Eerste Oorlog Gewonnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beter als niet gerelateerde W25 spam dan , want dat is zowat al de rest. Het gaat hier niet eens over de huidige wereld.

Ik kan moeilijk andere stammen onderuit halen , als we ze nog niet te goei kennen trouwens. Dan ga je toch maar wat oppervlakkige shit neerschrijven :)

LOL, en wat jullie nu neerschrijven is geen oppervlakkige shit?

Dat kan zeker, maar ook alleen maar bij stammetjes waar de spelers geen reet van loyaliteit aan elkaar hebben. Als ze beginnen de propaganda lezen in de plaats voor hun stam te gaan vechten gaan ze het maar liever accepteren en valt de stam dus, zoals die Bella apen op de Classic dus.

Precies

Voeg aan dat rijtje Philo. en Baas toe en je weet in welk profiel wij passen.

Ja hé, die stammen zijn niet eens het vernoemen waard :p
 

DeletedUser

Guest
W3 was zeker mooi :). Heb mijn acc al een jaar geleden verwijderd :p. Daarna nog heel even op Norvv gespeeld in *DTW* maar ook gestopt.

Ik heb een tijdje op ricoluci gespeeld.

Waar zit .Prei om te mijmeren over W3?
 

DeletedUser

Guest
LOL, en wat jullie nu neerschrijven is geen oppervlakkige shit?

Nee dat is het niet. Het is wat kleur geven aan een bijzonder grijs AF. En we gaan ook wel het een en ander laten zien als het goed is:)
 

DeletedUser54934

Guest
De stam Als Een Baas (opgeheven) was verslagen.



YEAAAH 2e oorlog gewonnen.:D
 

DeletedUser24056

Guest
Ik realiseer het me nu pas, maar we hebben 100% van onze oorlogen gewonnen.
 

DeletedUser

Guest
Nee dat is het niet. Het is wat kleur geven aan een bijzonder grijs AF. En we gaan ook wel het een en ander laten zien als het goed is:)

Dit is geen kleur geven aan het forum maar dom spammen, maarja dat willen jullie zelf niet inzien dus blijf vooral door spammen met oogkleppen op en dan kom je jezelf wel een keertje tegen.

Elke trein komt er ook 100% door bij jullie.

Lol nice one.
 

DeletedUser

Guest
Dit is geen kleur geven aan het forum maar dom spammen, maarja dat willen jullie zelf niet inzien dus blijf vooral door spammen met oogkleppen op en dan kom je jezelf wel een keertje tegen.

Dat vind jij. Anderen denken daar anders over. Maar ieder zijn mening. Absolute waarheid hierover claimen is even 'dom', of even 'oogklepperig'

Propaganda met een eigen fantasierijke touch eromheen vind ik tof. Punt.

Edit: mezelf ergens tegenkomen op een internetspel? Je lijkt me een goeie speler enzo, maar om deze post schaam ik me in jou plaats. Waar ben je dan mee bezig zeg

:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan