot :eek: Mea, daniel en jij wilde / mochten niet. Er zaten weken tussen het leaven en aanvallen. Ook is er een week voor de aanvallen een pm gestuurd naar de spelers die ik ging aanvallen. Wat mij betreft behoud je deze visie over mij, maar als jij denkt dat ik mijn maatjes naai ookal heb ik andere opties, dan zit je fout. Ik had sowieso al meer binding met Para dan met Control, en voelde er weinig voor om met een stel inactieven onze bontgenoot te lijf te gaan.

En dat je al zo'n image hebt opgebouwd is niet best.

Je bedoeld die image die voornamelijk benadeelde, kortzichtige spelers met gebrek aan informatie over de vroegere situatie van mij hebben? En zich toevallig alleen op w29 (en w19) bevinden.

Verder wat Boendal zegt, alhoewel ik deze wereld als een vrij simpele wereld zal herinneren waar de winnende alliantie het vrij makkelijk heeft kunnen doen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser5148

Guest
Laatste dag van de wereld is ingegaan. Het gegis is nog altijd bezig. Eén van de dingen waar ik heb van genoten op deze wereld. Er zijn maar 2 spelers die volledig weten hoe deze wereld naar de hand van de winnende kant is gezet. Ook wat daar voor gebruikt is en wat niet. Aangezien dit nu al eventjes zijn eigen leven leidt en het het meest besproken deel is van de laatste 3 maand lijkt me het me gepast dat het ook bij die 2 blijft :).

Mijn doel op tribalwars is alleszins bereikt. Bedankt aan iedereen, want zonder jullie had ik dit niet waar kunnen maken.
In de toekomst zie je me wel ergens opduiken ;)

Dan mag je mij bedanken, Levi. :D
 

DeletedUser73924

Guest
bij ons (AOM) is iedereen afscheid aan het nemen van elkaar :), hopen dat we elkaar op de volgende sessie weerzien! of eventueel in andere werelden :D:p:);)
 
Reactiescore
60
Eigenlijk zouden we nu ook een ingame forum kunnen maken met een groep stammen, maar dat wordt lastig zonder rechten :p
 

DeletedUser

Guest
bij ons (AOM) is iedereen afscheid aan het nemen van elkaar :), hopen dat we elkaar op de volgende sessie weerzien! of eventueel in andere werelden :D:p:);)
Bij ons valt er niet zoveel afscheid te nemen. Meeste personen weet ik pas sinds 3 weken van dat ze in PM zitten.
Eigenlijk zouden we nu ook een ingame forum kunnen maken met een groep stammen, maar dat wordt lastig zonder rechten :p
Onze stam is toch al een mengeling van allerlei culturen?
 

DeletedUser73924

Guest
voor iedereen is het een eer om door pm gevraagd te worden ;p
 

DeletedUser5148

Guest
W35 zoekt nog steeds aanwinsten! Pm me voor meer info!
Rang 1 stam
Beste tw-spelert erin (me, ofcourse)

Yoloswagerino!
 

DeletedUser73924

Guest
oei, zit ik er dan zover naast :confused:

dit hebben toch al meer dan 10 spelers mijn vermeld met wie ik bevriend ben,

"yes ik ben door pm gevraagd!"
"doei ik ga naar pm ^^"
"OMG ik kan naar pm overgaan!!!"
" doei doei, 10 hoeraatjes voor pm"

sta versteld dat hier meer dan de helft mij ongelijk geeft :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik wens iedereen succes verder op tw en in rl

wie gaat er op een nieuwe wereld spelen ?
 

DeletedUser58372

Guest
Laurens we zoeken voor W35 ook nog wel iemand hoor :)
Als hij toch het rijtje af wil gaan..
 
Bovenaan