Een ruïnering van vertrouwen; Annabel / Vitae

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68570

Guest
ik was nooit van plan te joinen dus nee, van stabben is geen sprake aangezien er geen afspraken zijn gemaakt :D
En nee, ik speel iedereen van die stab stam iedere dag van de week weg. Ez

HAHAHA, niet van plan te joinen? Maar dat geef je toch niet bij ons aan? wat is dat voor een waardeloos argument :')? Omdat je zelf niet van plan was te joinen mag je ons stabben wut xd? Dus als KP niet van plan was jou ooit toe te laten binnen die stam dan is dat wat hij via bekro heeft gedaan ook geoorloofd...??

En er zijn wel degelijk afspraken gemaakt, daar waar ik net nog die screen liet zien waarin jij toegeeft via HNA tegen Vitae te vechten is toch ook een afspraak? bah bah.

Uiteraard doe je dat, je stabt net zo lang totdat je iedereen op kunt edelen :).
 

DeletedUser73147

Guest
Uhmm, wel heel makkelijk om het aandacht van het andere topic af te houden als je de discussie driedubbel en dwars verliest.

Daarnaast is Danny verre van een stabber, troller ja dat zeker...
Volgens mij was het ook al lang bekend dat KP een sollicitatie o.i.d heeft lopen bij Seau, dus als Annabelle dat nu bij Vitae heeft / had wat boeit dat?
Jullie doen nu net alsof KP niet weggespeeld was mocht Annabelle pro seau zijn, jullie hebben in de hele situatie rondom KP al zitten falen, en nu wil je er nog een hoofdstuk aan toe gaan voegen wat ook gedoemd is om te gaan falen. Just dont, communiceren jullie überhaupt wel in Seau. met dit soort dingen? De ene post is nog dommer dan de andere, Krepox & Mike als losgeslagen projectielen en de rest als een stelletje meelopers, stabber verdedigers en ze hebben volgens mij geen eens een idee waarover ze überhaupt posten...
 

DeletedUser76522

Guest
Maarten Maarten Maarten...

Ik lees dit en het eerste wat ik hier hard op zeg is: 'Ach hou toch op man...'

Wat een waardeloze opmerkingen, Annabelle heeft gewoon vies gebruik gemaakt van de situatie, wij mogelijk toekomstige spelers hebben niet iemand kwaad gedaan. En probeerden gewoon een nieuwe stam op te richten met als doel weer actief deel te kunnen nemen in deze wereld aangezien dat bij onze huidige stammen niet ging lukken.

Vervolgens gebeurt dan dat hele gebeuren met KP wat uiterst zonde is, want zonder ben ik nog steeds van mening dat wij wat goeds hadden kunnen doen met deze stam (goeds voor ons uiteraard). Maar dat dit zo moet gaan is uiterst zonde.

Tuurlijk zijn beide partijen schuldig qua 'spionnen etc.' Maar het feit dat dit moet is al triest genoeg, vraag me ook af wie wij van Rush als spion bij jullie hebben, want ik heb er nog niks aan gehad...

Daarbij zeg je wat over TSL, terwijl de gevechten tegen TSL al zo goed als klaar waren voordat Anna uberhaupt bij de chat kwam/benaderd was door ons om te joinen. Overigens heb ik ook nog een gesprek tussen Lex (KD) en annabelle waarin wij anna HNA beloven om front te maken met Vitae etc. Nu blijkt dus dat dit al die tijd al hun plan was om zo aan te sluiten bij jullie en over te stappen naar VItae.

Dit is toch gewoon stabben van de hoogste plank? Bah wat een onzin man... Gewoon diep en diep triest. Ik verwacht dan nu ook eigenlijk wel dat Vitae even wat kata's gooit, want stabben is not done toch?

"De spelers hebben gedaan wat ze moesten om in die regio overeind te blijven in een situatie waar ze zonder hun naps een 360 graden front hadden met spelers die zoals in de KP situatie al duidelijk werd bij het minste of geringste hier misbruik van zouden maken."

Je praat hier gewoon een ultieme stab goed... Iemand die zijn (nog net niet stam) naait, overstapt en ook mnog eens hele privé gesprekken online gooit, diep en diep triest...


om maar met een gelijke stijl van posten te reageren, moest ik inderdaad ook diep zuchten toen ik je eerste 2 zinnen las daar ik al wist dat dit ging komen.
Als we het hebben over vies gebruik maken van de situatie, in welk opzicht heeft annabelle dan gestabt?
ik geloof dat er nooit concrete officiële banden waren tussen jullie, tenzij je een neutrale speler in een skype chat gooien als een officieel verbant benoemd, in welke ik me werkelijk afvraag hoe dit ook maar op 1 manier Danny zen fout is in plaats van de jouwe daar je een duidelijke onbekende factor toevoegt aan je gesprekken en vervolgens er van uit gaat dat hij er onderdeel van is.

Als ik kijk naar de situatie heeft annabelle gedaan wat hij moest om het account te laten bestaan, dat kan ik geen stab noemen hoogstens een beetje oneerlijk spel.

Hierbij geef je al aan hoeveel Danny daadwerkelijk doorgespeeld zou hebben naar vitae, daar ik niet eens wist wanneer hij toe gevoegd was, nog of hij hiervan af wist van te voren.
 

DeletedUser50613

Guest
ik was nooit van plan te joinen dus nee, van stabben is geen sprake aangezien er geen afspraken zijn gemaakt :D
En nee, ik speel iedereen van die stab stam iedere dag van de week weg. Ez

Nooit van plan te joinen?

Dan waarom wel die indruk geven, en wekenlang bij de stam betrokken zijn als er nooit echte intentie was om te joinen? Oh ja, inderdaad.. om te stabben.

Er is geen enkele fatsoenlijke reden waarom je doet alsof je een stam wilt joinen, buiten om smerig spel te spelen (stabben).

En dan heb ik het niet over een paar intern-edeltjes blokken, maar effectief aanvallen, dorpen pakken en privé gegevens openbaar maken. Privé gesprekken waar trouwens geen sprake is van enige stabs.
En enkel gepost zijn om NoP te schaden en de privé van de spelers te schenden.
 

DeletedUser68570

Guest
Uhmm, wel heel makkelijk om het aandacht van het andere topic af te houden als je de discussie driedubbel en dwars verliest.

Daarnaast is Danny verre van een stabber, troller ja dat zeker...
Volgens mij was het ook al lang bekend dat KP een sollicitatie o.i.d heeft lopen bij Seau, dus als Annabelle dat nu bij Vitae heeft / had wat boeit dat?
Jullie doen nu net alsof KP niet weggespeeld was mocht Annabelle pro seau zijn, jullie hebben in de hele situatie rondom KP al zitten falen, en nu wil je er nog een hoofdstuk aan toe gaan voegen wat ook gedoemd is om te gaan falen. Just dont, communiceren jullie überhaupt wel in Seau. met dit soort dingen? De ene post is nog dommer dan de andere, Krepox & Mike als losgeslagen projectielen en de rest als een stelletje meelopers, stabber verdedigers en ze hebben volgens mij geen eens een idee waarover ze überhaupt posten...

Wat? Je negeert gewoon lekker alles wat Annabelle (danny) heeft gedaan zoals het schenden van mensen zijn/haar privacy en het stabben van mensen die geen vlieg kwaad doen om vervolgens eens uit te halen naar Seau. Het gaat nu over Danny en wat hij geflikt heeft. Dat hij een troll is moge duidelijk zijn, maar trollen kun je ook door anderen met rust te laten en niet hele prive gesprekken online te gooien. Of door mensen zo hard te naaien dat ze het nu hoogstwaarschijnlijk wel kunnen vergeten in deze wereld. Dat is geen trollen meer, maar gewoon stabben. Dus dat praat jij nu goed; Lekker bezig man!

"Jullie doen nu net alsof KP niet weggespeeld was mocht Annabelle pro seau zijn, jullie hebben in de hele situatie rondom KP al zitten falen, en nu wil je er nog een hoofdstuk aan toe gaan voegen wat ook gedoemd is om te gaan falen. " Wat wil je hier nou zeggen?

Ik volg je echt niet man... je bent telkens op Seau aan het bitchen maar ontwijkt de feiten waarin duidelijk is aangetoond dat Danny ons stabt en Vitae daar geen moeite mee heeft...
 

DeletedUser73147

Guest
Ik zie nergens een Stab, ik zie enkel wat uit de context gerukte berichten.

Wat boeit het dat Danny in de Vitae chat zit? Wat boeit het dat hij in die stabchat zat? Iemand heeft hem daar toegevoegd, en die gene zat fout. Ik zie nergens duidelijke afspraken dat hij niet in de Vitae chat mocht zitten, ik zie nergens afspraken dat hij KP niet mocht aanvallen, ik heb alleen bewijzen gezien dat KP danny heeft gestabt en de afspraken juist heeft gebroken. Dus wat doet Danny hier nou fout? Daarnaast is een skype gesprek niet echt meer privé als je er met X aantal personen in zit, ik vind ook dat je berichten op skype op skype moet laten en alleen ergens moet posten als dat mag van de personen zelf, maarja skype is skype dat soort dingen kan je verwachten.

En hoezo naait hij mensen zo hard dat ze het nu wel kunnen vergeten in de wereld? Volgens mij hebben ze zelf voor dit pad gekozen, en hebben ze zelf de beslissing gemaakt wat hiertoe heeft geleid. Eigen schuld, dikke bult achteraf.
 

DeletedUser68570

Guest
om maar met een gelijke stijl van posten te reageren, moest ik inderdaad ook diep zuchten toen ik je eerste 2 zinnen las daar ik al wist dat dit ging komen.
Als we het hebben over vies gebruik maken van de situatie, in welk opzicht heeft annabelle dan gestabt?
ik geloof dat er nooit concrete officiële banden waren tussen jullie, tenzij je een neutrale speler in een skype chat gooien als een officieel verbant benoemd, in welke ik me werkelijk afvraag hoe dit ook maar op 1 manier Danny zen fout is in plaats van de jouwe daar je een duidelijke onbekende factor toevoegt aan je gesprekken en vervolgens er van uit gaat dat hij er onderdeel van is.

Als ik kijk naar de situatie heeft annabelle gedaan wat hij moest om het account te laten bestaan, dat kan ik geen stab noemen hoogstens een beetje oneerlijk spel.

Hierbij geef je al aan hoeveel Danny daadwerkelijk doorgespeeld zou hebben naar vitae, daar ik niet eens wist wanneer hij toe gevoegd was, nog of hij hiervan af wist van te voren.

Wat bazel je nou man xd? Troll je mij of geloof je echt dat wat je hier neer zet onderbouwd/gefundeerd is?

"Als we het hebben over vies gebruik maken van de situatie, in welk opzicht heeft annabelle dan gestabt?"
Aangeven de stam te willen joinen de chat daadwerkelijk joinen om vervolgens HNA te edelen en zo front maken met vitae met als doel jullie te joinen. (Terwijl hij duidelijk aangaf tegen ons tegen jullie te willen vechten (zie gesprek tussen Lex en Danny). Duidelijk toch?

"ik geloof dat er nooit concrete officiële banden waren tussen jullie, tenzij je een neutrale speler in een skype chat gooien als een officieel verbant benoemd"

Wat is dit dan voor een onzin? Als hij toch bij jullie al in de chat zat is hij toch duidelijk niet neutraal? En dan erbij dat als je iemand duidelijk van te voren spreekt en in vertrouwen neemt dan is dat toch gewoon stabben. Ik bedoel wat is het voor een onzin om te zeggen dat het onze fout is dat we hem toevoegden en hem vertrouwden etc. Stel nou jij zou plots je eigen stam stabben, dan valt dat hen toch ook niet kwalijk te nemen, maar jou.

"
Als ik kijk naar de situatie heeft annabelle gedaan wat hij moest om het account te laten bestaan, dat kan ik geen stab noemen hoogstens een beetje oneerlijk spel."

Are

you

fucking

kidding

me?

Dennis heeft dus ook niet gestabd; was hooguit een beetje oneerlijk spel dafuq man xd?
 
Reactiescore
1.367
haha, je bent echt niet goed wijs :D

Ik heb nooit maar dan ook nooit gezegd dat ik wilde joinen, enkel interesse getoond om info te vissen, aangezien er al een tijdje een gerucht ging omtrend KP en KD die wilden stabben.

En ik kan er prima mee leven zou ik jullie gestabt moeten hebben, maar we hadden geen afspraken dus ik heb enkel gespioneerd :D
 
Reactiescore
853
Wat? Je negeert gewoon lekker alles wat Annabelle (danny) heeft gedaan zoals het schenden van mensen zijn/haar privacy en het stabben van mensen die geen vlieg kwaad doen om vervolgens eens uit te halen naar Seau. Het gaat nu over Danny en wat hij geflikt heeft. Dat hij een troll is moge duidelijk zijn, maar trollen kun je ook door anderen met rust te laten en niet hele prive gesprekken online te gooien. Of door mensen zo hard te naaien dat ze het nu hoogstwaarschijnlijk wel kunnen vergeten in deze wereld. Dat is geen trollen meer, maar gewoon stabben. Dus dat praat jij nu goed; Lekker bezig man!

"Jullie doen nu net alsof KP niet weggespeeld was mocht Annabelle pro seau zijn, jullie hebben in de hele situatie rondom KP al zitten falen, en nu wil je er nog een hoofdstuk aan toe gaan voegen wat ook gedoemd is om te gaan falen. " Wat wil je hier nou zeggen?

Ik volg je echt niet man... je bent telkens op Seau aan het bitchen maar ontwijkt de feiten waarin duidelijk is aangetoond dat Danny ons stabt en Vitae daar geen moeite mee heeft...

Hey Bart-jan toch? Je zou me nog moeten kennen (jeremy hadden in rush tijden al zulke leuke gesprekken :D).

Heb hier een vraagje, wat heeft Danny precies gedaan wat een stab zou zijn? Hij heeft namelijk niks doorgespeeld qua informatie uit die chat en uit wat ik van Danny heb begrepen heeft hij ook nooit gezegd toe te treden tot jullie stam?

Heb trouwens een vraag over die screen van uit de Vitaechat, van wanneer dateert die?
 

DeletedUser68570

Guest
Ik zie nergens een Stab, ik zie enkel wat uit de context gerukte berichten.

Wat boeit het dat Danny in de Vitae chat zit? Wat boeit het dat hij in die stabchat zat? Iemand heeft hem daar toegevoegd, en die gene zat fout. Ik zie nergens duidelijke afspraken dat hij niet in de Vitae chat mocht zitten, ik zie nergens afspraken dat hij KP niet mocht aanvallen, ik heb alleen bewijzen gezien dat KP danny heeft gestabt en de afspraken juist heeft gebroken. Dus wat doet Danny hier nou fout? Daarnaast is een skype gesprek niet echt meer privé als je er met X aantal personen in zit, ik vind ook dat je berichten op skype op skype moet laten en alleen ergens moet posten als dat mag van de personen zelf, maarja skype is skype dat soort dingen kan je verwachten.

En hoezo naait hij mensen zo hard dat ze het nu wel kunnen vergeten in de wereld? Volgens mij hebben ze zelf voor dit pad gekozen, en hebben ze zelf de beslissing gemaakt wat hiertoe heeft geleid. Eigen schuld, dikke bult achteraf.

Dude.....

"Ik zie nergens duidelijke afspraken dat hij niet in de Vitae chat mocht zitten,"

Dat zijn van die dingen; Net zoals mensen die hete koffie over zich heen gooien en vervolgens de McDonald's aanklagen omdat er niet op stond dat de koffie heet was...

Als je aangeeft dat je mee wilt werken TEGEN een bepaalde stam dan lijkt me toch duidelijk dat je niet tegelijkertijd in een chat zit met diezelfde stam met als doel die stam ook later te joinen. Daar waar wij tenminste nog toegaven dat KP (dennis) fout zat praten jullie goed dat Annabelle mensen stabt met als doel jullie stam te joinen. En jullie vinden het allemaal prima. Het is overigens een stab chat geworden doordat Danny dat er van gemaakt heeft, niemand in die chat heeft het ooit over stabben gehad, dat Dennis dit nou via Bekro heeft gedaan maakt nog niet iedereen in die chat tot stabbers, op Danny na dan :).
 
Reactiescore
1.367
Alles van die chat heb ik doorgespeeld, fk stabbers.
 
Reactiescore
1.367
Dude.....

"Ik zie nergens duidelijke afspraken dat hij niet in de Vitae chat mocht zitten,"

Dat zijn van die dingen; Net zoals mensen die hete koffie over zich heen gooien en vervolgens de McDonald's aanklagen omdat er niet op stond dat de koffie heet was...

Als je aangeeft dat je mee wilt werken TEGEN een bepaalde stam dan lijkt me toch duidelijk dat je niet tegelijkertijd in een chat zit met diezelfde stam met als doel die stam ook later te joinen. Daar waar wij tenminste nog toegaven dat KP (dennis) fout zat praten jullie goed dat Annabelle mensen stabt met als doel jullie stam te joinen. En jullie vinden het allemaal prima. Het is overigens een stab chat geworden doordat Danny dat er van gemaakt heeft, niemand in die chat heeft het ooit over stabben gehad, dat Dennis dit nou via Bekro heeft gedaan maakt nog niet iedereen in die chat tot stabbers, op Danny na dan :).

Een stam oprichten met leden van een andere stam, die zich voor doen als andere mensen en samenwerken met de vijand van de eigen stam noem ik stabben.
 

DeletedUser68570

Guest
Hey Bart-jan toch? Je zou me nog moeten kennen (jeremy hadden in rush tijden al zulke leuke gesprekken :D).

Heb hier een vraagje, wat heeft Danny precies gedaan wat een stab zou zijn? Hij heeft namelijk niks doorgespeeld qua informatie uit die chat en uit wat ik van Danny heb begrepen heeft hij ook nooit gezegd toe te treden tot jullie stam?

Heb trouwens een vraag over die screen van uit de Vitaechat, van wanneer dateert die?

"Hey Bart-jan toch? Je zou me nog moeten kennen (jeremy hadden in rush tijden al zulke leuke gesprekken :D)."

Ja wij konden het altijd al goed vinden he :)?

"Heb hier een vraagje, wat heeft Danny precies gedaan wat een stab zou zijn?"

Aangegeven samen met ons te willen werken en samen Vitae aan te willen pakken, ik laat je echter maar een deel zien omdat ik in tegenstelling tot Danny niet hele gesprekken tussen mensen online wil gooien... I.v.m. privacy (sorry dat ik daar wel rekening mee houd). Verder is het toch gewoon duidelijke taal die Danny spreekt in die chat...

En over het doorspelen van info; Hij heeft onze hele chat online gegooid, waarin we ook toekomst plannen bespreken m.b.t. aanvallen op Vitae etc. (wel degelijk info doorspelen dus). Weliswaar niet direct naar VItae (misschien ook wel, maar dat kan ik niet bewijzen) maar hij heeft het toch echt wel gedaan...

Daarbij gaf hij zoals al 10x eerder gezegd aan samen te willen werken tegen VItae, misschien heeft hij dan niet letterlijk aangegeven dat hij de stam joint, toch reden genoeg voor ons om dit aan te nemen? Is overigens ook niet meer relevant, gezien het feit het hier gaat om de stab omtrent het aannemen van de dorpen van HNA, waarmee hij ons zou helpen terwijl zijn intentie er altijd al was om de andere kant te helpen i.p.v. ons. Directe stab dus.
 
Reactiescore
1.367
Kom met bewijzen of houd je mond :D
 

DeletedUser71618

Guest
Er is geen enkele fatsoenlijke reden waarom je doet alsof je een stam wilt joinen, buiten om smerig spel te spelen (stabben).

Mwah, tijdelijk je eigen voortbestaan verzekeren en in deze dus een diplomatiek spelletje spelen is wel een degelijke reden om mee te praten binnen een nieuwe mogelijke stam. Mits er geen echte toezeggingen gedaan worden om écht te joinen of dat hij zelf geen voorwaarden opstelt van 'ik doe dit zodat ik x of y kan doen met/voor de stam'. Dan is het ook aan de overige spelers om te herkennen dat de speler in kwestie zich besluiteloos tussen de rest begeeft.

Ik weet niet wat hij wel of niet toegezegd heeft, ik schets enkel mijn perceptie in het algemeen. Dit is, algemeen gezien, het spel dat een overgroot deel van de spelers speelt vanaf de start; stammen joinen, veiligheid creëren en de omgeving uitspelen voor het voortbestaan van het eigen account. Vanuit dat perspectief gezien, zo lang er geen overduidelijke toezeggingen gedaan worden, is dit eigenlijk een vrij normale zaak.
 

DeletedUser68570

Guest
Een stam oprichten met leden van een andere stam, die zich voor doen als andere mensen en samenwerken met de vijand van de eigen stam noem ik stabben.

" en samenwerken met de vijand van de eigen stam"

WAO en Rush zijn geen vijanden van elkaar? Woops daar ga je :D.
 
Reactiescore
1.367
" en samenwerken met de vijand van de eigen stam"

WAO en Rush zijn geen vijanden van elkaar? Woops daar ga je :D.

WAO en Seau zijn wel vijanden. Er werden dorpen aan casi zijn front leeggezet tijdens een massa van Seau.
 

DeletedUser69389

Guest
"Hey Bart-jan toch? Je zou me nog moeten kennen (jeremy hadden in rush tijden al zulke leuke gesprekken :D)."

Ja wij konden het altijd al goed vinden he :)?

"Heb hier een vraagje, wat heeft Danny precies gedaan wat een stab zou zijn?"

Aangegeven samen met ons te willen werken en samen Vitae aan te willen pakken, ik laat je echter maar een deel zien omdat ik in tegenstelling tot Danny niet hele gesprekken tussen mensen online wil gooien... I.v.m. privacy (sorry dat ik daar wel rekening mee houd). Verder is het toch gewoon duidelijke taal die Danny spreekt in die chat...

En over het doorspelen van info; Hij heeft onze hele chat online gegooid, waarin we ook toekomst plannen bespreken m.b.t. aanvallen op Vitae etc. (wel degelijk info doorspelen dus). Weliswaar niet direct naar VItae (misschien ook wel, maar dat kan ik niet bewijzen) maar hij heeft het toch echt wel gedaan...

Daarbij gaf hij zoals al 10x eerder gezegd aan samen te willen werken tegen VItae, misschien heeft hij dan niet letterlijk aangegeven dat hij de stam joint, toch reden genoeg voor ons om dit aan te nemen? Is overigens ook niet meer relevant, gezien het feit het hier gaat om de stab omtrent het aannemen van de dorpen van HNA, waarmee hij ons zou helpen terwijl zijn intentie er altijd al was om de andere kant te helpen i.p.v. ons. Directe stab dus.

Toon dan eens duidelijk bewijs waarin Danny verklaard te willen joinen. Dat stukje wat je hebt gepost is verre van een bevestiging van het willen joinen in het northern pact. Ik heb heel het gesprek gelezen wat op het AF is gepost en ik heb het daar in elk geval niet gezien en de rol van Danny in dat hele gesprek is überhaupt al minimaal. Dus bewijs het maar eens even en anders mag je lekker dat water laten Stroomen door je broek en daarna lekker een run doen die vorige week ook gelopen is.;)
 

DeletedUser68570

Guest
WAO en Seau zijn wel vijanden. Er werden dorpen aan casi zijn front leeggezet tijdens een massa van Seau.

Er werd afgelopen week nog beweerd dat KP al maanden niks meer aan het Seau front had staan...

Zowel:
Dat hij er voor koos om het noorden te deffen i.p.v. het zuiden waar hij meer potentie zag tot mogelijkheden en wel wat werd uitgevoerd heeft daar niks mee te maken...
 

DeletedUser68570

Guest
Alles van die chat heb ik doorgespeeld, fk stabbers.

Als je hier meervoud spreekt dan kun je maar twee mensen bedoelen: namelijk jij zelf en Dennis. In die chat zijn verder namelijk geen stabbers te vinden. Erg jammer weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan