Early game verwachtingen

Reactiescore
1.238
Mijn persoonlijke mening gebaseert op ten minste 30+ af posts die ik gelezen heb van beide personen.
Grappig want af zegt heel veel over ingame?
Nonkel is zoals iemand al zei aan het trollen. Zegt niks over de rest imhao. Dus vandaar dat ik er tegen in ga. Jullie zitten naar mijn zin teveel te cirkeljerken.
 
Reactiescore
1.238
Psies,klapharken eerste klas.
Beetje stoefen over “vroegah” en bashen met je kut Dash account op de rest
Nee hoor dit dan. Ik gooi 100 euro er tegen aan iedere maand zodat ik kan roepen dat ik pro ben. Ga toch fietsen. Wie valt wie nu aan oo niks?
 
Reactiescore
1.476
Grappig want af zegt heel veel over ingame?
Nonkel is zoals iemand al zei aan het trollen. Zegt niks over de rest imhao. Dus vandaar dat ik er tegen in ga. Jullie zitten naar mijn zin teveel te cirkeljerken.
Jullie? Ik heb verder weinig gezegd, speel deze wereld ook niet. Dat jij het voor een troll opneemt moet je zelf weten, ik neem het voor een goede en serieuze speler op. Mag ik?

Af zegt trouwens wel iets over in-game. Wellicht niet over skills, maar wel over iemands insteek.
 
Reactiescore
3.452
Nee hoor dit dan. Ik gooi 100 euro er tegen aan iedere maand zodat ik kan roepen dat ik pro ben. Ga toch fietsen. Wie valt wie nu aan oo niks?
Suggereer jij nu dat ik elke maand 100 euro ertegen aan gooi?
Of is dat goedkoop bashen om jezelf boven de rest te zetten?
 
Reactiescore
3.541
Dat Inge 100 euro per maand zou uitgeven is echt compleet onzin. Is minstens het dubbele al?
 
Reactiescore
1.238
Jullie zitten naar mijn idee teveel te cirkeljerken.

Definitie toegevoegd voor potje die niet weet hoe google werkt.
 
Reactiescore
1.238
Suggereer jij nu dat ik elke maand 100 euro ertegen aan gooi?
Of is dat goedkoop bashen om jezelf boven de rest te zetten?
Ja dat sugereer ik hoewel het misschien het dubbele is zoals jokersbrain zegt.
 
Reactiescore
3.452
Kan je het niet winnen op inhoud?
Oh poeh poeh meneer suggereert dat ik 100 euro per maand uitgeef aan een online spel zonder ook maar iets van info te hebben en beroept zich op een uitspraak dat ik het niet kan winnen op inhoud,wat een prachtige discussie,ofnie?
 
Reactiescore
5.611
Ken ik niet zal wel niet relevant zijn geweest destijds.
Want jij was relevant wil je zeggen? Als je relevant was geweest kende ik je wel anders dan als VF trol, mand.
 
Reactiescore
1.238
Oh poeh poeh meneer suggereert dat ik 100 euro per maand uitgeef aan een online spel zonder ook maar iets van info te hebben en beroept zich op een uitspraak dat ik het niet kan winnen op inhoud,wat een prachtige discussie,ofnie?

Ik heb genoeg info. Alles wat loopt te stoefen op prestaties moet er bakken met pp tegen aan gooien anders kom je niet meer mee. Genoeg ex topspelers die dat weigeren erover gesproken om te weten dat dit ds hedendaagse waarheid is. Sure er zullen er vast een aantal het bij elkaar gespaard hebben, maar dan nog heb ik gemerkt de afgelopen maanden dat het niveau drastisch lager is dan dat het was. Het lijkt heel wat, maar het is als met boksen. Als het gekocht is telt het niet.
 
Reactiescore
3.452
Ik heb genoeg info. Alles wat loopt te stoefen op prestaties moet er bakken met pp tegen aan gooien anders kom je niet meer mee. Genoeg ex topspelers die dat weigeren erover gesproken om te weten dat dit ds hedendaagse waarheid is. Sure er zullen er vast een aantal het bij elkaar gespaard hebben, maar dan nog heb ik gemerkt de afgelopen maanden dat het niveau drastisch lager is dan dat het was. Het lijkt heel wat, maar het is als met boksen. Als het gekocht is telt het niet.
Genoeg info,das mooi! ik wacht op je excuus ^^
 
Bovenaan