Een Virtuele Wereld

DeletedUser

Guest
Wow hoe lang ben je hier mee bezig geweest? :D geweldig! Ff lezen maar vind het nu al leuk :)D)
 

DeletedUser71860

Guest
Als er onduidelijkheden zijn kan ik het nog wel aanpassen. Net terug wat over de premades geschreven en er tussen gewurmd. De layout kan ik ook nog verbeteren met meer foto's/spotprenten eventueel. Maar ik ben nu wel ff verzadigd :D Want om een antwoord te geven op je vraag: toch een hele tijd ja :D
 

DeletedUser

Guest
Als ik het zo rap lees staan er toch spelfouten in, werken de bijlages niet en heb je mijn naam verkeerd geschreven. :mad::mad: Inhoudelijk is het prima ofcourse.
 

DeletedUser58227

Guest
Complimenten Steven, erg leuk! Heb nu je eerste 2 posts doorgelezen en het ziet er goed uit, ik ga zeker meer lezen ;)
Bedankt.
 

DeletedUser

Guest
complimenten hier zit echt veel werk in er moet alleen nog bij staan dat resist gaat winnen :D
 

DeletedUser

Guest
Geweldig gedaan Steven ik ben nauwelijks te vinden op het AF maar zo'n verhaal verdient een compliment ;)

Steven ik zal je compliment over brengen naar de oprichters van Sea, ze zullen het zeker leuk vinden dat ze na drie jaar nog geroemd worden ;)

En wat mij betreft als persoon in het verhaal, ik heb daar zeker fouten in gemaakt en had het nu heel anders aangepakt. Ben er zeker niet trots op maar het is gebeurt en de wereld gaat verder.

Steven je bent een topper!
 

DeletedUser

Guest
Nice gedaan :D Heb het met plezier zitten lezen, mijn complimenten daarvoor :D
 
Reactiescore
217
ik ga hier even voor zitten :p

Alvast mijn complimenten ik kan al zien dat je er veel tijd in hebt gestoken :)
 

DeletedUser62862

Guest
Zoals ik jou in een PB al bedankte voor de mooie post doe ik het hier nogmaals.
Ben geen door en door lezer maar deze post heb ik wel in 1x gedaan :rolleyes:
 
Reactiescore
323
Geweldig topic Steven. Veel moeite en tijd aan besteed.. volledig gestoord.

Kheb je nog weten te betrappen op een paar inhoudelijke foutjes die er eigenlijk niet toe doen.. kzal ze maar niet noemen :D:D
 
Reactiescore
38
Wow! Dat is duidelijk de grootste openingspost ever!
Super mooi gedaan! Ook met die grappige prentjes :p
 

DeletedUser

Guest
Prachtig gedaan dit steven! Er mist alleen iets in het ftnwo deel, namelijk dat we daar dread ( de speler ) verloren zijn en daardoor ftnwo doodbloedden.
 

DeletedUser71860

Guest
Geweldig gedaan Steven ik ben nauwelijks te vinden op het AF maar zo'n verhaal verdient een compliment ;)

Steven ik zal je compliment over brengen naar de oprichters van Sea, ze zullen het zeker leuk vinden dat ze na drie jaar nog geroemd worden ;)

En wat mij betreft als persoon in het verhaal, ik heb daar zeker fouten in gemaakt en had het nu heel anders aangepakt. Ben er zeker niet trots op maar het is gebeurt en de wereld gaat verder.

Steven je bent een topper!

Fouten maken is menselijk e. Daarbij was jij altijd één van de actieve krachten van LawZzZ. Ik kijk je dus zeker niet raar aan ofzo, je was de langstzittende leider zelfs geloof ik. Terwijl anderen, zoals ik, verdwenen. Dan kan je natuurlijk geen fouten maken e, als je niet meer speelt :D (Inspired by Xarrontas!)

Zelfs wanneer je met Lategame, de vernietiger van hele werelden :)D), te maken kreeg, bleef je je inzetten voor een corestam met een immens lang cluster. Die druk was immens hoor, zeker met de weinige spelers die we uiteindelijk hadden. De val van LawZzZ was een droevige gebeurtenis haha :D. Maar het was anderzijds ook wel mooi eigenlijk, zeker om over te schrijven. Eén van de vele boeiende dingen die hier gebeurd zijn zoals je merkt. Ik heb zowat alle wereldfora doorkeken en ik kan vrij objectief zeggen: W21 was één van de interessantste werelden die er gespeeld zijn. De ontknoping, met twee evenwaardige kampen, is ook niet slecht e. Ik kan onmogelijk voorspellen welke stam aan het langste eind zal trekken. Dat kan ook niet elke wereld zeggen :)

------

Verder, bedankt voor alle complimenten. En op inhoudelijke foutjes mag je ingaan hoor. Net zoals een eigen post maken over je geschiedenis hier ;). Want het is natuurlijk zo dat ik vooral anekdotes over de Alliantie kende, en minder over de andere stammen. Wie weet krijg je dan een verwijzing in het topic!
 
Reactiescore
323
Verder, bedankt voor alle complimenten. En op inhoudelijke foutjes mag je ingaan hoor. Net zoals een eigen post maken over je geschiedenis hier ;). Want het is natuurlijk zo dat ik vooral anekdotes over de Alliantie kende, en minder over de andere stammen. Wie weet krijg je dan een verwijzing in het topic!

Prima dan :D De geliefde Renzo aka Lunat!c was het die het gesprek met NextL voor een samenwerking (overigens na een aanwijzing van mij:D:D) ipv. Twiki. Verder had Plague al erg lang een conflict met /care, een fusiestam van Fruit, dat was al in de zomer van 2011. Plague en Fruit/W~A~R//Care hadden waren nooit echt vriendjes. Ik had dus nooit gedacht ooit Fruit. te joinen...

;):D:D
 

DeletedUser

Guest
Doggiestyle is niet .The.Sky.Is.My.Limit. Dat acc heette voorheen Lord PvV. Maar dat is natuurlijk maar een pietlullligheid.
 

DeletedUser71860

Guest
Prima dan :D De geliefde Renzo aka Lunat!c was het die het gesprek met NextL voor een samenwerking (overigens na een aanwijzing van mij:D:D) ipv. Twiki. Verder had Plague al erg lang een conflict met /care, een fusiestam van Fruit, dat was al in de zomer van 2011. Plague en Fruit/W~A~R//Care hadden waren nooit echt vriendjes. Ik had dus nooit gedacht ooit Fruit. te joinen...

;):D:D

Zal ik aanpassen :)

Doggiestyle is niet .The.Sky.Is.My.Limit. Dat acc heette voorheen Lord PvV. Maar dat is natuurlijk maar een pietlullligheid.

Ja, die accountveranderingen zijn echt tricky. Zal het aanpassen

Voor de liefhebbers. Onderaan pagina 2 heb ik nog een bijlage geplaatst over de P&P van W21 bij de start. Nog wel amusant leesvoer al zeg ik het zelf :p. Was het stukje helaas vergeten te plaatsen. Was nogal een gedoe deze ochtend :eek:
 

DeletedUser71860

Guest
Die mannen van Basta zijn echt geweldig :D

Ja, toptelevisie :)

& St. Jimmy, ik dacht dat je front had met Dsd toch? Kan me toch herinneren dat je top5 OD stond toen :D

Op aanraden van frontspeler Hypomaniac (St. Jimmy) ging Plagueleider Lunat!c te rade bij stammen in de omgeving. In het geheim startte hij een conversatie op met de leiding van NextL (Moises & Ettie2). The Manipulator dacht Plague in de tang te hebben met S.inc. Lunat!c dacht Disturbed in de tang te hebben met NextL. Een tweefrontenoorlog wenkt. En zoals de geschiedenis ons bijna altijd leert: een tweefrontenoorlog is dodelijk.

Dit was tevens het allerbegin van de Alliantie. Wat sommigen misschien niet wisten :)
 
Bovenaan