Droomtopic

Reactiescore
770
Ik droomde eens dat Senne DJ was op een poolparty door mij georganiseerd :D
 

DeletedUser1435

Guest
haha wat leuk stalov. kwamen daar evenveel mensen als op je wodkameet?
 

DeletedUser13565

Guest
Omg :D

Nee ik was in Senegal. Ik sliep en droomde over dat we een boottocht maakten in de nacht (alsof het echt was). Ik zat op de boot, maar onder onze stoelen zaten agressieve honden. Ik moest dus de hele tijd mijn benen omhoog houden omdat ze er anders in zouden bijten. Op dat moment werd ik wakker, maar ik merkte geen verschil. Ik heb toen denk ik een halfuur rechtop op het bed gezeten, met mijn benen een beetje naar omhoog getrokken :p

:D:D hihi
 
Reactiescore
1.804
jammer dat de ' :p ' de final cut niet gehaald heeft maarja artistieke vrijheid zeker??
 
Reactiescore
976
De meeste dromen zijn bedrog, I know


2eaunht.jpg
 

DeletedUser13565

Guest
Under the sea, the crows are white as snow. I know, I know oh oh
 

DeletedUser

Guest
Ik droom vrijwel elke nacht en meestal is het te achterlijk om het te verwerken
 
Reactiescore
1.530
Ik ben net wakker m'n herinnering aan mijn droom is nog vers, hier komt ie.


Gisteren was ik (echt) even het gas in gaan trappen. Normaal doen een vriend van me en ik dat altijd op een stuk weg waar geen hond is, geen lantaarnpaal etc. en dan nog het liefst in het donker zodat we naar de 200 kunnen. Oke.

Ik rijd dus op dat weggetje, de zon scheen weer prachtig. Ik zag een verdacht wit bestelbusje staan aan de rechterkant van de weg, ik vol op de rem maar helaas alsnog geflitst. 140 was het getal. Toen reed ik verder naar een strandpaviljoen waar mijn opa en 2 andere vrienden op me aan het wachten waren. Ik vertelde ze huilend dat ik geflitst ben op 140 dus beter weer naar huis kon gaan. Nah, vervolgens waren we dus binnen in dat paviljoen, waren er ineens nog 2 andere familieleden van me toegevoegd. Goed, daarna gebeurde er nog wat maar weet niet meer want mijn bioritme wil me altijd precies om 12:00 wakker hebben. Wow dat is nu trouwens al de 4e keer in de afgelopen 7 dagen...
 

DeletedUser

Guest
vorige week had ik vage droom: ik lag gewoon in m'n bed, en sliep, tijdens het slapen kon ik alles zien in m'n kamer precies hoe het eruit zag voordat ik sliep. Het enige jammer was dat m'n lichaam veel te zwaar was en die kon niet uit bed, verder kon ik wel alles zien etc.
 

DeletedUser

Guest
Dat is toch sleepparalysis?, dan kan je niks bewegen. Zag je geen demonen enzo?

Ehm ik zag gewoon m'n kamer, en zag voor het raam een vogel vliegen maar dat lijkt me niet bijzonder. Ik weet niet wat sleepparalysis is.
 
Bovenaan