Een ruïnering van vertrouwen; Annabel / Vitae

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
7.931
spelers die er zelf niet op deze wereld zitten en die gequote worden vanuit die chat die aangeven dat dit finaal buiten context is, valt dus volgens jou redenering niet onder ontkrachten?

Heb je ook nog relevante argumentatie of bewijzen die daadwerkelijk iets met de situatie te maken hebben, die wel geloof waardig zijn?

Zoals ik al aangaf, lees mijn topic. Ik post het niet voor jan lul.

^denk dat dit wel voldoende zegt.
Daarnaast beschuldig je Danny van het doorspelen van informatie naar vitae maar dan vraag ik me oprecht af hoe jullie aan de sreenshots van de vitae chat komen.
Waardeloos topic dit

Danny, zoals ik ook al zei.

Lezen jullie wel?
 
Reactiescore
7.931
ik zat bij jullie ook in de stam chat, althans, daar heb ik screentjes van geplaatst :p

Ben ik toch goed in photoshop he? :D

Tis simpelweg de seau en vitae chat waar ik in werd gegooid samen met de mental chat :p

Je zal echt wat duidelijker moeten zijn met wat je wilt, gezien ik niet meer begrijp waarop je doelt. Doel je er nou op dat je hebt gephotoshopt dat je de Vitae chat heb gejoind? Of wat?
 

DeletedUser76522

Guest
Zoals ik al aangaf, lees mijn topic. Ik post het niet voor jan lul.



Danny, zoals ik ook al zei.

Lezen jullie wel?

Heb ik gedaan en ieder relevant argument dat je gepost heb is reeds onderuit gehaald of beargumenteerd, vandaar dat ik vraag naar verdere relevante argumentatie daar ik momenteel geen enkel punt zie staan wat ik verder relevant kan vinden?
 

DeletedUser67517

Guest
Daar is een heel topic al aan gewijd, waarin de verdediging al heeft plaatsgevonden. Maar ik snap wel dat je het op een andere boeg wilt gooien nu. Doch verzoek ik je dat allemaal eens terug te lezen.

Je weet dat je nu wijst naar een verdediging op het AF die duidelijk faalde. Omdat het zo klaar als een klontje was dat jullie in die situatie de hele definitie van een bondgenoot overboord gooide? Plannen smeden tegen een BG en dan een topic wijden aan het feit dat er een neutrale speler als Annebelle de desbetreffende bondgenoot op de hoogte stelt van vieze praktijken. Het is niet voor niets dat je de rol van Seau niet meeneemt in de context en denkt makkelijk te kunnen scoren door een selectief verhaaltje op te hangen. Je graaft je eigen graf. Niets meer, niets minder.
 
Reactiescore
1.367
Je zal echt wat duidelijker moeten zijn met wat je wilt, gezien ik niet meer begrijp waarop je doelt. Doel je er nou op dat je hebt gephotoshopt dat je de Vitae chat heb gejoind? Of wat?

geen idee wat ik bedoel, jij blijkt alles te weten, toch?
 

DeletedUser71618

Guest
Dit is inderdaad waarheid ja, er is bevestigd door Rush partijen dat jij HNA mocht edelen en dat jullie dan samen naar NoP zouden gaan.
Natuurlijk, wat deed Annabelle die al in de vitae chat zat? Hij edelt HNA en doet alsof hij mee naar NoP zou gaan, maar stiekem wacht hij tot hij KP kan wegspelen om naar Vitae te gaan.

Uiterst smerig dit.

Leiding van Rush was geen betrouwbare bron toen Vitae Seau betichtte van het smeden van allianties tegen de BG maar nu zijn de Rush partijen die dit 'bevestigen' ineens wel betrouwbare bronnen? Hoe dubbel toch weer. :D

9fe412165a6f406f0f3739b4acb62283.png


Heb je van dit screentje een datum? Nu lijkt het alsof destijds bij het toevoegen in de chat al gezegd is dat KP wegspelen de enige reden was om de 'ligging goed te maken', terwijl, als dit een recente quote is, dat nu op dit moment juist de laatste stap is om 'de goede ligging' te hebben.

Want de recente ontwikkelingen omtrent KP zouden de ligging misschien wel verkeerd/minder voordelig kunnen maken omdat KP geen NAP van Annabelle meer is?

Ik heb totaal geen weet van wat er geregeld is, maar als ik deze post lees zijn er allemaal verschillende waarheden mogelijk.
 
Reactiescore
1.367
55fa0bcce94a3a21bcce2fa5ec8d7779.png
 

DeletedUser50613

Guest
De 2 maten en gewichten van Vitae aan het werk..

Een post met maar de helft 'bewijs' tegen KP resulteert in het massaal versturen van aanvallen.

En nu schieten ze ineens allemaal in actie om het goed te praten. Hilarisch.


Quote Origineel geplaatst door sander14
Leuk Steven dat je posts van ons erbij pakt, maar de berichten zijn totaal uit hun context geplaatst, omdat er niet rekening wordt gehouden in wat voor soort sferen dit gesprek was. We zaten namelijk in een licht komische sfeer, zo is er bij mij en Daan nooit serieuze intentie om Seau te joinen maar zeiden we dit om Danny te treiteren die zich profileert als een pro vitae speler. Ik snap de aanval op Danny/annabel ook totaal niet en vindt het laf dat screens hots worden getoond om Annabels solidariteit naar Vitae te ontkrachten. Want dit was een niet serieus gesprek. Er werd ook een stam kick van mij besproken in Mental, om mij een beetje op te fokken. Dit heeft geen toegevoegde waarde, maar wil daar alleen de sferen uitleggen. Dat jij het bericht filtert is een zwakte van hou en Hans (waar ik vanuit ga dat hij het heeft doorgestuurd) en vind ik het oneerlijk tegenover Danny/Annabels.

Grappig dat die nu wel een geldig argument blijkt te zijn.

De 'sfeer' ten tijde van KP z'n acties, en toen ze dat skype-zinnetje uit god weet welke context hebben gerukt, was toch ook niet belangrijk?

Dit is gewoon een stab. Alleen al omdat hij eerst maar al te graag doet alsof hij met ons samenspeelt (weken). Om ons dan van dag op dag het mes in de rug te steken.
Aan te vallen, en een hele zooi privé gegevens online te zwieren.
Dan noemt die het nog de stab-chat.. terwijl ik ten zeerste betwijfel of je in heel die chat ook maar iets concreet gaat vinden dat serieus op een stab lijkt.

Als dit geen stab is, en het snipen van een paar edeletjes op een intern wel..?
 

DeletedUser68570

Guest
jeey zoveelste nutteloze cirkeldiscussie.
Paar puntjes vanaf mijn kant.
Je beschuldigt vitae van het gebruik van spionnen terwijl je als vijand zijnde hier een screen laat zien van onze stamchat?
Beetje pot verwijt de ketel effect hier. Wij weten namelijk al langere tijd dat rush spionnen bij ons heeft zitten, en gezien je post seau dus blijkbaar ook.

Om in te gaan op de situatie van Annabelle, annabelle is al lange tijd een neutrale speler in dat gebied geweest.
1 waar wij al langere tijd contact mee hadden vanaf meerdere accounts. Een tijd later is het dan ook inderdaad tot een sollicitatie gekomen, die is er doorgekomen voor het moment dat annabelle daadwerkelijk een raakvlak had met vitae.
Daarentegen is annabelle vervolgens telkens door de leden in die omgeving betrokken bij alle plannetjes die daar gemaakt werden.
Ja annabelle zat inderdaad in die chats, maar wat er daarentegen niet gebeurd is is dat Danny echt als spion werkte anders waren situaties zoals destijds bij the shadow lord gebeurde namelijk nooit gebeurd. Dat was dan vrij simpel te voorkomen geweest.

Annabelle zat dus inderdaad in het voorportaal om te joinen tot Vitae, Ja hij zat ook in de chats daar, maar daar bleef het dan ook bij.
De spelers hebben gedaan wat ze moesten om in die regio overeind te blijven in een situatie waar ze zonder hun naps een 360 graden front hadden met spelers die zoals in de KP situatie al duidelijk werd bij het minste of geringste hier misbruik van zouden maken.

Verder wens ik jullie veel plezier met modder gooien om te zien wat er blijft hangen.

Maarten Maarten Maarten...

Ik lees dit en het eerste wat ik hier hard op zeg is: 'Ach hou toch op man...'

Wat een waardeloze opmerkingen, Annabelle heeft gewoon vies gebruik gemaakt van de situatie, wij mogelijk toekomstige spelers hebben niet iemand kwaad gedaan. En probeerden gewoon een nieuwe stam op te richten met als doel weer actief deel te kunnen nemen in deze wereld aangezien dat bij onze huidige stammen niet ging lukken.

Vervolgens gebeurt dan dat hele gebeuren met KP wat uiterst zonde is, want zonder ben ik nog steeds van mening dat wij wat goeds hadden kunnen doen met deze stam (goeds voor ons uiteraard). Maar dat dit zo moet gaan is uiterst zonde.

Tuurlijk zijn beide partijen schuldig qua 'spionnen etc.' Maar het feit dat dit moet is al triest genoeg, vraag me ook af wie wij van Rush als spion bij jullie hebben, want ik heb er nog niks aan gehad...

Daarbij zeg je wat over TSL, terwijl de gevechten tegen TSL al zo goed als klaar waren voordat Anna uberhaupt bij de chat kwam/benaderd was door ons om te joinen. Overigens heb ik ook nog een gesprek tussen Lex (KD) en annabelle waarin wij anna HNA beloven om front te maken met Vitae etc. Nu blijkt dus dat dit al die tijd al hun plan was om zo aan te sluiten bij jullie en over te stappen naar VItae.

Dit is toch gewoon stabben van de hoogste plank? Bah wat een onzin man... Gewoon diep en diep triest. Ik verwacht dan nu ook eigenlijk wel dat Vitae even wat kata's gooit, want stabben is not done toch?

"De spelers hebben gedaan wat ze moesten om in die regio overeind te blijven in een situatie waar ze zonder hun naps een 360 graden front hadden met spelers die zoals in de KP situatie al duidelijk werd bij het minste of geringste hier misbruik van zouden maken."

Je praat hier gewoon een ultieme stab goed... Iemand die zijn (nog net niet stam) naait, overstapt en ook mnog eens hele privé gesprekken online gooit, diep en diep triest...
 

Deleted User - 487936070

Guest
Was toch mooi als Sander de vriend van z'n zus had geloot :eek:
 

DeletedUser72524

Guest
^denk dat dit wel voldoende zegt.
Daarnaast beschuldig je Danny van het doorspelen van informatie naar vitae maar dan vraag ik me oprecht af hoe jullie aan de sreenshots van de vitae chat komen.
Waardeloos topic dit

Dit was niet eens de vitae chat, dit was een chat tussen een aantal Mental spelers, waar een 1 of andere Hans bij toe werd gevoegd door Danny:p. Omdat hij Sven net als mij en Daan een vieze speler vindt. Danny liet alleen zien dat hij 3 maanden geleden Vitae chat joinde, daar uit kan men niet blijken of hij er nog in zit, hoe lang hij er in heeft gezeten en of hij informatie doorspeelt etc.. Global Knowledges bericht is dus compleet op lucht gebaseerd en als buitenstaander vind ik het sneu dat hij zo naar informatie aan het vissen is.

Was toch mooi als Sander de vriend van z'n zus had geloot :eek:
Ja jammer zeg :(, maar ik vind dit niet cool. Nu staat op het internet dat ik dus niet vriend van mijn zusje heb geloot en dus dat er minder keuzes open zijn. Dit is niet leuk voor onze familie kerst-surprise, grrrrr!
 
Reactiescore
1.367
Punkerke, ik heb nergens beweert dat ik wilde toe treden tot de stab stam. Iedere conrete vraag heb ik ontweken :p En ik heb geregeld gezegd in dezelfde chat dat KP mijn edelvoer was :D
 

DeletedUser62889

Guest
Haha, dit topic. Zegt meer over Seau. en haar ''drang'' om de bewijslast bij Vitae/Annabelle neer te leggen, als excuus, dan over Vitae/Annabelle zelf. Wat een hilariteit.
 

DeletedUser68570

Guest
Punkerke, ik heb nergens beweert dat ik wilde toe treden tot de stab stam. Iedere conrete vraag heb ik ontweken :p En ik heb geregeld gezegd in dezelfde chat dat KP mijn edelvoer was :D

Oh oke

https://gyazo.com/4a2427c7564f20941e12173918364d72

Moet ik nog meer prints maken van het gesprek tussen jou en Lex (KD) waar je aangeeft via HNA met ons mee te willen vechten tegen Vitae.

En dat je KP als edelvoer zag of wat dan ook tja... dergelijke opmerkingen maakte ik ook wel eens over KD en Janus, dat zijn toch gewoon geintjes?

Als je nou gewoon een vent was geweest had je het gelaten bij het aanvallen van KP en had je het dorpen pakken van HNA achterwege gelaten... Gewoon sneu dat je op deze manier aan je dorpen moet komen en daarmee ook nog eens mensen van 'de stab stam' ultiem naait doordat je nu een doorgang hebt gecreëerd voor Vitae, terwijl je toch wel duidelijk aangaf tegen hen te willen vechten... Nu begrijp ik ook de naam 'stab stam' aangezien jij altijd al van plan was deze nieuwe stam te stabben :). Leuk gevonden.
 

DeletedUser50613

Guest
Stab-stam, in de zin van gestabt te zijn, door jou.

Vertel me anders eens welke stabs er bij ons werden besproken? Want blijkbaar heb ik die dan toch gemist.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68570

Guest
Haha, dit topic. Zegt meer over Seau. en haar ''drang'' om de bewijslast bij Vitae/Annabelle neer te leggen, als excuus, dan over Vitae/Annabelle zelf. Wat een hilariteit.

Misschien waar, maar zo deed Vitae dat ook met het andere topic, neemt overigens niet weg dat wat Annabelle heeft gedaan een grote stab is en not done is.
 
Reactiescore
1.367
Oh oke

https://gyazo.com/4a2427c7564f20941e12173918364d72

Moet ik nog meer prints maken van het gesprek tussen jou en Lex (KD) waar je aangeeft via HNA met ons mee te willen vechten tegen Vitae.

En dat je KP als edelvoer zag of wat dan ook tja... dergelijke opmerkingen maakte ik ook wel eens over KD en Janus, dat zijn toch gewoon geintjes?

Als je nou gewoon een vent was geweest had je het gelaten bij het aanvallen van KP en had je het dorpen pakken van HNA achterwege gelaten... Gewoon sneu dat je op deze manier aan je dorpen moet komen en daarmee ook nog eens mensen van 'de stab stam' ultiem naait doordat je nu een doorgang hebt gecreëerd voor Vitae, terwijl je toch wel duidelijk aangaf tegen hen te willen vechten... Nu begrijp ik ook de naam 'stab stam' aangezien jij altijd al van plan was deze nieuwe stam te stabben :). Leuk gevonden.

ik was nooit van plan te joinen dus nee, van stabben is geen sprake aangezien er geen afspraken zijn gemaakt :D
En nee, ik speel iedereen van die stab stam iedere dag van de week weg. Ez
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan