Eerste Oorlog Gewonnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Het kan best dat het geslaagde "propaganda" is, maar de manier waarop vind ik zo lachwekkend. Het kan namelijk ook anders:



Even enkele voorbeelden uit het verleden. En ook van aan het begin van de wereld. Maar als dit jullie manier van "propaganda-voeren" is vraag ik me af hoe de volgende topics eruit komen te zien en hoe men dan reageert :).

Ik geef je helemaal gelijk hoor :)

Maar de wereld is nog niet lang genoeg bezig voor dergelijke posts. Ik persoonlijk vind onze stukjes beter dan het pure niet gerelateerd aan W25 gespam.

Ik hoop zeker op zo'n propaganda in de toekomst hoor, als het mogelijk is :). Maar de PLT touch zal altijd blijven :D

Edit: het is moeilijk om zo vroeg aan dergelijke posts deel te nemen. Op W25 zie je er ook niks van. Een premade kan je altijd bespreken ja, en ODA enzovoort. Je hebt een punt, maar de echte oorlogspropaganda enzovoort is onmogelijk nu :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60542

Guest
wat heeft propaganda nu voor zin..
echte oorlogen zijn er niet
 

DeletedUser

Guest
Ik geef je helemaal gelijk hoor :)

Maar de wereld is nog niet lang genoeg bezig voor dergelijke posts. Ik persoonlijk vind onze stukjes beter dan het pure niet gerelateerd aan W25 gespam.

Ik hoop zeker op zo'n propaganda in de toekomst hoor, als het mogelijk is :). Maar de PLT touch zal altijd blijven :D

Edit: het is moeilijk om zo vroeg aan dergelijke posts deel te nemen. Op W25 zie je er ook niks van. Een premade kan je altijd bespreken ja, en ODA enzovoort. Je hebt een punt, maar de echte oorlogspropaganda enzovoort is onmogelijk nu :)

Enkel zijn jullie stukjes zowat hetzelfde als w25-gespam. Ofja, ik zie nauwelijks verschil.

wat heeft propaganda nu voor zin..
echte oorlogen zijn er niet

Als je echt goede propaganda maakt kan je in de beginfase een stam laten vallen. Enkele voorbeelden: Chique w21, Greed w23, Bella classic. En zo zijn er nog vele anderen.


Je stam presenteren :D:eek:

Of een ander onderuit halen?
 

DeletedUser

Guest
Enkel zijn jullie stukjes zowat hetzelfde als w25-gespam. Ofja, ik zie nauwelijks verschil.

Beter als niet gerelateerde W25 spam dan , want dat is zowat al de rest. Het gaat hier niet eens over de huidige wereld.



Ik kan moeilijk andere stammen onderuit halen , als we ze nog niet te goei kennen trouwens. Dan ga je toch maar wat oppervlakkige shit neerschrijven :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60542

Guest
Als je echt goede propaganda maakt kan je in de beginfase een stam laten vallen. Enkele voorbeelden: Chique w21, Greed w23, Bella classic. En zo zijn er nog vele anderen.

welke van deze stammen waren GEEN pre-mades ?

pre-mades staan vaak zwak...
 

DeletedUser57186

Guest
Als je echt goede propaganda maakt kan je in de beginfase een stam laten vallen. Enkele voorbeelden: Chique w21, Greed w23, Bella classic. En zo zijn er nog vele anderen.


Dat kan zeker, maar ook alleen maar bij stammetjes waar de spelers geen reet van loyaliteit aan elkaar hebben. Als ze beginnen de propaganda lezen in de plaats voor hun stam te gaan vechten gaan ze het maar liever accepteren en valt de stam dus, zoals die Bella apen op de Classic dus.
 

DeletedUser24056

Guest
Een premade in de core is al afgeschreven, die redden het nooit tot vrijwel nooit, zeker niet op een wat langere termijn. Dat neemt niet weg dat de spelers uit die core ver kunnen komen. Neem nu Balls, die gaan teveel concurrentie krijgen om over een paar maanden nog als één rechtop te kunnen staan. Niets ten nadele van de stam Balls, maar that's just the way it is.
 

DeletedUser57186

Guest
welke van deze stammen waren GEEN pre-mades ?

pre-mades staan vaak zwak...

Grapjas toch... In het begin allemaal roepen dat jullie stammetje de beste van de Classic gaat worden omdat jullie elkaar allemaal al zo lang kennen + vol top spelers zit enzo...
Als jullie worden ingemaakt dan maar met het zwak excuus afkomen: "we waren een pre-made dus dat is normaal."
 

DeletedUser60542

Guest
Grapjas toch... In het begin allemaal roepen dat jullie stammetje de beste van de Classic gaat worden omdat jullie elkaar allemaal al zo lang kennen + vol top spelers zit enzo...
Als jullie worden ingemaakt dan maar met het zwak excuus afkomen: "we waren een pre-made dus dat is normaal."

ik was de enige die nog iets deed voor die stam...
Dat weet je zelf ook best,
 

DeletedUser

Guest
Een premade in de core is al afgeschreven, die redden het nooit tot vrijwel nooit, zeker niet op een wat langere termijn. Dat neemt niet weg dat de spelers uit die core ver kunnen komen. Neem nu Balls, die gaan teveel concurrentie krijgen om over een paar maanden nog als één rechtop te kunnen staan. Niets ten nadele van de stam Balls, maar that's just the way it is.

Axis W3 :p
 

DeletedUser24056

Guest

Er zijn natuurlijk uitzonderingen, hoewel ik niet bekend ben met de stam. Het is knap als je je als premade in de absolute core weet te handhaven, en wat geluk moet je dan hebben natuurlijk.
 

DeletedUser57186

Guest
ik was de enige die nog iets deed voor die stam...
Dat weet je zelf ook best,

Dat weet ik zeker, alleen deed jij 1 ding fout. Je ging op het forum stoefen dat je iedereen moest helpen enzo.
Daarmee maakte je het ons natuurlijk gewoon te simpel om propaganda te voeren.
 

DeletedUser60542

Guest
Dat weet ik zeker, alleen deed jij 1 ding fout. Je ging op het forum stoefen dat je iedereen moest helpen enzo.
Daarmee maakte je het ons natuurlijk gewoon te simpel om propaganda te voeren.

jonguh dat was de bedoeling als propaganda:D
 

DeletedUser24056

Guest
Als je echt goede propaganda maakt kan je in de beginfase een stam laten vallen. Enkele voorbeelden: Chique w21, Greed w23, Bella classic. En zo zijn er nog vele anderen.

Voeg aan dat rijtje Philo. en Baas toe en je weet in welk profiel wij passen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan