Early game verwachtingen

Reactiescore
1.380
:redface: :redface: :redface:

je hoeft je eigen gebrekkige vocabulaire en taalkennis niet te projecteren op een ander

ik kan het je niet kwalijk nemen, dit is tenslotte het land der blinden? hier nemen ze bastaardwoorden als 'noob', 'abusen' en 'boosten' in de mond, daar gaat veel meer intelligentie vanuit

Misschien wel leuk dat je je eens voorstelt wie je werkelijk bent en op welk account je speelt in plaats van achter een schuilnaam te houden net als @Yerpel,

Dat praat wat makkelijker en of we je überhaupt serieus moeten nemen.
 
Reactiescore
786
Laat ons het even terug ontopic trekken, want de afgelopen posts hier hebben niks meer met de inhoud en bedoeling van dit topic te maken.
Hieronder even mijn lijstje.

1. Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?
- Red Sky at Morning: Een speler als Tim heeft op elke wereld waar hij start en serieus speelt een impact. Hoorde dat hij deze wereld eens niet solo speelt maar zich heeft laten omringen door een aantal goede een aangename spelers. Uiteraard heeft hij er wel de touwtjes in handen en zal het account RsaM onder zijn regie meer dan zeker een impact hebben. Hij ligt aardig in de core van de wereld maar alweer, als er nu een speler is die dit kan dan in het ongetwijfeld Tim en zijn team.

- Laagland: We hebben elkaar al eerder ontmoet, maar ik heb je verder nooit gesproken. Mijn co's voerden het korte gesprek dat er was en daarna werden we beiden betrokken in een NAP die via hogerhand beslist werd. Deze wereld lijkt serieus te zijn voor Laagland en met enkele volgelingen van zijn avontuur op wereld 71 en enkele nieuwe aanwinsten in de stam TM75, lijkt hier toch een sleutelrol weggelegd voor deze speler. Als stamleiding heeft hij nu zelf de sleutel in handen om als account en met zijn stam een hoofdrol te spelen in hoe wereld 75 zich zal evolueren.

- Addison Rae: Vanaf het begin van de wereld zette hij zijn ambities kracht bij. Samen met zijn partner in crime, Alexandria Morgan vormen ze een stevig duo in het oosten van de wereld. Het is geen geheim dat er wordt gewerkt aan een stam die wordt samengesteld onder hun leiding daar in het oosten. Krijgen we net zoals TM75 ook daar een stevige stam te zien of is het allemaal nog niet helemaal op punt?

- Against All Odds: Hier zijn we weer, hij kreeg de afgelopen werelden enorm veel bagger over zich heen en ofwel ben je fan van hem ofwel ben je het niet. Maar je kan niet ontkennen dat er aan ambitie geen gebrek is. Komt met zijn gebalanceerde team even het noorden van de wereld domineren en ik zie ook voor dit team een belangrijke rol weggelegd. Geflankeerd door zijn eeuwige buurman FireFox.. zal het daar in het noorden toch vooral naar deze naam zijn dat er wordt gekeken.

- Finnvard: Er wordt bijzonder weinig gezegd en geschreven over dit account, maar ondertussen zijn ze op kousevoeten wel hun weg naar de top van de wereld aan het timmeren. Er lijkt gezien de ligging tussen hijzelf en Red Sky at Morning een goede samenwerking te zijn en met zijn tweeën hebben ze al aardig grip op hun buurt en daarbij ook de core van de wereld. Welke spelers er spelen weet ik vooralsnog niet en de korte gesprekken die er via pm waren doen mij vermoeden dat er wel degelijk verstand van het spel zit. Mits ze zich eventueel kunnen een weg banen naar de rim zal dit ongetwijfeld een grote kanshebber zijn.

2. Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?
- Levijuu:
Uit een eerdere ontmoeting met dit account, liet hij een niet al te zuiver indruk op mij naam. Hij staan nu dan wel hoog en heeft natuurlijk wel de dekking van zijn stam maar puur op de speler ben ik niet overtuigd over zijn kunnen. Hopelijk wordt het tegendeel bewezen.

- Magmador: Lijkt momenteel erg hard te gaan, maar zie ik later in de wereld niet lang overleven. Heeft een goede ligging maar ook wel een ligging die door vele stammen zal gegeerd zijn. Kijken dus of hij zichzelf met hulp van de stam zal kunnen verweren.

- Ongeoorloofde liefde: Opzich is de ligging wel leuk en aardig maar de stam waar deze speler in vertoefd lijkt tekort te komen. Hierdoor zal er weinig kans zijn eenmaal de aanval ingezet zal worden om op zijn stamgenoten te rekenen.


3. Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?
Geen enkele van deze stammen zie ik het einde van de wereld halen. Het is nog te vroeg in de wereld om al te gaan spreken van een stam die eindgame zal halen. Vele stammen zullen nog vallen of samen komen en van alle huidige stammen zie ik er geen die dus tot het einde van de wereld zal meegaan.

4. Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?
Wolves, TM75 of Para!
Ik heb verder geen kennis over hoe die drie stammen diplomatisch met elkaar te werk zijn gegaan maar deze drie stammen liggen dichtbij elkaar en TM75 en Wolves liggen zelfs verweven met elkaar. Hierdoor zullen de groeimogelijkheden snel krimpen en zal er een clash ontstaan. Daarbij zullen twee van deze stammen het onderspit delven. Rawtch en Manu liggen eerder afzijdig waardoor ze zo snel niet zullen clashen met de andere huidige grootmachten. Manu heeft dan nog eens defensief het voordeel dat ze enorm compact liggen en dus elkaar snel kunnen bijspringen indien nodig.

5. Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?
iSvennyyy, Mano Destra en Scara:
Louter de drie accounts genomen die momenteel hoog op de ranglijst staan en waar ik nog nooit van gehoord heb. Het teken dat ze nu zo hoog staan wil zeggen dat ze een goede start in combinatie met een goede beurs hebben gehad.

6. Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?
Zoals hierboven al vermeldt zal deze zijn tussen Wolves, TM75 en/of Para! Indien ze een NAP of bg met elkaar hebben gesloten kan ik me ook al meteen vragen stellen over het kunnen van deze stammen. Want dan houden ze gewoon elkaar tegen in een makkelijke en logische groei. Maar als er toch een strijd aankomt zal dit de eerste zijn waarbij er toch wat klappen zullen vallen.

7. Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?
Ik zie het meeste kwaliteit in C45, over de andere continenten heb ik weinig kennis dus geen idee welk continent het makkelijkste is.

8. Welke 3 spelers behalen de meeste OD?
In deze fase zullen dit niet zozeer de beste deffers zijn maar de spelers die de meeste stamgenoten hebben en die de mooiste dorpjes hebben om af te snoepen.

9. Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio augustus in de top 10 staan?
Red Sky at Morning, Wurm2.0, Finnvard, Alexandria Morgan, Finit Hic Deo, Addison Rae, Against All Odds, Sons of Durin en FireFox..
Ik heb eind augustus genomen als maatstaaf en de volgorde is willekeurig van de account hierboven.

10. Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?
Mamba Mentality
en Koutetsujou no Kabaneri al even kort wat gesprekjes gehad met beide accounts. Mamba zijn gewoon aangename kerels die ik het beste wens en hoop nog verder te zien raken op deze wereld. Seba (KnK) kom ik vaak tegen in de wereldchat en lijkt me terug te zijn gekomen uit tw pensioen met een duidelijke missie. Zijn gedrevenheid samen met mijn diplomatische tong zullen wel het een en ander geregeld krijgen denk ik.

 
Reactiescore
1.577
Misschien wel leuk dat je je eens voorstelt wie je werkelijk bent en op welk account je speelt in plaats van achter een schuilnaam te houden net als @Yerpel,

Dat praat wat makkelijker en of we je überhaupt serieus moeten nemen.

nogmaals een bevestiging dat jullie enkel de "pro's" serieus nemen in jullie elitaire kontlikkersclubje :redface: :redface:

bedankt je maakt het me makkelijk

verder vertoef ik hier sinds 2007, beter kruip jij op je knieën en stel je je even voor?
 
Reactiescore
1.696
Reactiescore
244
Een leuk lijstje om te lezen @melish ! Fijn dat er nog toch nog enkel hun best doen om het niveau hier op te krikken!

Wel valt er mij steeds 1 ding op in de voorbije lijstjes en dus ook in dit lijstje. Waarom wordt TM75 telkens zo hoog geprezen? Zijn daar zoveel spelers in die het in het verleden al hebben waargemaakt want op deze moment vind ik hun niveau er echt niet bovenuitsteken. Ik kijk dan bijvoorbeeld naar farmstats, roven en gewoon hun ingame acties tegen Wolves die grandioos zijn misgelopen. Kan iemand dat mij verduidelijken?
 
Reactiescore
1.380
Een leuk lijstje om te lezen @melish ! Fijn dat er nog toch nog enkel hun best doen om het niveau hier op te krikken!

Wel valt er mij steeds 1 ding op in de voorbije lijstjes en dus ook in dit lijstje. Waarom wordt TM75 telkens zo hoog geprezen? Zijn daar zoveel spelers in die het in het verleden al hebben waargemaakt want op deze moment vind ik hun niveau er echt niet bovenuitsteken. Ik kijk dan bijvoorbeeld naar farmstats, roven en gewoon hun ingame acties tegen Wolves die grandioos zijn misgelopen. Kan iemand dat mij verduidelijken?

Misschien zelf met een lijstje komen lijkt me leuk om te lezen.
Als jij er een mooie van maakt dan zal ik hem erna maken.

Misschien dat dan inderdaad dit topic gebruikt wordt waarvoor het bedoeld was/is
 
Reactiescore
786
Wel valt er mij steeds 1 ding op in de voorbije lijstjes en dus ook in dit lijstje. Waarom wordt TM75 telkens zo hoog geprezen? Zijn daar zoveel spelers in die het in het verleden al hebben waargemaakt want op deze moment vind ik hun niveau er echt niet bovenuitsteken. Ik kijk dan bijvoorbeeld naar farmstats, roven en gewoon hun ingame acties tegen Wolves die grandioos zijn misgelopen. Kan iemand dat mij verduidelijken?

Hun statistieken zijn inderdaad niet bijzonder maar dat zien die van Wolves ook niet. Ik ben dan ook vooral benieuwd hoe de stam naar de toekomst gaan evolueren. Zoals ik ook aanhaalde zie ik geen enkele stam late game halen en zal veel afhangen van de huidige diplomatie die er loopt en de strijd die eraan zal komen.

Het feit dat je zelf Wolves aanhaalt, doet me vermoeden dat jij dan ook meer inside info hebt. Ken jij de banden tussen TM75, Wolves en Para! ?
 
Bovenaan