Een pluim waard

DeletedUser

Guest
In het kader van landje-pik wou ik in dit topic een ieder de mogelijk geven, een pluim te geven aan een andere speler.

Om het spits af te bijten gaat mijn pluim naar de speler Har41 van ~NIN~.

Deze speler ligt al geruime tijd onder aanval van niet minder dan 6 spelers van Exe.! en is desondanks in staat het verlies tot een minimum te beperken.
Geruchten dat deze speler zogenaamd OS zou krijgen van CN! is ook gebakken lucht, daar CN hem zelf heeft afgewezen. (Net als samenwerking met een zekere andere stam....)

Hieronder een overzicht van de statistieken en verder denk ik dat de OD stats ook voor zich spreken.

Side 1:
Tribes: Exe.!
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: har41

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 51,389
Kant 2: 1,386
Verschil: 50,003

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 53
Kant 2: 5
Verschil: 48

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 491,909,123
Kant 2: 12,998,643
Verschil: 478,910,480

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 500,574
Kant 2: 47,093
Verschil: 453,481

chart


Mijn complimenten voor het verzet en doorzettingsvermogen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser29646

Guest
Thats My Men!!:D:eek::rolleyes::)

nice done schat:p;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser29646

Guest
bericht van har41

zal maar even antwoorden op deze topic,het is eigenlijk schandalig dat men zo op een speler zit te hameren dat ie van de wereld verdwijnd of dat willen ze graag heb me helemaal zelf gered de laatste tijd en inmddels al 25000 aanvallen gehad volgens mij zijn het er nu 30000,en dan pakken ze me 75 lullige dorpjes af schaamte en dan heb ik het over spelers van exe, had wel wat anders verwacht van exe,en dan willen ze nin van de wereld af helpen volgens mij zijn ze obver 3 jaar nog bezig maar dan zal ik immiddels wel in het midden van exe liggen praatjes makers zijn het,er zijn spelers van exe die moeten, maar als het aan hun had gelegen waren ze er al mee op gehouden om mij aantevallen.exe ik wens jullie sterkte de komende jaar of het wat goeds opleverd ja dat is de vraag,doe jullie best om over har 41 heen tezitten maar jullie weten,ik zal geen stap op zij doen.


har41
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je 40 clears op een dorp zonder muren stopt ben je niet goed bezig volgens mij. Har kan enkel stacken. Nog niets gesnipt of gedodged... enkel stacken kan hij goed...

Daar geef jij complimenten voor??? Een echt goeie speler dus die alleen maar dorpen en troepen verliest...
 

DeletedUser

Guest
Lol, ik ben van mening dat de stats genoeg zeggen.

Dodge of niet / snipe of niet / stack of niet

Het feit dat jullie amper een dorpje binnen hengelen zegt genoeg. :p
 

DeletedUser29646

Guest
Als je 40 clears op een dorp zonder muren stopt ben je niet goed bezig volgens mij. Har kan enkel stacken. Nog niets gesnipt of gedodged... enkel stacken kan hij goed...

Daar geef jij complimenten voor??? Een echt goeie speler dus die alleen maar dorpen en troepen verliest...


weet niet of door hebt ben har zelf hoor:p:D:cool:;)
 

DeletedUser

Guest
Als je 40 clears op een dorp zonder muren stopt ben je niet goed bezig volgens mij. Har kan enkel stacken. Nog niets gesnipt of gedodged... enkel stacken kan hij goed...

Daar geef jij complimenten voor??? Een echt goeie speler dus die alleen maar dorpen en troepen verliest...

Een echt goede stam is Exe.! niet als ze geen dorpen pakken dan.
 

DeletedUser32657

Guest
bericht van har41

zal maar even antwoorden op deze topic,het is eigenlijk schandalig dat men zo op een speler zit te hameren dat ie van de wereld verdwijnd of dat willen ze graag heb me helemaal zelf gered de laatste tijd en inmddels al 25000 aanvallen gehad volgens mij zijn het er nu 30000,en dan pakken ze me 75 lullige dorpjes af schaamte en dan heb ik het over spelers van exe, had wel wat anders verwacht van exe,en dan willen ze nin van de wereld af helpen volgens mij zijn ze obver 3 jaar nog bezig maar dan zal ik immiddels wel in het midden van exe liggen praatjes makers zijn het,er zijn spelers van exe die moeten, maar als het aan hun had gelegen waren ze er al mee op gehouden om mij aantevallen.exe ik wens jullie sterkte de komende jaar of het wat goeds opleverd ja dat is de vraag,doe jullie best om over har 41 heen tezitten maar jullie weten,ik zal geen stap op zij doen.


har41

overdrijven is ook een vak, je hebt nog niet 1 keer een echte stamaanval gehad, misschien moet je Woete vragen hoe je daar het beste mee om kunt gaan?
 

DeletedUser

Guest
Vleugel, jij trekt wel weer heel makkelijk je conclusies.

Altijd makkelijk om de hele stam de schuld te geven van de acties van een enkeling. Kijk anders effe naar je oude stam ronin 1, 2, 3 of 4.... hoe zo'n grote flop was dat.

Ben benieuwd naar de frons op je gezicht als al je troepjes straks doodlopen :)

En verder graag weer effe on-topic, want dit is niet de bedoeling... Misschien dat je de titel nog een keer moet lezen????
 

DeletedUser10794

Guest
Ondanks het feit dat har het goed vol houd,
nadert exe.! hoe dan ook via C9, C19
en uiteindelijk C29 (waar har gelegen is).
Ben benieuwd hoe dat gaat lopen,
ook is exe aardig goed gegroeit in C29 dus de druk loopt op.

Succes ..
 

DeletedUser

Guest
jongens, waarom altijd ruzie maken?? daar is dit voor bedoeld, dit is juist om elkaar te prijzen, niet af te kraken :(

ik geef -TA- een pluim voor het wegvegen van K 32
 

DeletedUser32657

Guest
Lol, ik ben van mening dat de stats genoeg zeggen.

Dodge of niet / snipe of niet / stack of niet

Het feit dat jullie amper een dorpje binnen hengelen zegt genoeg. :p

jaha en daarom zit je ook in K 32, een echte topstam
 

DeletedUser29646

Guest
hier is har

had geen troepen verslagen

5 har41 586,68 Mio.

wat zeggen jullie hier van dan,stelletje klets majoren.

en ik verlies tegen over dit getal kom ik niet eens aan verlies,dat is maar een peuleschil aan wat ik verlies,dus exe het is vechten tegen de bierkaai.

overdrijven is ook een vak, je hebt nog niet 1 keer een echte stamaanval gehad, misschien moet je Woete vragen hoe je daar het beste mee om kunt gaan?

ik geen gehad,nou overdrijft jij een beetje he.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25273

Guest
Je kunt ook overdrijven. De prestatie is wellicht niet slecht, maar ook niet dusdanig goed dat je hoog van de toren hoeft te komen blazen.
 

DeletedUser29646

Guest
wie o wie blaast nou van de toren,als je niet tegen waarheid kan moet je je stil houden.
 

DeletedUser25273

Guest
wie o wie blaast nou van de toren,als je niet tegen waarheid kan moet je je stil houden.

Jij bent degene die niet tegen de waarheid kan, je bent lang niet de beste deffer en dan druk ik me voorzichtig uit.
 
Bovenaan