DeletedUser
Guest
Wow hoe lang ben je hier mee bezig geweest?
geweldig! Ff lezen maar vind het nu al leuk
D)
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
complimenten hier zit echt veel werk in er moet alleen nog bij staan dat resist gaat winnen![]()
Geweldig gedaan Steven ik ben nauwelijks te vinden op het AF maar zo'n verhaal verdient een compliment
Steven ik zal je compliment over brengen naar de oprichters van Sea, ze zullen het zeker leuk vinden dat ze na drie jaar nog geroemd worden![]()
En wat mij betreft als persoon in het verhaal, ik heb daar zeker fouten in gemaakt en had het nu heel anders aangepakt. Ben er zeker niet trots op maar het is gebeurt en de wereld gaat verder.
Steven je bent een topper!
Verder, bedankt voor alle complimenten. En op inhoudelijke foutjes mag je ingaan hoor. Net zoals een eigen post maken over je geschiedenis hier. Want het is natuurlijk zo dat ik vooral anekdotes over de Alliantie kende, en minder over de andere stammen. Wie weet krijg je dan een verwijzing in het topic!
Prima danDe geliefde Renzo aka Lunat!c was het die het gesprek met NextL voor een samenwerking (overigens na een aanwijzing van mij
) ipv. Twiki. Verder had Plague al erg lang een conflict met /care, een fusiestam van Fruit, dat was al in de zomer van 2011. Plague en Fruit/W~A~R//Care hadden waren nooit echt vriendjes. Ik had dus nooit gedacht ooit Fruit. te joinen...
![]()
Doggiestyle is niet .The.Sky.Is.My.Limit. Dat acc heette voorheen Lord PvV. Maar dat is natuurlijk maar een pietlullligheid.
Die mannen van Basta zijn echt geweldig![]()