Eerste Oorlog Gewonnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
mooi eerste overwinning al binnen :)
succes met de volgende die je opnoemde ^^
 

DeletedUser56576

Guest
Trololol deze komt in mijn eerst volgende golden awards post onder slechtste topic ooit gemaakt. :D
 

DeletedUser

Guest
Ja dat er een slotje op zit hebben jullie er zelf naar gemaakt, einstein. En ook deze zal volgen.

Tot zover de fanastisch propaganda van de stam PLT! Applaus!

rustig aan mark low profile voor zover we dat kunnen opbrengen;)
 

DeletedUser

Guest
Kun je met het verband tussen het op slot zitten van een topic en propaganda eens verklaren?

Blijkbaar was het niet zulke goede propaganda dan he? Of zal ik het eerder een schreeuw om aadacht noemen?
Het lijkt me beter dat jullie de zelf geposte guide over propaganda eens met jullie stam doornemen.
 

DeletedUser24056

Guest
Blijkbaar was het niet zulke goede propaganda dan he? Of zal ik het eerder een schreeuw om aadacht noemen?
Het lijkt me beter dat jullie de zelf geposte guide over propaganda eens met jullie stam doornemen.

Jij mag het noemen zoals jij het wil beste Partiot, maar wij hebben sinds dat topic te maken met een explosieve toename aan het aantal sollicitaties. Enkel Peulvrucht en Doucement werden sterk genoeg bevonden, en dat mag best wat zeggen over de grootte van die sollicitaties meen ik. Niet meer dan geslaagde propaganda is het dan, mijns inziens.

Dat is dan toch iets dat je niet anders kunt wenden noch keren, of ontken je ook dat Patriot?
 

DeletedUser

Guest
Jij mag het noemen zoals jij het wil beste Partiot, maar wij hebben sinds dat topic te maken met een explosieve toename aan het aantal sollicitaties. Enkel Peulvrucht en Doucement werden sterk genoeg bevonden, en dat mag best wat zeggen over de grootte van die sollicitaties meen ik. Niet meer dan geslaagde propaganda is het dan, mijns inziens.

Dat is dan toch iets dat je niet anders kunt wenden noch keren, of ontken je ook dat Patriot?

Dat komt niet door de propaganda, de propaganda (aka jullie gespam) had er bijna voor gezorgd dat ik niet in deze prachtige stam zat. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat komt niet door de propaganda, de propaganda (aka jullie gespam) had er bijna voor gezorgd dat ik niet in deze prachtige stam zat. ;)

Zoals ik al eerder zei , wij ZIJN propaganda omdat velen van ons een andere stijl hebben op het AF ;). Heeft niet per se rekrutering als doel ;)


En propaganda niet geslaagd? Je geeft ons anders bijzonder veel aandacht :p. Wat mijn doel is hier, is ongetwijfeld een ander doel dan wat jij (Patriot ) hier standaard wil betekenen ;)

Punt 2 van mijn handleiding Patriot. Als jij het niet leuk vindt is dat heel jammer :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47551

Guest
Noobs! :D

PLT ownt gewoon. Klaar uit! :cool:

Not-Sure-If-I-Want-To-Live-On-This-Planet-Anymore_30a63e48cd84aee890821396363f5014.jpeg
 

DeletedUser

Guest
De stam Als Een Baas (opgeheven) was verslagen.

De 2e overwinning is ours! :cool:
 

DeletedUser

Guest

Ze hopen bescherming te vinden bij SSSP vermoed ik :D

Klene- op 07.01. om 13:06 uur
U pregnant?
Wij Baas!

Ingame op 07.01. om 13:07 uur
hoi :)

Klene- op 07.01. om 13:07 uur
Hallow

Ingame op 07.01. om 13:07 uur
Baas lijkt me wel een goede stam. Een van de beste, na PLT fcourse ;)

Klene- op 07.01. om 13:09 uur
Na PLT misschien!

We kunnen niet aan jullie tippen dus we zijn nogal bang voor de oorlog :s

Ingame op 07.01. om 13:15 uur
Zou ik ook zijn :( Maar het is niet anders, daar kan je je aan optrekken.

Klene- op 07.01. om 13:18 uur
Kunnen we niet iets regelen ofzo?

Anders worden wij nu al van de wereld vernietigd!

Ingame op 07.01. om 13:21 uur
Dit lot is onafwendbaar vrees ik :(

Klene- op 07.01. om 13:22 uur
Neeeeeeee :'(


Het staat toch nog niet op het AF?!

Ingame op 07.01. om 13:26 uur
Wij hebben geen propaganda nodig om iedereen weg te vagen :(

Klene- op 07.01. om 13:27 uur
Gelukkig maar!

Succes verder ik zie je aanvallen wel verschijnen!

Ingame op 07.01. om 13:29 uur
Het zal genadeloos zijn :(

Maar toch succes !

Hij koos het hazenpad :D. Succes met de fusiestam :)
 

DeletedUser

Guest
Jij mag het noemen zoals jij het wil beste Partiot, maar wij hebben sinds dat topic te maken met een explosieve toename aan het aantal sollicitaties. Enkel Peulvrucht en Doucement werden sterk genoeg bevonden, en dat mag best wat zeggen over de grootte van die sollicitaties meen ik. Niet meer dan geslaagde propaganda is het dan, mijns inziens.

Dat is dan toch iets dat je niet anders kunt wenden noch keren, of ontken je ook dat Patriot?

Zoals ik al eerder zei , wij ZIJN propaganda omdat velen van ons een andere stijl hebben op het AF ;). Heeft niet per se rekrutering als doel ;)


En propaganda niet geslaagd? Je geeft ons anders bijzonder veel aandacht :p. Wat mijn doel is hier, is ongetwijfeld een ander doel dan wat jij (Patriot ) hier standaard wil betekenen ;)

Punt 2 van mijn handleiding Patriot. Als jij het niet leuk vindt is dat heel jammer :D

Het kan best dat het geslaagde "propaganda" is, maar de manier waarop vind ik zo lachwekkend. Het kan namelijk ook anders:


Even enkele voorbeelden uit het verleden. En ook van aan het begin van de wereld. Maar als dit jullie manier van "propaganda-voeren" is vraag ik me af hoe de volgende topics eruit komen te zien en hoe men dan reageert :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan