Een pluim waard

DeletedUser

Guest
én ik als groothandelaar in paardenvlees! :p

Het mag gezegd worden! Zonder koppie had ik nooit mijn bloende-imperium kunnen uitbouwen. :)
 

DeletedUser

Guest
En jij weet andersom niet wat kopdrveur heeft gedaan en betekend voor wereld 7 en voor heel veel spelers.

Dus weet jij nou maar stil :rolleyes:

Ach, beschrijf jij nou niet het hele bekvecht probleem? :p Niemand kent elkaar als we in een andere stam zitten. Laat staan dat we elkaar willen kennen ;) TW kost al tijd genoeg zonder al die gesprekken met spelers uit andere stammen. Ik heb een paar leuke contacten in andere stammen, maar als ik zo om me heen vraag begin ik daarin een uitzondering te worden, terwijl ik me nog van een paar jaar geleden kan herinneren dat er toen meer mensen contacten buiten de stam hadden.

Mss is dat wel de oplossing voor CN om van dat imago af te komen dat is neergezet op het AF. Who knows? :p
 

DeletedUser

Guest
wel staat er in mijn informatie dat toen JIJ 1 keer zwaar werd aangevallen gelijk bent gestopt!


ps en de LC uit mijn aanvalsdorpen hebben wel gewerkt in geval van nood, je stamgenootje was niet in staat om mijn groei daar te beperken en zo zijn er in dat gebied veel ex-Ins vriendjes weggedeld die jij in de steek hebt gelaten!

ps Bappos hoezo? ik reageer en mag toch ook wel een beetje prikkelen?

Haha haphaphap.. Ik ben idd gestopt omdat ik de druk niet meer aankon, wil je dat graag horen? Maakt mij echt niets uit hoor..als jij het zo wilt zien/ziet, be my guest.. :)


hahahahahaha be my guest... ik denk dat je over 4 jaar wel bezweken zult zijn onder de druk...

ps op welk account speel je op W7?

ps2 je stopt toch altijd om een bepaalde reden

ps3 jaha Cornelis heeft voor het einde van Ins gezorgd en voor de achterstand van CN op Only en ....

Einde van InS? Dan heb jij meer info dan ik... Mja de kans is idd groter dat ik InS heb laten vallen dan dat door de aanvallen van Exe.! kwam, zoals jullie jezelf op het forum en de chat lieten geloven. Jij bent niet de enige met info..:)

Ssht! werkt misschien bij je hondje...

maar ik merk al wel dat bepaalde mensen hier alles mogen zeggen en sommige niet, misschien wordt het AF daarom door zo weinig mensen bezocht?

Bleef jij ook maar weg..

Cornelis rex kwam op mij altijd wel sympathiek over.
En was ook iemand voor wie ik wel respect had, ondanks dat hij in InS zat.
Sinds hij in CN zat was zijn toon hier al erg veranderd, en liet hij zich soms erg door de smakeloze "humor" van crea meeslepen.
Ik denk dat hij gewoon meegegleden is, met de rest van de mensen van CN hier op het forum.
Sinds hij weer "terug" probeert te komen, klinkt alles opeens heel gefrustreerd.
Zijn eerst toch leuke gevoel voor humor ,is opeens veranderd in alleen maar inhoudsloos gesneer.
Zou mij dus geen aanwinst lijken voor de leiding van CN, die nu al met bitterweinig resultaat probeert om hun grootgebekte leden op het rechte pad te krijgen.
Dan raken ze de controle daarover helemaal kwijt.

Maarre pariah, dat ik veranderd ben..zou kunnen, maar ik speel al samen met Crea- sinds W4, lijkt me sterk dat ik dan opeens op w7 door hem beinvloed word (wat ik qua speelstijl trouwens wel degelijk ben).. En kijk, dat -TA- nou uit bloemschikkende kinderliefhebbers (no pedo trouwens..) bestaat...tsja, niet iedereen is hetzelfde of houdt van hetzelfde.. Voor mijn idee was mijn humor altijd het inhoudsloze gesneer, mss dat ik onbewust met het niveau ben meegedaald/gestegen hier :)

Lijkt me verder niet aan jou om te beslissen of iemand al dan niet geschikt is voor een stam, buiten je eigen stam..

PS: je haalt die goede CR wel heel erg door het slijk, anderzijds is het wel reuzelief van je om hem weer op het rechte pad te proberen krijgen! :D

De goede CR laat zich alleen zien aan zij die het verdienen :D

Cornelis Rex is idd evil door ons, we hebben hem cookies gegeven en toen kwam hij bij the dark side!
Helaas werd hij allergisch aan onze cookies. (De echte reden dat hij weg ging, allergieën!)


Pluim voor pariah!

:):)

Verder bedankt dat jullie mij die aandacht geven die ik zooo graag wil hebben. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14103

Guest
Wat is het hier weer leuk!

Een pluim voor mezelf om rust te brengen in dit topic! :eek:
 

DeletedUser14737

Guest
KING CR is the bomb.... En nee INS is niet bezweken door CR..
CR blijft een toppertje.. en ik heb me nooit in de steek gelaten gevoeld door CR.

GILGA. is ook de bomb als hij meer tijd had gehad voor TW :)



@kopdrveur speel jij ook W7 geen idee wie jij bent eigenlijk.... en dat je toch een poging doet om CR neer te halen :p try harder zou ik zegen..


EEN PLUIM VOOR STAFFORD..
ondanks dat ze word geinternd door CN nog door blijft internen :)
 
Reactiescore
0
KING CR is the bomb.... En nee INS is niet bezweken door CR..
CR blijft een toppertje.. en ik heb me nooit in de steek gelaten gevoeld door CR.

GILGA. is ook de bomb als hij meer tijd had gehad voor TW :)



@kopdrveur speel jij ook W7 geen idee wie jij bent eigenlijk.... en dat je toch een poging doet om CR neer te halen :p try harder zou ik zegen..


EEN PLUIM VOOR STAFFORD..
ondanks dat ze word geinternd door CN nog door blijft internen :)

+1:rolleyes:
 

DeletedUser42482

Guest
king cr is the bomb.... En nee ins is niet bezweken door cr..
Cr blijft een toppertje.. En ik heb me nooit in de steek gelaten gevoeld door cr.

Gilga. Is ook de bomb als hij meer tijd had gehad voor tw :)



@kopdrveur speel jij ook w7 geen idee wie jij bent eigenlijk.... En dat je toch een poging doet om cr neer te halen :p try harder zou ik zegen..


Een pluim voor stafford..
Ondanks dat ze word geinternd door cn nog door blijft internen :)

je begint al behoorlijk fout!!

Hij is geen king!

Er is er maar 1 en dat ben ik!
 

DeletedUser

Guest
KING CR is the bomb.... En nee INS is niet bezweken door CR..
CR blijft een toppertje.. en ik heb me nooit in de steek gelaten gevoeld door CR.

GILGA. is ook de bomb als hij meer tijd had gehad voor TW :)



@kopdrveur speel jij ook W7 geen idee wie jij bent eigenlijk.... en dat je toch een poging doet om CR neer te halen :p try harder zou ik zegen..


EEN PLUIM VOOR STAFFORD..
ondanks dat ze word geinternd door CN nog door blijft internen :)

stomme buitenlander wat probeer je mij te dissen!!!! :p



Ps: nee jongens ik meen het niet, aslanturk is eigenlijk de KING van w7!
 

DeletedUser42482

Guest
Dit is dus echte dikke bullshit jongens!

Wordt er helemaal gek van!!
 

DeletedUser42482

Guest
Juist! Er is er maar 1 King op deze wereld en dat ben ik.:D
 

DeletedUser

Guest
Ik wil een pluim geven aan kopdrveur. De tijd en de overgave die hij in Exe stopt is super veel. Ooit wilde hij stoppen doordat hij een aanvaring met mij kreeg. Ik ben blij dat dat toen gelijk is uitgepraat en door is gaan spelen. Hij heeft meer betekent voor W7 dan elke andere speler, neem dat maar van mij aan. De egootjes die niets hebben betekent en hem hier lopen af te zeiken kunnen zich maar beter stil houden. Dat zou jullie ene stuk beter staan namelijk. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil een pluim geven aan kopdrveur. De tijd en de overgave die hij in Exe stopt is super veel. Ooit wilde hij stoppen doordat hij een aanvaring met mij kreeg. Ik ben blij dat dat toen gelijk is uitgepraat en door is gaan spelen. Hij heeft meer betekent voor W7 dan elke andere speler, neem dat maar van mij aan. De egootjes die niets hebben betekent en hem hier lopen af te zeiken kunnen zich maar beter stil houden. Dat zou jullie ene stuk beter staan namelijk. ;)

heb jij een grote boot?
 
Bovenaan