Droomstam

DeletedUser54934

Guest
heb wel degelijk gezocht maar niemand normaals gevonden idd ;)

Ok dan houd ik nog van je.
Inatura%20Little%20Heart140x119.jpg
 

DeletedUser

Guest
Is het trouwens de bedoeling dat we hier alleen W21 spelers noemen? Zo ja dan moet ik mijn lijstje namelijk aanpassen.
 

DeletedUser

Guest
Maikel die kan me een Puntje zuigen :p

1. Scaregrow (Tactisch en speltechnisch zeer goede speelster. Iemand die je gewoon in je team moet hebben)
2. Mohniels (Goede speler en brengt nog eens wat humor op het stamforum)
3. Hypomaniac. (Gezellige speler en weet wat teamwork is.)
4. Koningtrol (Koen) (Je kan altijd een speler gebruiken die meehelpt in het organiseren van plannen)
5. Silent Runner ( Hij kent het spel. En weet hoe hij moet deffen. Altijd handig :). Hij heeft alleen nog niet veel van aanval laten zien :()
6. Scarlini (Fijne speler om mee samen te werken. En zet zijn beste beentje voor om te zorgen dat alles goed loopt binnen de stam)
7. Dorus Says (Nieuwe Speler) (Maatje van me. Hij kan nog het een en ander leren. Maar doet altijd zijn best. Daarbij moet je ramkracht hebben)
8. Missdiny (Is het positieve zelve. Zelfs in het donkerste hoekje weet ze licht te toveren. Helpt daarentegen ALTIJD)
9. Numero Uno ( Sterke speler. Goede visie. Goede tactiek. Begrijpt het spelletje zeer goed. En weet dit ook om te zetten naar plannen)
10. The Ducky Boys (Je moet toch een zonde bok in de stam hebben om alles op af te reageren.
 

DeletedUser1527

Guest
Maikel die kan me een Puntje zuigen :p

1. Scaregrow (Tactisch en speltechnisch zeer goede speelster. Iemand die je gewoon in je team moet hebben)
2. Mohniels (Goede speler en brengt nog eens wat humor op het stamforum)
3. Hypomaniac. (Gezellige speler en weet wat teamwork is.)
4. Koningtrol (Koen) (Je kan altijd een speler gebruiken die meehelpt in het organiseren van plannen)
5. Silent Runner ( Hij kent het spel. En weet hoe hij moet deffen. Altijd handig :). Hij heeft alleen nog niet veel van aanval laten zien :()
6. Scarlini (Fijne speler om mee samen te werken. En zet zijn beste beentje voor om te zorgen dat alles goed loopt binnen de stam)
7. Dorus Says (Nieuwe Speler) (Maatje van me. Hij kan nog het een en ander leren. Maar doet altijd zijn best. Daarbij moet je ramkracht hebben)
8. Missdiny (Is het positieve zelve. Zelfs in het donkerste hoekje weet ze licht te toveren. Helpt daarentegen ALTIJD)
9. Numero Uno ( Sterke speler. Goede visie. Goede tactiek. Begrijpt het spelletje zeer goed. En weet dit ook om te zetten naar plannen)
10. The Ducky Boys (Je moet toch een zonde bok in de stam hebben om alles op af te reageren.

wat is dit dan voor lijstje ?. Zijn dat je vriendjes of liggen die naaste je en doe je een goed woordje zodat jij niet door hen wordt aangevallen ?:D

Ik zie dat het AF bijna geen enkel serieus onderwerp heeft dus ik ga maar eens weer verder met spelen.:p
 

DeletedUser

Guest
wat is dit dan voor lijstje ?. Zijn dat je vriendjes of liggen die naaste je en doe je een goed woordje zodat jij niet door hen wordt aangevallen ?:D

Ik zie dat het AF bijna geen enkel serieus onderwerp heeft dus ik ga maar eens weer verder met spelen.:p

Dit zijn spelers die ik graag bij me in de stam zie. Omdat ik buiten hen EN silent runner nog geen goede strijder op het slagveld ben tegen gekomen kan ik het lijstje dus niet aanpassen met spelers buiten mijn stam. Daarom dus ook de vraag of ik alleen W21 spelers mocht hebben.
 

DeletedUser

Guest
wat is dit dan voor lijstje ?. Zijn dat je vriendjes of liggen die naaste je en doe je een goed woordje zodat jij niet door hen wordt aangevallen ?:D

Ik zie dat het AF bijna geen enkel serieus onderwerp heeft dus ik ga maar eens weer verder met spelen.:p

Dat lijstje was meer ontopic en dus serieuzer dan jouw post (of deze post van mij).
 

DeletedUser

Guest
wat is dit dan voor lijstje ?. Zijn dat je vriendjes of liggen die naaste je en doe je een goed woordje zodat jij niet door hen wordt aangevallen ?:D

Ik zie dat het AF bijna geen enkel serieus onderwerp heeft dus ik ga maar eens weer verder met spelen.:p

Marcel, je hebt helemaal gelijk.
Dat je droomstam puur uit je eigen stamgenoten bestaat, dat betekent dat je alleen maar aan het billenlikken bent.
 
Reactiescore
1.736
Ik zou wel in een stam willen zitten met:

svenNL - altijd lachen met die kerel :D
scaregrow - Goede tips
-Bokkierijder- Super buurman
Mumit - super buurman
Fierce force - aardige kerel
Zlatinof - Irritant voor de vijand (ik kan het weten) en hij is aardig
Hendrik12 - :D
Illy - gewoon omdat het gezellig is met hem in de stam :p
Zoeperman - oude tijden herleven hahaha :D

Hier wil ik Tempert aan toevoegen :). En Hargorn.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Hier wil ik Tempert aan toevoegen :). En Hargorn.

Meer spelers hebben er last van dat ze mijn naam verkeerd spellen :p.

Maaruh.... Al die droomstammen zijn wel leuk en aardig, maar waarom worden die droomstammen dan niet gevormd? :p.
 
Reactiescore
1.736
Meer spelers hebben er last van dat ze mijn naam verkeerd spellen :p.

Maaruh.... Al die droomstammen zijn wel leuk en aardig, maar waarom worden die droomstammen dan niet gevormd? :p.

Tjah, ik weet het niet :p. Ligging denk ik ?:p
 
Bovenaan