DeletedUser
Guest
Jezus wat zit jij toch te lullen. Ik en Brokentime. hebben toen drie EQUI accounts weggespeeld. Één gevalletje Jolien20 (Cerebral-Asssasin), Jaspeeer en Rocko ja. Toen was het een overstacked front bij EQUI en ging bv Costarika jumpen voor het moraal. Toen was het continu deffen en recappen omdat ze elke nacht gingen fucken, uiteindelijk was Phalanx al 'gevallen' en ben ik er toen met gequit door die stab op W30 door Aus en is het account in handen van Phalanx gekomen.
Het klopt inderdaad dat jij aardig lang mee hebt kunnen draaien, maar aan het eind werd je gewoon weggespeeld. Doordat er veel CF's waren was deffen moeilijker. Toch edelde constantius mooi door en voor de rest zijn al je slappe excuses gewoon weer eromheen draaien. Aan de ene kant maak je iedereen belachelijk die excuses zoekt voor verliezen of voor de verliezen zelf. Aan de andere kant heb je zelf ook al verloren, maar doordat je het spel al zolang speelt en jezelf profileert op het AF hebben sommige mensen bewondering voor je.
Het is nooit tot een echte massa of confrontatie tussen Constantius/Agonoize en Kredict gekomen. Zal nog wel eens een screentje plaatsen als ik hem daarover aanspreek. Wel heerlijk dat iemand van Break het gaat hebben over gemiddeld niveau..Break kon nog niet half tippen aan het individueele niveau van Phalanx.
Lekker krepox-style antwoordje. Zo mooi op de man gespeeld, alleen heb ik van het begin tot eind in break gezeten en weet ik echt wel wat er op w18 is gebeurd. Dus maak het aub niet mooier dan dat het is.