Eerste Oorlog Gewonnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Heb toch liever dat het vuurwerk bij beide geliefden zowat tegelijk komt ;)

Ontopic: Baas en Philo zijn verslagen.

Wie is de volgende: SSSP of Balls!? :eek:

uhmmm ik stem op SSSP
Balls! blijft bestaan, omdat hun dorpjes niet aantrekkelijk genoeg zijn om te edelen :)
 

DeletedUser

Guest
Dat vind jij. Anderen denken daar anders over. Maar ieder zijn mening. Absolute waarheid hierover claimen is even 'dom', of even 'oogklepperig'

Propaganda met een eigen fantasierijke touch eromheen vind ik tof. Punt.

Anderen? Je bedoelt je stamgenoten? Ik denk dat het meerendeel van het AF niet op deze onzin van jullie zit te wachten.

Edit: mezelf ergens tegenkomen op een internetspel? Je lijkt me een goeie speler enzo, maar om deze post schaam ik me in jou plaats. Waar ben je dan mee bezig zeg

:rolleyes:

Ik bedoel dan ook jezelf een keertje tegen komen online, op dit spel. Je moet niet alles zo serieus opvatten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Anderen? Je bedoelt je stamgenoten? Ik denk dat het meerendeel van het AF niet op deze onzin van jullie zit te wachten.



:rolleyes:

Ik bedoel dan ook jezelf een keertje tegen komen online, op dit spel. Je moet niet alles zo serieus opvatten.

Jezelf een keertje tegenkomen online.. Sorry hoor maar dit soort dingen is gewoon niet te vatten :D Als je dan iets minder serieus bedoelt is het al helemaal onbegrijpelijk :rolleyes:, in mijn ogen toch. Ik weet perfect wie ik ben, en wat voor waarde kritiek heeft. Ik kan AF W25 bovendien goed inschatten, en besef heel goed dat anderen dingen die hier gepost worden vaak 10 keer zo grijs en saai zijn.

En nee, er zijn er wel die het kunnen appreciëren. De spelers die het niet kunnen appreciëren zijn zelfs maar al te vaak spelers die hier niet eens spelen. En/of spelers die klagen hoe saai het hier is maar zelf even interessant zijn als een goudvis.

Veel plezier met dit verder grijze AF ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat vind jij. Anderen denken daar anders over. Maar ieder zijn mening. Absolute waarheid hierover claimen is even 'dom', of even 'oogklepperig'

Propaganda met een eigen fantasierijke touch eromheen vind ik tof. Punt.

Edit: mezelf ergens tegenkomen op een internetspel? Je lijkt me een goeie speler enzo, maar om deze post schaam ik me in jou plaats. Waar ben je dan mee bezig zeg

:

Dit is geen propaganda, meer dan PLT belachelijk en 1000x dezelfde vertellen komt er echter niet uit. Maar goed is jullie ding, gaan jullie vanzelf onderdoor. Als jullie het nu al bewezen had dat jullie wat waard waren, zou het geen probleem zijn.
 

DeletedUser

Guest
Dit is geen propaganda, meer dan PLT belachelijk en 1000x dezelfde vertellen komt er echter niet uit. Maar goed is jullie ding, gaan jullie vanzelf onderdoor. Als jullie het nu al bewezen had dat jullie wat waard waren, zou het geen probleem zijn.

Geef een algemene post die leuker is om lezen hier op AF W25?

Klagen kan iedereen, maar je produceert zelf niks boeiends
 

DeletedUser

Guest
Geef een algemene post die leuker is om lezen hier op AF W25?

Klagen kan iedereen, maar je produceert zelf niks boeiends

Waarom op altijd het zelfde te reageren zonder inhoud? En tegen een bende plt'ers dat er gewoon niets van bakt op AF. Als dat jullie gedrag goedspreekt. :eek:
 
Reactiescore
1.701
Waarom op altijd het zelfde te reageren zonder inhoud? En tegen een bende plt'ers dat er gewoon niets van bakt op AF. Als dat jullie gedrag goedspreekt. :eek:

Het spel speel je ingame ;). Dat jij super goed bent op het AF en er niks van bakt ingame en daardoor jaloers bent op ons is jou probleem :).
 

DeletedUser

Guest
Waarom op altijd het zelfde te reageren zonder inhoud? En tegen een bende plt'ers dat er gewoon niets van bakt op AF. Als dat jullie gedrag goedspreekt. :eek:

Heb je ogen in je kop. Het gaat er al heel de tijd om , of er wat kleur in AF zit ofniet.
Ik verwacht wel dat je hele posts doorneemt voor je hier wat gal komt spuwen hoor.;)

Sommige PLTers doen hun best om dit saaie forum wat op te fleuren met poging tot wat virtuoos taalgebruik.
Jullie houden het liever grijs tot over een maand of 2/3 echte propaganda mogelijk is zeker
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het spel speel je ingame ;). Dat jij super goed bent op het AF en er niks van bakt ingame en daardoor jaloers bent op ons is jou probleem :).

Haha, ik zou zeggen dat hij ingame wel goed is, maar op het AF flopt. Allee, zie weinig boeiende dingen wat die produceert hier :D
 

DeletedUser

Guest
Het spel speel je ingame ;). Dat jij super goed bent op het AF en er niks van bakt ingame en daardoor jaloers bent op ons is jou probleem :).

Klopt IG ben ik niets waard.

Heb je ogen in je kop. Het gaat er al heel de tijd om , of er wat kleur in AF zit ofniet.
Ik verwacht wel dat je hele posts doorneemt voor je hier wat gal komt spuwen hoor.;)

Sommige PLTers doen hun best om dit saaie forum wat op te fleuren met poging tot wat virtuoos taalgebruik.
Jullie houden het liever grijs tot over een maand of 2/3 als echte propaganda mogelijk is zeker

Haha, ik zou zeggen dat hij ingame wel goed is, maar op het AF flopt. Allee, zie weinig boeiende dingen wat die produceert hier :D

Als je nog maar denkt dat je het AF aangenaam maakt. Deze discussie van jullie eigen optewaarderen kan je ook op je eigen fora voeren, daar zal het tenminste geen averrechts effecht hebben ;)
Vind het fijn dat je stamgenoten mij al contacteren dat ik van jouw gezever niets moet aantrekken.
 

DeletedUser

Guest
Klopt IG ben ik niets waard.





Vind het fijn dat je stamgenoten mij al contacteren dat ik van jouw gezever niets moet aantrekken.

Nice try. Met vele leden zit ik op een perfecte lijn, en dat stemt me goed :)

Dat je saai bent heb je niks op te zeggen? :)

Fijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Anderen? Je bedoelt je stamgenoten? Ik denk dat het meerendeel van het AF niet op deze onzin van jullie zit te wachten.



:rolleyes:

Ik bedoel dan ook jezelf een keertje tegen komen online, op dit spel. Je moet niet alles zo serieus opvatten.

001 | I 1 2 F Q (645|479) K46 4,281 Koxinga Little Big Fish. [=HE=] 2012-01-08 03:52:34
lmao (639|486) K46 3,145 Koxinga [Philo.] koekhapper66 [=HE=] 2012-01-05 23:06:12

Wut happened?
 

DeletedUser48278

Guest
Het spel speel je ingame ;). Dat jij super goed bent op het AF en er niks van bakt ingame en daardoor jaloers bent op ons is jou probleem :).

Het spel wordt ook gespeelt op het forum. Als er geen forum was, was dit spel geen ene ruk aan. De bekendste spelers zijn de spelers die met een dikke rang op zak met hun bakkes op het forum verschijnen om te propageren hoe goed ze wel niet zijn.
 

DeletedUser

Guest
001 | I 1 2 F Q (645|479) K46 4,281 Koxinga Little Big Fish. [=HE=] 2012-01-08 03:52:34
lmao (639|486) K46 3,145 Koxinga [Philo.] koekhapper66 [=HE=] 2012-01-05 23:06:12

Wut happened?

clear kapotgelopen mss? Hij had heel veel ODA
 

DeletedUser

Guest
Jezelf een keertje tegenkomen online.. Sorry hoor maar dit soort dingen is gewoon niet te vatten :D Als je dan iets minder serieus bedoelt is het al helemaal onbegrijpelijk :rolleyes:, in mijn ogen toch. Ik weet perfect wie ik ben, en wat voor waarde kritiek heeft. Ik kan AF W25 bovendien goed inschatten, en besef heel goed dat anderen dingen die hier gepost worden vaak 10 keer zo grijs en saai zijn.

En nee, er zijn er wel die het kunnen appreciëren. De spelers die het niet kunnen appreciëren zijn zelfs maar al te vaak spelers die hier niet eens spelen. En/of spelers die klagen hoe saai het hier is maar zelf even interessant zijn als een goudvis.

Veel plezier met dit verder grijze AF ;)

Misschien er maar eens over nadenken dan. En 10x zo grijs en saai? Het is niets anders dan de dagelijkse spam. En zoals ik al zei diegene die wel het kunnen appreciëren zijn stamgenoten of vriendjes/spammers a la Antho. Maar het meerdendeel van het AF zit echt niet op zulke topics te wachten. Maarja, dat is mijn mening en die weten jullie nu zo onderhand wel :p.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan