Een pluim waard

DeletedUser16768

Guest
Ik wil een pluim geven aan kopdrveur. De tijd en de overgave die hij in Exe stopt is super veel. Ooit wilde hij stoppen doordat hij een aanvaring met mij kreeg. Ik ben blij dat dat toen gelijk is uitgepraat en door is gaan spelen. Hij heeft meer betekent voor W7 dan elke andere speler, neem dat maar van mij aan. De egootjes die niets hebben betekent en hem hier lopen af te zeiken kunnen zich maar beter stil houden. Dat zou jullie ene stuk beter staan namelijk. ;)

En dat komt van Peevee...

Mmz, op de 1 of andere manier komt het nu niet geloofwaardig over.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil een pluim geven aan kopdrveur.Ooit wilde hij stoppen doordat hij een aanvaring met mij kreeg. Ik ben blij dat dat toen gelijk is uitgepraat en door is gaan spelen.
Wat stond de stam toen op zijn kop :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
En dat komt van Peevee...

Mmz, op de 1 of andere manier komt het nu niet geloofwaardig over.

Joh, zet je gekleurde zonnebril eens af... In jullie ogen draait de wereld om jullie zelf en alsof geen buitenstaanders iets kunnen betekenen.

Jullie hebben geen idee wat er buiten jullie eigen stam gebeurd en wat anderen hebben gedaan en betekend voor deze wereld.

Stuk voor stuk zijn en blijven jullie stinkende arrogante kwallen. Gewoon misselijkmakend.
En dan ook nog afvragen hoe het komt waarom jullie niet geliefd zijn :rolleyes:
 

DeletedUser16768

Guest
Joh, zet je gekleurde zonnebril eens af... In jullie ogen draait de wereld om jullie zelf en alsof geen buitenstaanders iets kunnen betekenen.

Jullie hebben geen idee wat er buiten jullie eigen stam gebeurd en wat anderen hebben gedaan en betekend voor deze wereld.

Stuk voor stuk zijn en blijven jullie stinkende arrogante kwallen. Gewoon misselijkmakend.
En dan ook nog afvragen hoe het komt waarom jullie niet geliefd zijn :rolleyes:

Waarom heb je het over jullie? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het droevig hoe het hier weer gaat... :(

Geeft Peevee een compliment en moet iedereen meteen weer anderen de grond ik boren.

Maar het is ook moeilijk heh, een complimentje geven.... :rolleyes:

Nog steeds kunnen mensen niet de titel van een topic lezen...

Hou dan gewoon je grote mond en plaats geen post! :mad:

Niemand is gebaat bij jullie onzinnige opmerkingen...
 

DeletedUser

Guest
Ik wil een pluim geven aan kopdrveur. De tijd en de overgave die hij in Exe stopt is super veel. Ooit wilde hij stoppen doordat hij een aanvaring met mij kreeg. Ik ben blij dat dat toen gelijk is uitgepraat en door is gaan spelen. Hij heeft meer betekent voor W7 dan elke andere speler, neem dat maar van mij aan. De egootjes die niets hebben betekent en hem hier lopen af te zeiken kunnen zich maar beter stil houden. Dat zou jullie ene stuk beter staan namelijk. ;)

Ow jee, Peevee komt even om de hoek kijken. Ik weet dat koppie veel heeft betekend voor EXE/w7, maar om nou van jou aan te nemen dat hij het allerbelangrijkst is... Sorry dat gaat er niet in. In mijn ogen is dat toch Turogon. En in de ogen van OAD waarschijnlijk Staffy en Blue. En in de ogen van Only is dat wss Demo. En zo zijn er wss nog wel een aantal mensen die een andere als meest invloedrijk beschouwen. Wss ook een paar van die egootjes waar je het over hebt, want in tegenstelling tot wat Peevee beweert hebben ze weldegelijk iets betekend voor w7.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil een pluim geven aan kopdrveur. De tijd en de overgave die hij in Exe stopt is super veel. Ooit wilde hij stoppen doordat hij een aanvaring met mij kreeg. Ik ben blij dat dat toen gelijk is uitgepraat en door is gaan spelen. Hij heeft meer betekent voor W7 dan elke andere speler, neem dat maar van mij aan. De egootjes die niets hebben betekent en hem hier lopen af te zeiken kunnen zich maar beter stil houden. Dat zou jullie ene stuk beter staan namelijk. ;)

Haha. Heerlijk is dat he, iedereen over 1 kam scheren ;) Dat koppie veel voor zijn stammen heeft gedaan geloof ik met alle plezier, alleen voor heel W7? Niemand hier heeft iets gedaan wat in het belang van heel W7 gegaan is lijkt me.

Joh, zet je gekleurde zonnebril eens af... In jullie ogen draait de wereld om jullie zelf en alsof geen buitenstaanders iets kunnen betekenen.

Jullie hebben geen idee wat er buiten jullie eigen stam gebeurd en wat anderen hebben gedaan en betekend voor deze wereld.

Stuk voor stuk zijn en blijven jullie stinkende arrogante kwallen. Gewoon misselijkmakend.
En dan ook nog afvragen hoe het komt waarom jullie niet geliefd zijn :rolleyes:

Zegt de man met de gekleurdste zonnebril hiero..heb je de reacties van jullie geliefde leider wel ns gelezen? Niet bepaald constructief..en waarom gelijk stinkende misselijkmakende arrogante kwallen? Is nergens voor nodig...
 

DeletedUser

Guest
Koppie heeft veel betekent voor Exe en is de motor geweest, en zal dat in de toekomst ook zijn, achter massattacks op een flink aantal stammen. Een aantal van deze stammen zijn door Exe-leden vleugellam gemaakt. Dit heeft wel degelijk de voortgang en de machtsverhoudingen in een groot deel van de wereld flink beinvloed. Natuurlijk is dat te danken aan de inzet van een gehele stam. Dankzij de grote rol die Kopdrveur daarin gespeeld heeft heb ik hem daarvoor persoonlijk een pluim gegeven. In mijn ogen meer dan verdient en als iemand het daar niet mee eens is dan mag dat. Ieder zijn of haar eigen mening.
 

DeletedUser

Guest
Zegt de man met de gekleurdste zonnebril hiero..heb je de reacties van jullie geliefde leider wel ns gelezen? Niet bepaald constructief..en waarom gelijk stinkende misselijkmakende arrogante kwallen? Is nergens voor nodig...

Heb jij de vooraf gaande reacties hier wel gelezen?
Iedereen staat in zijn recht om zijn of haar mening te geven maar ik walg van mensen op die deze ruimte niet geven aan anderen...
 

DeletedUser

Guest
doe eens chill gasten
zoals arch devil al zei elke stam heeft hun belangrijkste pionnen
alleen in CN is het niet alleen turogon, Arch Devil hehe

maar iedereen moet eens leren keer te kappen met negative shit te tokkelen hiero
spel moet lachen zijn en in game mag je elkaar slopen
net zo makkelijk

succes allen
 

DeletedUser

Guest
doe eens chill gasten
zoals arch devil al zei elke stam heeft hun belangrijkste pionnen
alleen in CN is het niet alleen turogon, Arch Devil hehe

Het is ook p1111, RoelvB, dirkos666, Blend, Comatauz, blackys game, barb00sa, IDDO MANOAH, DannyVerbiest, Aslanturk, merel25, king kong, VOATIE, SaNaToS, HS FL, paul25667, Vigor Kedavra, frederik barbarosa, Vinniej, aslan1905, RoyalOss, 007 satan, markiekjh, ELfrancobar, jasperverloo, BryanFury, blacknanne, XdragonlordX, Angel.., Gangsta Warrior, Zolena, hafke, WizardIII, Arch Devil, Styxx, RobRay, 13LaD3R en aicaramba

Hmm volgens mij vergeet ik alleen iemand....:rolleyes::D:p
 

DeletedUser1435

Guest
Het is ook p1111, RoelvB, dirkos666, Blend, Comatauz, blackys game, barb00sa, IDDO MANOAH, DannyVerbiest, Aslanturk, merel25, king kong, VOATIE, SaNaToS, HS FL, paul25667, Vigor Kedavra, frederik barbarosa, Vinniej, aslan1905, RoyalOss, 007 satan, markiekjh, ELfrancobar, jasperverloo, BryanFury, blacknanne, XdragonlordX, Angel.., Gangsta Warrior, Zolena, hafke, WizardIII, Arch Devil, Styxx, RobRay, 13LaD3R en aicaramba

Hmm volgens mij vergeet ik alleen iemand....:rolleyes::D:p

what zeg jij allemaal :S
 

DeletedUser

Guest
Koppie heeft veel betekent voor Exe en is de motor geweest, en zal dat in de toekomst ook zijn, achter massattacks op een flink aantal stammen. Een aantal van deze stammen zijn door Exe-leden vleugellam gemaakt. Dit heeft wel degelijk de voortgang en de machtsverhoudingen in een groot deel van de wereld flink beinvloed. Natuurlijk is dat te danken aan de inzet van een gehele stam. Dankzij de grote rol die Kopdrveur daarin gespeeld heeft heb ik hem daarvoor persoonlijk een pluim gegeven. In mijn ogen meer dan verdient en als iemand het daar niet mee eens is dan mag dat. Ieder zijn of haar eigen mening.

En ik maar denken dat je je oude makker Bullix zou benoemen. Ach ja ;)
 

DeletedUser32657

Guest
ach Koaieus laat ze maar, er zijn hier een aantal figuren die alles mogen zeggen maar oh wee als je wat terug zegt, dat zijn ze niet gewend!!!

@arch devil... ik ben het met je eens, zo zijn er meerdere spelers die belangrijk zijn voor een stam
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Joh, zet je gekleurde zonnebril eens af... In jullie ogen draait de wereld om jullie zelf en alsof geen buitenstaanders iets kunnen betekenen.

Jullie hebben geen idee wat er buiten jullie eigen stam gebeurd en wat anderen hebben gedaan en betekend voor deze wereld.

Stuk voor stuk zijn en blijven jullie stinkende arrogante kwallen. Gewoon misselijkmakend.
En dan ook nog afvragen hoe het komt waarom jullie niet geliefd zijn :rolleyes:

Echt een pluim voor jou Koaieus en Koppie hoe goed jullie je kop in het zand kunnen steken.

Als ik het begin van dit topic begin te lezen is Koppie 1 van de eersten die hier een sneer aan het uitdelen is, vervolgens weet Koaieus ook nog wel een paar aardige opmerkingen links en rechts te plaatsen.

Vervolgen als er daar commentaar op gegeven wordt dan beginnen te huilen dat er niet door jullie commentaar geleverd mag worden.
En stuk voor stuk arrogante kwallen, hoe goed kunnen jullie eigenlijk de mensen die hier spelen?

Kijk eerst naar jezelf voordat je commentaar op een ander gaat geven en als je dat doet, doe het dan met kennis van zaken.
 

DeletedUser

Guest
ach Koaieus laat ze maar, er zijn hier een aantal figuren die alles mogen zeggen maar oh wee als je wat terug zegt, dat zijn ze niet gewend!!!

@arch devil... ik ben het met je eens, zo zijn er meerdere spelers die belangrijk zijn voor een stam

Zoals jij..ik heb nog amper een reactie van je gezien waarin je niet een steek (al dan niet "undercover") naar diegene gaf.

Van mij krijgt Relatine iig een pluim :)
 

DeletedUser32657

Guest
what goes around, comes around, misschien moeten jullie toch zelf ook eens goed in de spiegel kijken!
 
Reactiescore
0
Het is ook p1111, RoelvB, dirkos666, Blend, Comatauz, blackys game, barb00sa, IDDO MANOAH, DannyVerbiest, Aslanturk, merel25, king kong, VOATIE, SaNaToS, HS FL, paul25667, Vigor Kedavra, frederik barbarosa, Vinniej, aslan1905, RoyalOss, 007 satan, markiekjh, ELfrancobar, jasperverloo, BryanFury, blacknanne, XdragonlordX, Angel.., Gangsta Warrior, Zolena, hafke, WizardIII, Arch Devil, Styxx, RobRay, 13LaD3R en aicaramba

Hmm volgens mij vergeet ik alleen iemand....:rolleyes::D:p


joepie ben niet vergeten door royaloss:D
 

DeletedUser

Guest
what goes around, comes around, misschien moeten jullie toch zelf ook eens goed in de spiegel kijken!

Haha hiermee geef jij aan dat jij hetzelfde doet als waar jij "ons" van beschuldigt (wat goes around ..) ..met als excuus omdat wij het ook doen, zie je ons klagen? hahaha jij kan beter stoppen :)
 
Bovenaan