einde over 1 week

DeletedUser73924

Guest
beste spelers van W29,

het zit er haast op,

W29 komt aan zijn einde, ik hoop dat iedereen ervan heeft genoten!

iedereen die tot het bittere einde heeft gestreden is een winnaar ;)
er zijn hier geen verliezers, jullie waren de echte strijders van w29,

het was leuk geweest, miner1666 zal helaas verwijdert worden, hij speelt alleen in deze wereld, dus ook aan het account vaarwel,

ik hoop dat we (de spelers) elkaar nog eens terug zien op een andere wereld!

VG electroCaster

stam AOM
 

DeletedUser65921

Guest
Ik zou eerder zeggen dat er hier geen winnaars zijn maar zo kan je het ook zeggen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser73924

Guest
Lord Banaan staat helaas op rang 12 met om moment 14.075.258 punten :eek:

Space Bison daarin tegen 1ste met 22.947.052 punten
ik denk dat er misschien toch nog een kleine kans kan zit dat runeskater heb kan voorbij steken,
hij is een klein miljoentje van hem verwijdert. wat zeker vast staat is dat .:pM:. dit zal winnen ;p
als je alleen al naar de rang kwa spelers kijkt staat de rang 1 tot 47 (buiten 12, 20, 26, 29 en 30) allemaal onder de leden van .:pM:.

true
 
Reactiescore
4
Lord Banaan staat helaas op rang 12 met om moment 14.075.258 punten :eek:

Space Bison daarin tegen 1ste met 22.947.052 punten
ik denk dat er misschien toch nog een kleine kans kan zit dat runeskater heb kan voorbij steken,
hij is een klein miljoentje van hem verwijdert. wat zeker vast staat is dat .:pM:. dit zal winnen ;p
als je alleen al naar de rang kwa spelers kijkt staat de rang 1 tot 47 (buiten 12, 20, 26, 29 en 30) allemaal onder de leden van .:pM:.

true

ik heb het op de eerlijke manier en daar horen Space Ezel en Broekeschijter niet bij LOL
 
Reactiescore
499
De meeste w29 spelers hebben gewoon eerlijk gespeeld en gewonnen.
 

DeletedUser

Guest
De meeste w29 spelers hebben gewoon eerlijk gespeeld en gewonnen.

Nou, dat waag ik te betwijfelen man, op deze wereld waren dood veel van die laffe honden te vinden zoals PJ die werkelijk helemaal niks konden behalve mensen manipuleren en laf te backstabben.

Verder waren er nog veel meer laffe en backstabbende mensen zoals Space Bison en ook Roald die altijd pretendeert heilig te zijn maar in werkelijkheid ook een grote rat is.

Daarom vind ik dat deze wereld geen enkele wereld heeft gekend doordat de backstabs in het begin teveel hebben verpest.

Wat een onzin. Winnaars zat, helaas zaten ze nooit in 1 stam.

Nee er waren geen winnaars. Tenzij je mij bedoelt. Helaas was ik gestopt omdat de tegenstanders gewoon te laf en van te laag niveau waren :(
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Nog altijd niet verwerkt dat jij niet mee mocht naar Para! omdat jij zo achterlijk was om je toenmalige bontgenoot ronduit zwart te maken?
Ook zeg je backstabs in het begin, wat ook onjuist is. De backstabs, althans vanuit jou perspectief vonden voornamelijk in de midgame plaats. En jij bent absoluut niet gestopt omdat je tegenstanders van te laag niveau waren, je wilde een gevecht met QA & Crowe, dat kreeg je. Na 2 dagen vond je het mooi geweest en stopte je ermee, weeral een leugen. Daarnaast ben jij absoluut niet serieus te nemen, zag ik je laatst niet zeggen op een nieuwere wereld dat je op w29 een sukkeltje was maar dat je veranderd ben? :eek::p
 
Reactiescore
499
De meeste van PM, jullie weten allemaal dondersgoed dat er een paar waren die miss oneerlijk hebben gespeeld.
 
Reactiescore
499
Dat wel, maar maakt toch weinig uit.
 

DeletedUser70993

Guest
Nou mensen. Ik wil ieder van u waar ik ooit contact mee heb gehad ten zeerste bedanken voor deze leuke wereld. Dit is mijn laatste tw wereld. Het ga jullie goed!
 
Bovenaan