Een ruïnering van vertrouwen; Annabel / Vitae

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.075
moet jij geen mensen bestelen, meneer de deurwaarder?
 
Reactiescore
7.918
Leuk Steven dat je posts van ons erbij pakt, maar de berichten zijn totaal uit hun context geplaatst, omdat er niet rekening wordt gehouden in wat voor soort sferen dit gesprek was. We zaten namelijk in een licht komische sfeer, zo is er bij mij en Daan nooit serieuze intentie om Seau te joinen maar zeiden we dit om Danny te treiteren die zich profileert als een pro vitae speler. Ik snap de aanval op Danny/annabel ook totaal niet en vindt het laf dat screens hots worden getoond om Annabels solidariteit naar Vitae te ontkrachten. Want dit was een niet serieus gesprek. Er werd ook een stam kick van mij besproken in Mental, om mij een beetje op te fokken. Dit heeft geen toegevoegde waarde, maar wil daar alleen de sferen uitleggen. Dat jij het bericht filtert is een zwakte van hou en Hans (waar ik vanuit ga dat hij het heeft doorgestuurd) en vind ik het oneerlijk tegenover Danny/Annabels.



De leiding van Vitae zegt anders een paar posten boven je dat er wel degelijk een sollicitatie is geweest en dat Annabel zou toetreden tot Vitae. Teven zit hij al een aantal maanden daar te vertoeven. Als je mijn post had gelezen dat gaat het mij erm dat dit aantoont dat de façade die getoond wordt, mbt tot het bashen van stabbers om WAO te helpen, en de 'rekening' die open staat gewoonweg pure bullshit is.

Dat Danny dit zegt is niet mij probleem, het is ook niet mijn probleem dat Danny zelf de screens stuurt. Het is mijn vriend niet. Het gaat mij erom dat die halo boven het hoofd eens doorgeprikt moet worden en niet alles zo is zoals het lijkt, dat heb ik wel aangetoond nu.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7.918
Wat ik hier verder wel wil doen is een verklaring vragen naar hoe jullie aan screenshots komen van onze stamchat en die posten en vervolgens heel blij beweren verder niet aan spionage te doen, nog hiervan beschuldigt te willen worden. Dat is namelijk op zijn zachtst gezegd hypocriet

Moet je bij Danny wezen.
 

DeletedUser67517

Guest
Annabelle vertelde dat er een situatie ontstond dat Seau ten tijde van de BG met Vitae enkele Rush-spelers contacteerde om samen te werken tegen hun Bondgenoot Vitae. Vraag me af wie er viezer is in deze. Misschien moeten we daar eens een topic over wijden?
Het is ook vrij ironisch en nonchalant dat je eigen screens (Lees 13 Oktober. De BG stond toen nog!) dit aantonen.
Ben je bekent met het spreekwoord: Wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in?
 
Reactiescore
7.918
Annabelle vertelde dat er een situatie ontstond dat Seau ten tijde van de BG met Vitae enkele Rush-spelers contacteerde om samen te werken tegen hun Bondgenoot Vitae. Vraag me af

Daar is een heel topic al aan gewijd, waarin de verdediging al heeft plaatsgevonden. Maar ik snap wel dat je het op een andere boeg wilt gooien nu. Doch verzoek ik je dat allemaal eens terug te lezen.
 

DeletedUser76522

Guest
De leiding van Vitae zegt anders een paar posten boven je dat er wel degelijk een sollicitatie is geweest en dat Annabel zou toetreden tot Vitae. Teven zit hij al een aantal maanden daar te vertoeven. Als je mijn post had gelezen dat gaat het mij erm dat dit aantoont dat de façade die getoond wordt, mbt tot het bashen van stabbers om WAO te helpen, en de 'rekening' die open staat gewoonweg pure bullshit is.

Dat Danny dit zegt is niet mij probleem, het is ook niet mijn probleem dat Danny zelf de screens stuurt. Het is mijn vriend niet. Het gaat mij erom dat die halo boven het hoofd eens doorgeprikt moet worden en niet alles zo is zoals het lijkt, dat heb ik wel aangetoond nu.

ik heb je post gelezen en ik zie geen enkel ook maar lichtelijk relevant argument waarom dat bullshit is? :eek:
 
Reactiescore
1.367
Daar is een heel topic al aan gewijd, waarin de verdediging al heeft plaatsgevonden. Maar ik snap wel dat je het op een andere boeg wilt gooien nu. Doch verzoek ik je dat allemaal eens terug te lezen.

Lees eens naar de post van sander :D
 
Reactiescore
1.367
God, ik weet niet? Misschien de eerste 2 screens? :eek:

Lees de post van sander eens ;)

Die heeft het al lekker voor mij ontkracht :cool:

God, ik weet niet? Misschien de eerste 2 screens? :eek:



Daar is al op gereageerd :D

Blijkbaar niet dus bij deze :D

Leuk Steven dat je posts van ons erbij pakt, maar de berichten zijn totaal uit hun context geplaatst, omdat er niet rekening wordt gehouden in wat voor soort sferen dit gesprek was. We zaten namelijk in een licht komische sfeer, zo is er bij mij en Daan nooit serieuze intentie om Seau te joinen maar zeiden we dit om Danny te treiteren die zich profileert als een pro vitae speler. Ik snap de aanval op Danny/annabel ook totaal niet en vindt het laf dat screens hots worden getoond om Annabels solidariteit naar Vitae te ontkrachten. Want dit was een niet serieus gesprek. Er werd ook een stam kick van mij besproken in Mental, om mij een beetje op te fokken. Dit heeft geen toegevoegde waarde, maar wil daar alleen de sferen uitleggen. Dat jij het bericht filtert is een zwakte van hou en Hans (waar ik vanuit ga dat hij het heeft doorgestuurd) en vind ik het oneerlijk tegenover Danny/Annabels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Al gedaan, gereageerd en heeft helemaal niks ontkracht.

Het heeft ALLES ontkracht, denk je zelf dat ik bij meerdere seau spelers en anti-vitae'ers serieus ga zijn over vitae joinen? :rolleyes:
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser76522

Guest
Al gedaan, gereageerd en heeft helemaal niks ontkracht.

spelers die er zelf niet op deze wereld zitten en die gequote worden vanuit die chat die aangeven dat dit finaal buiten context is, valt dus volgens jou redenering niet onder ontkrachten?

Heb je ook nog relevante argumentatie of bewijzen die daadwerkelijk iets met de situatie te maken hebben, die wel geloof waardig zijn?
 

DeletedUser76151

Guest
Leuk Steven dat je posts van ons erbij pakt, maar de berichten zijn totaal uit hun context geplaatst, omdat er niet rekening wordt gehouden in wat voor soort sferen dit gesprek was. We zaten namelijk in een licht komische sfeer, zo is er bij mij en Daan nooit serieuze intentie om Seau te joinen maar zeiden we dit om Danny te treiteren die zich profileert als een pro vitae speler. Ik snap de aanval op Danny/annabel ook totaal niet en vindt het laf dat screens hots worden getoond om Annabels solidariteit naar Vitae te ontkrachten. Want dit was een niet serieus gesprek. Er werd ook een stam kick van mij besproken in Mental, om mij een beetje op te fokken. Dit heeft geen toegevoegde waarde, maar wil daar alleen de sferen uitleggen. Dat jij het bericht filtert is een zwakte van hou en Hans (waar ik vanuit ga dat hij het heeft doorgestuurd) en vind ik het oneerlijk tegenover Danny/Annabels.

^denk dat dit wel voldoende zegt.
Daarnaast beschuldig je Danny van het doorspelen van informatie naar vitae maar dan vraag ik me oprecht af hoe jullie aan de sreenshots van de vitae chat komen.
Waardeloos topic dit
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Vast en zeker, één klein puntje van kritiek. Je zat niet bij ons in de stamchat. Maar ach, dat zullen wel details zijn zeker :p

ik zat bij jullie ook in de stam chat, althans, daar heb ik screentjes van geplaatst :p

Ben ik toch goed in photoshop he? :D

Tis simpelweg de seau en vitae chat waar ik in werd gegooid samen met de mental chat :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan