Een ruïnering van vertrouwen; Annabel / Vitae

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Jezus wat zit jij toch te lullen. Ik en Brokentime. hebben toen drie EQUI accounts weggespeeld. Één gevalletje Jolien20 (Cerebral-Asssasin), Jaspeeer en Rocko ja. Toen was het een overstacked front bij EQUI en ging bv Costarika jumpen voor het moraal. Toen was het continu deffen en recappen omdat ze elke nacht gingen fucken, uiteindelijk was Phalanx al 'gevallen' en ben ik er toen met gequit door die stab op W30 door Aus en is het account in handen van Phalanx gekomen.

Het klopt inderdaad dat jij aardig lang mee hebt kunnen draaien, maar aan het eind werd je gewoon weggespeeld. Doordat er veel CF's waren was deffen moeilijker. Toch edelde constantius mooi door en voor de rest zijn al je slappe excuses gewoon weer eromheen draaien. Aan de ene kant maak je iedereen belachelijk die excuses zoekt voor verliezen of voor de verliezen zelf. Aan de andere kant heb je zelf ook al verloren, maar doordat je het spel al zolang speelt en jezelf profileert op het AF hebben sommige mensen bewondering voor je.

Het is nooit tot een echte massa of confrontatie tussen Constantius/Agonoize en Kredict gekomen. Zal nog wel eens een screentje plaatsen als ik hem daarover aanspreek. Wel heerlijk dat iemand van Break het gaat hebben over gemiddeld niveau.. :D Break kon nog niet half tippen aan het individueele niveau van Phalanx.

Lekker krepox-style antwoordje. Zo mooi op de man gespeeld, alleen heb ik van het begin tot eind in break gezeten en weet ik echt wel wat er op w18 is gebeurd. Dus maak het aub niet mooier dan dat het is. ;)
 

DeletedUser3435

Guest
Het klopt inderdaad dat jij aardig lang mee hebt kunnen draaien, maar aan het eind werd je gewoon weggespeeld. Doordat er veel CF's waren was deffen moeilijker. Toch edelde constantius mooi door en voor de rest zijn al je slappe excuses gewoon weer eromheen draaien. Aan de ene kant maak je iedereen belachelijk die excuses zoekt voor verliezen of voor de verliezen zelf. Aan de andere kant heb je zelf ook al verloren, maar doordat je het spel al zolang speelt en jezelf profileert op het AF hebben sommige mensen bewondering voor je.
Zoals ik al zei, niet onnodig zitten te lullen. Iedereen van W18 weet dat toen ik vertrok Kredict nog steeds een top 5/top 10 account was. Ik kom nog terug op dit punt met een screentje van Constantius. Waren zo goed als geen CF's, alleen in het begin van het cluster door Costarika en met zijn verschrikkelijk moraal. Ik zoek geen excuses voor verliezen, ik zorgde altijd voor de oplossing toen ik er wel was door er iets aan te doen, wat op W18 altijd perfect gelukt is. Jij zoekt verliezen bij een spook aangezien Phalanx toen al zo vallende was dat ik zelfs twijfel of er ooit VV gedaan is op Kredict vanaf dat ik weg was.

Lekker krepox-style antwoordje. Zo mooi op de man gespeeld, alleen heb ik van het begin tot eind in break gezeten en weet ik echt wel wat er op w18 is gebeurd. Dus maak het aub niet mooier dan dat het is. ;)
Het is gewoon de waarheid hoor, Break kwam niet aan de enkels van Phalanx. Dat weet iedereen, Break heeft het gewoon makkelijker en slimmer uitgespeeld met de middelen die ze hadden. Net zoals Vitae dat nu ook eigenlijk een beetje doet, pakken wat je pakken kan. Ik weet ook wat er op W18 gebeurd is, aangezien het mijn eigen account is en ik er geen moeite met heb om toe te geven dat ik dorpen verloor. Zeker niet in de situatie van Phalanx, heb er op het AF ook nooit doekjes om zitten winden toen er dorpen verloren gingen. Wilt niet zeggen dat ik je gelijk moet geven omdat je denkt dat ik nog op het account zat terwijl er helemaal niks meer gedaan werd.
 

DeletedUser

Guest
Tja in de tijd dat er niks meer werd gedaan is het logisch dat jij niet meer speelde, maar blij dat je toegeeft dat ook jij gewoon dorpen verloor. ;)

Nog even over dat break kwalitatief minder was, dat wil ik best toegeven, maar spelers als Jordi (CbC) Mark (conquerking) Tom (Bloemkool4life) Thijs (Arbeitman) en Jessey bijv.. Zijn nog steeds break-spelers, die ik hoger inschat dan jou op dit moment. ;)

Tijd om te stoppen om een ellenlange discussie te voorkomen op een W42 forum over w18. :eek:
 

DeletedUser75826

Guest
Ik heb het gelezen en snap er niks van. Aangezien ik objectief wil oordelen en niet meteen ga haten omdat dat mij het best uitkomt (Seau.) wil ik weten wat er gestabt is of niet eerlijk is geweest. Want ik kan dat niet opmaken uit dit topic. Dus zeg het is Global? Wat is er fout gegaan....

Ik heb het gelezen en snap er niks van. Aangezien ik objectief wil oordelen en niet meteen ga haten omdat dat mij het best uitkomt (Seau.) wil ik weten wat er gestabt is of niet eerlijk is geweest. Want ik kan dat niet opmaken uit dit topic. Dus zeg het is Global? Wat is er fout gegaan....

Misschien als ik het 3x neerzet? Reageer je dan wel?

:confused:
 

DeletedUser3435

Guest
Tja in de tijd dat er niks meer werd gedaan is het logisch dat jij niet meer speelde, maar blij dat je toegeeft dat ook jij gewoon dorpen verloor. ;)

Nog even over dat break kwalitatief minder was, dat wil ik best toegeven, maar spelers als Jordi (CbC) Mark (conquerking) Tom (Bloemkool4life) Thijs (Arbeitman) en Jessey bijv.. Zijn nog steeds break-spelers, die ik hoger inschat dan jou op dit moment. ;)

Tijd om te stoppen om een ellenlange discussie te voorkomen op een W42 forum over w18. :eek:
Ja dan moet je toch ook niet lullen over geowned door Constantius, ik heb hem een PM gestuurd, hij heeft me toen nog een PM gestuurd dat hij het jammer vond maar het wel begreep. :D CbC nu sowieso ja, zeker omdat hij door is blijven spelen, in de tijden van Break en Phalanx was ik wel even fel bezig met het spelletje. Mark en Thijs heb ik met samengespeeld, Tom weet ik niet, Thijs heb ik nog heeeeel veel kunnen bijleren op ons accountje samen dus dat is bullshit. Mark heeft een aparte manier van denken, kan je zelfs niet vergelijken met mij.

Ben mijn afscheidspost aan het zoeken op W18, vind ik deze.
13 januari 2013, 14:33 #81
krepox Onzichtbaar
krepox's avatar Geregistreerd
23 augustus 2007
Berichten
11.326
Verstuur een bericht via Skype™ naar krepox
Standaard Re: Awards 2012
Quote Origineel geplaatst door The Rafinator Bekijk berichten
Kicken is logisch, maar of je daar nou trots op moet zijn is een tweede.
Trots zijn en met iemand de spot drijven is iets heel anders. Zombiedoder is in de late game al vrij noob, maar in de start was het verschrikkelijk. Alluwel dat Essential Values misschien nog wel erger was.
En dan 2 jaar later omdat ik het vergeten was, neem ik hem gewoon terug aan op FU. Wat een faal.
 

DeletedUser

Guest
Je geeft toch toe dat je dorpen verloor aan constantius?
Dan wordt je toch gewoon "ingemaakt"? Laat ook maar, nu komt er wss een hele lang post met excuses en nog tal van weekendjes weg enzovoorts. Totaal geen zin om daar op in te gaan, dus we houden het er wel op dat je niet bent "ingemaakt" :rolleyes:
 

DeletedUser3435

Guest
Je geeft toch toe dat je dorpen verloor aan constantius?
Dan wordt je toch gewoon "ingemaakt"? Laat ook maar, nu komt er wss een hele lang post met excuses en nog tal van weekendjes weg enzovoorts. Totaal geen zin om daar op in te gaan, dus we houden het er wel op dat je niet bent "ingemaakt" :rolleyes:
Ik ben hier ook al 20 dorpjes verloren aan Jolien, wilt niet zeggen dat ik geowned word. Of speel jij een ander spelletje misschien? :D Moest ik nu zoveel dorpjes verliezen aan bv Jolien zonder recaps kan je zeggen dat ik geowned word ja, Phalanx was een heel andere situatie. Recaps waren niet mogelijk met de hoeveel defence en stacks en de 10 dorpjes die ik toen in de min stond waren onmogelijk terug te halen. Ik ben gequit zonder incomings en Phalanx is een paar dagen na mijn quit effectief gevallen, aangezien ik de enigste was die eigenlijk nog moeite deed om te redden wat er te redden viel.

Ik citeer:
Origineel geplaatst door flos453 Bekijk berichten
Hij gaat niet neer, hij vertrekt met opgeheven hoofd als kenmerkende speler van de mooiste en beste stam van W18. Hij gedraagt zich nooit dwaas, hij heeft meestal gelijk maar verwoordt het alleen erg fel, plus hij heeft een abnormaal hoge standaard.
Origineel geplaatst door joepski Bekijk berichten
hij gaat niet neer idioot. als je stopt met tw ga je neer? haal alsjeblieft niet in je hoofdje dat krepox ook maar zou stoppen doordat jij in de buurt zou liggen. misschien leef je in de illusie dat je een topper bent en een betere speler dan krepox, maar nee je komt nog niet eens in de buurt.
Een beetje meer respect voor elkaar mag wel.

Ik vind dat Krepox toch respect verdient. Ik kan fout zitten, maar denk toch dat Krepox 1 van de harde voorvechters van Phalanx is geweest.
1 februari 2013, 01:21 #4775
SimpelPlan Nee kijk, de rest van je bullshit hier ga ik zelfs niet aan beginnen want in je 2de zin ga je al de mist in. Krepox pakt je nog geblinddoekt terwijl die met z'n grote en kleine teen afzonderlijk z'n edels timed. Het énige, maar dan ook énige voordeel, dat jij geniet t.o.v. Krepox is je RL en je situatie. Waardoor je aan gunstige online-tijden kunt geraken. Geen idee of je er met je hersens van knikkergrootte ooit toe zult komen. Zo arrogant en toch zo dom, gelukkig was het bij Krepox enkel de arrogantie. Ben geen hielenlikker van krepox, maar komop, je moet toch echt met wat betere spelers komen om hem tegen te kunnen staven, dit wordt ronduit lachwekkend.

Maar goed met zo een posts en mijn afscheidspost die ik denk ik op W30 heb geplaatst is het wel duidelijk dat ik gequit ben. Tot W42 althans, zo een 6 maanden geleden. Het enigste wat ik lees wat me wel te verwijten valt is dat ik Kredict nog wou deffen moest het door mijn quit aanvallen krijgen, heb ik vooral gezegd om mensen te demotiveren geloof ik om meteen te gaan aanvallen, had ik me toch aan moeten houden als ik het gezegd had. Dat en dat alleen kan je mij verwijten op W18.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75826

Guest
Ik heb het gelezen en snap er niks van. Aangezien ik objectief wil oordelen en niet meteen ga haten omdat dat mij het best uitkomt (Seau.) wil ik weten wat er gestabt is of niet eerlijk is geweest. Want ik kan dat niet opmaken uit dit topic. Dus zeg het is Global? Wat is er fout gegaan....

Ik heb het gelezen en snap er niks van. Aangezien ik objectief wil oordelen en niet meteen ga haten omdat dat mij het best uitkomt (Seau.) wil ik weten wat er gestabt is of niet eerlijk is geweest. Want ik kan dat niet opmaken uit dit topic. Dus zeg het is Global? Wat is er fout gegaan....

Misschien als ik het 3x neerzet? Reageer je dan wel?

Aangezien ik geen antwoord krijg. Kan ik hieruit concluderen dat er niks mis gedaan is door Annabelle, niet Annabel trouwens en/of Vitae.
 
Reactiescore
853
Er is ook niks misdaan door Annabelle, Danny had misschien die chat niet moeten posten maar that's it.

Tevens zullen de dorpen van HNA worden teruggegeven aan Punkerke om het pad geheel schoon te vegen. Denk dat het zo prima is afgehandeld mochten er nog vragen zijn kun je mij bereiken via skype.
 

DeletedUser3435

Guest
Je handtekening, serieus? Ik weet alleen wat in dit topic staat, kan je dus zelf ook wel lezen denk ik. Is gewoon zielig tegenover Rush. dat met Annabelle een stam zou vormen, je kan het als een stab beschouwen of niet. Netjes is het allesinds niet, beetje zielig zelfs, zeker aangezien KP al zo lang op de agenda stond.
 

DeletedUser74005

Guest
Ik ga hier nu toch een slotje op zetten, aangezien de discussie alweer over compleet iets anders gaat. Jullie kunnen jullie discussie eventueel voortzetten in het top/flop topic of elders op het forum. Denk dat het meeste onderhand toch wel gezegd is over het onderwerp uit de beginpost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan