Droomtopic

DeletedUser

Guest
Maar je kon niks bewegen en je hebt het dus niet als eng ervaren? Want als je daarin zit, zie je inderdaad de ruimte waar je in ligt én meestal met een enge gewaarwoording, moeilijke ademhaling en een druk op de borst. Lees dit anders eens https://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming

ah, nu ik dit lees, ja misschien was het dan een slaapparalyse want er komen wel een paar dingen in voor op die site die ik ook had. Overigens vond ik het niet angstig maar gewoon facking raar.
 
Reactiescore
1.804
dank
misschien moet ik ook maar een nieuw acc maken zodat niemand chanante topics van zoveel jaar geleden kan opvissen??
 
Reactiescore
1.804
bij nader inzien heb ik wel mooi verhaalke.

Vroeger had ik nogal de neiging om te slaapwandelen (zoals je blijkbaar in dit topic kan lezen??), maar ondertussen gebeurt dat eigenlijk niet meer. Af en toe zit ik wel recht in mijn slaap en begin ik te praten enzo maar meer niet.

Echter recent tijdens de Amerikaanse verkiezingen was ik zo opgejut dat ik blijkbaar opnieuw geslaapwandeld heb. Ik stond aan de deur van de slaapkamer en deed heel de tijd het licht aan en uit. Toen mijn vrouwke wakker werd en zag dat ik slaapwandelde zei ze 'ik denk dat je beter terug in bed komt liggen'. Blijkbaar heb ik geantwoord: 'nee dat gaat niet ik moet STEMMEN GAAN TELLEN'.

Waargebeurd verhaal overigens
 
Reactiescore
55
Ik droom meestal over hoe ik mensen gedetailleerd martel enzo dus dit was een flink mooier verhaal.
Is het gelukt met tellen trouwens?
 
Reactiescore
1.503
bij nader inzien heb ik wel mooi verhaalke.

Vroeger had ik nogal de neiging om te slaapwandelen (zoals je blijkbaar in dit topic kan lezen??), maar ondertussen gebeurt dat eigenlijk niet meer. Af en toe zit ik wel recht in mijn slaap en begin ik te praten enzo maar meer niet.

Echter recent tijdens de Amerikaanse verkiezingen was ik zo opgejut dat ik blijkbaar opnieuw geslaapwandeld heb. Ik stond aan de deur van de slaapkamer en deed heel de tijd het licht aan en uit. Toen mijn vrouwke wakker werd en zag dat ik slaapwandelde zei ze 'ik denk dat je beter terug in bed komt liggen'. Blijkbaar heb ik geantwoord: 'nee dat gaat niet ik moet STEMMEN GAAN TELLEN'.

Waargebeurd verhaal overigens
Viel mij nog mee dat je niet riep:
DE COURGETTES ZIJN GESNEDEN
 
Reactiescore
1.577
Ik droomde vroeger heel vaak dat ik in een middeleeuwse kerker zat opgesloten met kettingen. Een sequentie die heel lang duurde doorgaans. Tot plots de houten deur van de kerker openging en er een heksachtig type een stenen trap afstormde en me aan teringhoge snelheid meesleurde naar een andere deur. Eenmaal die deur opengslagen werd, viel ik in een eindeloos donker gat tot ik plots wakker schoot.

Verder heb ik een heel prima jeugd gehad hoor.
 
Bovenaan