Een pluim waard

DeletedUser32657

Guest
ik zag zonet dat hij berserk gaat op Zeeuwse land. Dappere kerel!

@Gilgaatje het leven zit vol keuzes, jij hebt de jouwe gemaakt en wat betreft `tribalhugs` ik hou niet zo van roze

@What: als ik toch in jullie bilnaad had willen blijven zitten dan was ik wel overgegaan tot jullie verzoek voor een BG

@Cornelis Rex: misschien zou je het beter begrijpen als je de informatie had die ik ook heb maar jaha sommige mensen ?
 

DeletedUser16768

Guest
@Gilgaatje het leven zit vol keuzes, jij hebt de jouwe gemaakt en wat betreft `tribalhugs` ik hou niet zo van roze

@What: als ik toch in jullie bilnaad had willen blijven zitten dan was ik wel overgegaan tot jullie verzoek voor een BG

@Cornelis Rex: misschien zou je het beter begrijpen als je de informatie had die ik ook heb maar jaha sommige mensen ?

Ik proef ergens een lichte irritatie....
 

DeletedUser

Guest
@Gilgaatje het leven zit vol keuzes, jij hebt de jouwe gemaakt en wat betreft `tribalhugs` ik hou niet zo van roze

@What: als ik toch in jullie bilnaad had willen blijven zitten dan was ik wel overgegaan tot jullie verzoek voor een BG

@Cornelis Rex: misschien zou je het beter begrijpen als je de informatie had die ik ook heb maar jaha sommige mensen ?

Staat in die informatie van jou ook dat LC de beste verdedigende units zijn of niet?
 

DeletedUser32657

Guest
Staat in die informatie van jou ook dat LC de beste verdedigende units zijn of niet?

wel staat er in mijn informatie dat toen JIJ 1 keer zwaar werd aangevallen gelijk bent gestopt!


ps en de LC uit mijn aanvalsdorpen hebben wel gewerkt in geval van nood, je stamgenootje was niet in staat om mijn groei daar te beperken en zo zijn er in dat gebied veel ex-Ins vriendjes weggedeld die jij in de steek hebt gelaten!

ps Bappos hoezo? ik reageer en mag toch ook wel een beetje prikkelen?
 

DeletedUser16768

Guest
wel staat er in mijn informatie dat toen JIJ 1 keer zwaar werd aangevallen gelijk bent gestopt!


ps en de LC uit mijn aanvalsdorpen hebben wel gewerkt in geval van nood, je stamgenootje was niet in staat om mijn groei daar te beperken en zo zijn er in dat gebied veel ex-Ins vriendjes weggedeld die jij in de steek hebt gelaten!

Jij hebt wel veel praatjes zeg.
Lees je dit forum uberhaupt wel? Volgens mij is er nu al 40x gemeld dat Cornelis Rex gestopt is door zijn eigen omstandigheden, niet door de omstandigheden op het account of in de stam.

Cornelis Rex heeft meer gedaan voor W7 dan dat jij ooit zult kunnen doen. Feit is dat jij toch wel wordt geëdeld, je kan namelijk niet 4 jaar je no-skills verbergen.
 

DeletedUser32657

Guest
Ik proef ergens een lichte irritatie....

wel staat er in mijn informatie dat toen JIJ 1 keer zwaar werd aangevallen gelijk bent gestopt!


ps en de LC uit mijn aanvalsdorpen hebben wel gewerkt in geval van nood, je stamgenootje was niet in staat om mijn groei daar te beperken en zo zijn er in dat gebied veel ex-Ins vriendjes weggedeld die jij in de steek hebt gelaten!

ps Bappos hoezo? ik reageer en mag toch ook wel een beetje prikkelen?

Jij hebt wel veel praatjes zeg.
Lees je dit forum uberhaupt wel? Volgens mij is er nu al 40x gemeld dat Cornelis Rex gestopt is door zijn eigen omstandigheden, niet door de omstandigheden op het account of in de stam.

Cornelis Rex heeft meer gedaan voor W7 dan dat jij ooit zult kunnen doen. Feit is dat jij toch wel wordt geëdeld, je kan namelijk niet 4 jaar je no-skills verbergen.

hahahahahaha be my guest... ik denk dat je over 4 jaar wel bezweken zult zijn onder de druk...

ps op welk account speel je op W7?

ps2 je stopt toch altijd om een bepaalde reden

ps3 jaha Cornelis heeft voor het einde van Ins gezorgd en voor de achterstand van CN op Only en ....
 

DeletedUser16768

Guest
hahahahahaha be my guest... ik denk dat je over 4 jaar wel bezweken zult zijn onder de druk...

ps op welk account speel je op W7?

ps2 je stopt toch altijd om een bepaalde reden

ps3 jaha Cornelis heeft voor het einde van Ins gezorgd en voor de achterstand van CN op Only en ....

Bezweken onder welke druk? Ik voel geen enkele druk :D. Druk is voor op de wc, niet voor TW ;)

Je stopt inderdaad om een bepaalde reden. Dat hij dat niet wilt melden is volledig in zijn recht. Alleen weet elke InS speler wel dat Cornelis Rex niet voor het vallen van InS heeft gezorgd, maar voor het oprichten van InS. Hij heeft geholpen aan elk account wat ooit in InS heeft gezeten te verbeteren.
Probeer geen held neer te halen, dat staat niet echt heel erg netjes.
 

DeletedUser32657

Guest
@Bappos, nee en zoals jij mij neerzet is wel netjes zeker en dat ook nog voor iemand van het Tribal Wars Team,
zouden die niet onpartijdig moeten zijn om hun functie goed te kunnen vervullen?



ps als iemand een klap uitdeelt kun je toch op zn minst verwachten dat hij eentje terug krijgt, (een steek onder water of boven water)
 

DeletedUser16768

Guest
@Bappos, nee en zoals jij mij neerzet is wel netjes zeker en dat ook nog voor iemand van het Tribal Wars Team,
zouden die niet onpartijdig moeten zijn om hun functie goed te kunnen vervullen?



ps als iemand een klap uitdeelt kun je toch op zn minst verwachten dat hij eentje terug krijgt, (een steek onder water of boven water)

Waarom ga je nu mijn Tribalwars-team gebruiken om je mening te versterken?
Ten eerste ben ik spel-moderator, zoals je ziet in mijn handtekening niet van Wereld 7.

Jij hebt gewoon 0,0 idee wat Cornelis Rex heeft gedaan voor InS en voor Wereld 7. Ik heb wel een idee aangezien ik daar bijna een jaar onderdeel van was. Dus doe maar Ssht! en ga weer trots wezen op je overnames.
 

DeletedUser32657

Guest
Ssht! werkt misschien bij je hondje...

maar ik merk al wel dat bepaalde mensen hier alles mogen zeggen en sommige niet, misschien wordt het AF daarom door zo weinig mensen bezocht?
 

DeletedUser16768

Guest
Ssht! werkt misschien bij je hondje...

maar ik merk al wel dat bepaalde mensen hier alles mogen zeggen en sommige niet, misschien wordt het AF daarom door zo weinig mensen bezocht?

Actieve gebruikers op dit moment: 190 (108 leden en 82 gasten) *kuch *kuch*
 

DeletedUser41379

Guest
hahahahahaha be my guest... ik denk dat je over 4 jaar wel bezweken zult zijn onder de druk...

ps op welk account speel je op W7?

ps2 je stopt toch altijd om een bepaalde reden

ps3 jaha Cornelis heeft voor het einde van Ins gezorgd en voor de achterstand van CN op Only en ....

Ik ben meer fan van de xbox :D

En als je niets van iemand af weet, ga dan niet praten.
 

DeletedUser

Guest
Cornelis rex kwam op mij altijd wel sympathiek over.
En was ook iemand voor wie ik wel respect had, ondanks dat hij in InS zat.
Sinds hij in CN zat was zijn toon hier al erg veranderd, en liet hij zich soms erg door de smakeloze "humor" van crea meeslepen.
Ik denk dat hij gewoon meegegleden is, met de rest van de mensen van CN hier op het forum.
Sinds hij weer "terug" probeert te komen, klinkt alles opeens heel gefrustreerd.
Zijn eerst toch leuke gevoel voor humor ,is opeens veranderd in alleen maar inhoudsloos gesneer.
Zou mij dus geen aanwinst lijken voor de leiding van CN, die nu al met bitterweinig resultaat probeert om hun grootgebekte leden op het rechte pad te krijgen.
Dan raken ze de controle daarover helemaal kwijt.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha!!!! Hier worden klappen uitgedeeld zeg! :D

Maar over de leden van CN gesproken...kan je eens wat voorbeelden aanhalen van wat je zo storend vindt?
Ik deel dat gevoel immers niet (wat natuurlijk geen referentie is. :D) ...maar toch ben ik nieuwsgierig...waar zijn die posts waar je je zo aan stoort?


edit: hmm...laat maar, hoef je geen voorbeelden voor te gaan zoeken. Toch vind ik dat het W7-forum toch weer actief is geworden mede dankzij veel CN-spelers.
Stafford haar post heeft veel gebekvecht uitgelokt, maar los daarvan vind ik het nog meevallen.

PS: je haalt die goede CR wel heel erg door het slijk, anderzijds is het wel reuzelief van je om hem weer op het rechte pad te proberen krijgen! :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
0
Cornelis rex kwam op mij altijd wel sympathiek over.
En was ook iemand voor wie ik wel respect had, ondanks dat hij in InS zat.
Sinds hij in CN zat was zijn toon hier al erg veranderd, en liet hij zich soms erg door de smakeloze "humor" van crea meeslepen.
Ik denk dat hij gewoon meegegleden is, met de rest van de mensen van CN hier op het forum.
Sinds hij weer "terug" probeert te komen, klinkt alles opeens heel gefrustreerd.
Zijn eerst toch leuke gevoel voor humor ,is opeens veranderd in alleen maar inhoudsloos gesneer.
Zou mij dus geen aanwinst lijken voor de leiding van CN, die nu al met bitterweinig resultaat probeert om hun grootgebekte leden op het rechte pad te krijgen.
Dan raken ze de controle daarover helemaal kwijt.

niet iedereen over dezelfde kam scheren Pariah:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt gewoon 0,0 idee wat Cornelis Rex heeft gedaan voor InS en voor Wereld 7. Ik heb wel een idee aangezien ik daar bijna een jaar onderdeel van was. Dus doe maar Ssht! en ga weer trots wezen op je overnames.

En jij weet andersom niet wat kopdrveur heeft gedaan en betekend voor wereld 7 en voor heel veel spelers.

Dus weet jij nou maar stil :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Cornelis Rex is idd evil door ons, we hebben hem cookies gegeven en toen kwam hij bij the dark side!
Helaas werd hij allergisch aan onze cookies. (De echte reden dat hij weg ging, allergieën!)


Pluim voor pariah!
 

DeletedUser16768

Guest
En jij weet andersom niet wat kopdrveur heeft gedaan en betekend voor wereld 7 en voor heel veel spelers.

Dus weet jij nou maar stil :rolleyes:

Kijk je hebt W7 een kleurrijke wereld. Naar buiten toe heeft kopdrveur helemaal niks gedaan. Wat hij allemaal in Exe heeft gedaan boeit me vrij weinig, tot nu toe ken ik hem alleen als de zeiksnor van het forum.
 
Bovenaan