Early game verwachtingen

Reactiescore
1.577
Maar goed waar waren we? Ohja hoe lekker knus en warm jullie droeftoeters het hebben in elkaars achterste

En hoe jullie iedereen die niet past in dat bekrompen wereldbeeld van politieke correctheid en maatschappelijke conventies wegjagen als ware het een etnische zuivering

En dat alles op het dode forum van een stervend spelletje met minder grafische uitstraling dan de games op de super nintendo

prima lijstje verder @Kerouac ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.386
reported voor droeftoeters, n00t n00t
 
Reactiescore
1.380
Maar goed waar waren we? Ohja hoe lekker knus en warm jullie droeftoeters het hebben in elkaars achterste

En hoe jullie iedereen die niet past in dat bekrompen wereldbeeld van politieke correctheid en maatschappelijke conventies wegjagen als ware het een etnische zuivering

En dat alles op het dode forum van een stervend spelletje met minder grafische uitstraling dan de games op de super nintendo

prima lijstje verder @Kerouac ?

Hoe lang heb jij erover gedaan om alle woorden op te zoeken wat het betekend? En hoe lang om ze in een goede zin te zetten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
34
Dat Inge 100 euro per maand zou uitgeven is echt compleet onzin. Is minstens het dubbele al?
Valt nog mee...
Heb hier al grilligere bedragen zien weggaan en terug komen in pp
Hoe lang heb jij erover gedaan om alle woorden op te zoeken wat het betekend? En hoe lang om ze in een goede zin te zetten?
Net zolang dat @ItsDash hier heeft liggen blazen...
Een man met 2 gezichten (AF accounts? ..
 
Reactiescore
1.577
Hoe lang heb jij erover gedaan om alle woorden op te zoeken wat het betekend? En hoe lang om ze in een goede zin te zetten?

:redface: :redface: :redface:

je hoeft je eigen gebrekkige vocabulaire en taalkennis niet te projecteren op een ander

ik kan het je niet kwalijk nemen, dit is tenslotte het land der blinden? hier nemen ze bastaardwoorden als 'noob', 'abusen' en 'boosten' in de mond, daar gaat veel meer intelligentie vanuit

Het bewijs is al geleverd hoe jullie elkaar verdedigen en elkaar zo ontzettend goed vinden.

verder dit dus, de mate waarin jullie bijna hysterisch reageren op een trolletje richting mijn goede vriend Kerouac is voldoende bewijs voor de stelling dat jullie allemaal kontlikkertjes zijn

Q.E.D.

geen dank :wink: :wink:
 
Reactiescore
76
:redface: :redface: :redface:

je hoeft je eigen gebrekkige vocabulaire en taalkennis niet te projecteren op een ander

ik kan het je niet kwalijk nemen, dit is tenslotte het land der blinden? hier nemen ze bastaardwoorden als 'noob', 'abusen' en 'boosten' in de mond, daar gaat veel meer intelligentie vanuit

Ik stem er ook voor om snipen vanaf nu "behendig en precies optijd verdedigende eenheden tussen de edelaanvallen plaatsen" te noemen :D
 
Reactiescore
1.276
Ik stem er ook voor om snipen vanaf nu "behendig en precies optijd verdedigende eenheden tussen de edelaanvallen plaatsen" te noemen :D
je kan het ook gewoon def tussen de trein stouwen noemen. ligt er net aan uit welke klasse van de samenleving je hoort. ;)
 
Reactiescore
1.478
verder dit dus, de mate waarin jullie bijna hysterisch reageren op een trolletje richting mijn goede vriend Kerouac is voldoende bewijs voor de stelling dat jullie allemaal kontlikkertjes zijn

Q.E.D.

geen dank :wink: :wink:
Kerouac > nonkel jos = hysterische kontlikkerij? Dat wist ik niet.
 
Reactiescore
2.386
Joske en ik zijn 1 en dezelfde persoon? Allebei Trojanen in hart en nieren!!!!
 
Bovenaan