Droomstam

DeletedUser

Guest
Mijn droomstam is de stam die de wereld wint :p.

Wat ik in ieder geval ooit nog een keer uit zou willen proberen is een stam gebaseerd op het idee van de manier waarop bijen samenleven.

Een account is 'de koningin' in de stam. Deze koningin is verantwoordelijk voor de verdediging van de hele stam, evenals voor de uitbouw van dorpen.

De overige leden zijn 'de bijen'. Zij zijn verantwoordelijk voor de groei van 'de koningin' en daarmee de stam. Zodoende hebben zij een beperkt aantal dorpen, afhankelijk van de grootte van 'de koningin'. Uiteraard produceren zij alleen maar aanvalstroepen.

Helaas heb ik nog niemand gevonden die dit een serieuze poging wil geven ;).
 

DeletedUser

Guest
Mijn droomstam is de stam die de wereld wint :p.

Wat ik in ieder geval ooit nog een keer uit zou willen proberen is een stam gebaseerd op het idee van de manier waarop bijen samenleven.

Een account is 'de koningin' in de stam. Deze koningin is verantwoordelijk voor de verdediging van de hele stam, evenals voor de uitbouw van dorpen.

De overige leden zijn 'de bijen'. Zij zijn verantwoordelijk voor de groei van 'de koningin' en daarmee de stam. Zodoende hebben zij een beperkt aantal dorpen, afhankelijk van de grootte van 'de koningin'. Uiteraard produceren zij alleen maar aanvalstroepen.

Helaas heb ik nog niemand gevonden die dit een serieuze poging wil geven ;).

ik heb nog een vacature in mn leger van bijen voor je ;)
 

DeletedUser54934

Guest
Plague is mijn droomstam.

Beter kan het niet worden, serieuzer wel.:)
 

DeletedUser

Guest
Veel mensen die iets bespeuren hier. We zouden het topic 'speurders W21' moeten noemen...
 

DeletedUser

Guest
Het ontbreekt dus ook al aan originaliteit daar in L.M.S.

maarja ik zal jullie stamnaam niet meer noemen, straks gaat nog iemand denken dat jullie stam wat voorstelt.:D

Hehe precies. Wij zijn een veteranenstam dus rust hebben we nodig :) *vraag me niet waarin we veteranen zijn, dat kan ik me niet herinneren (alzheimer )*
 

DeletedUser1527

Guest
Het ontbreekt dus ook al aan originaliteit daar in L.M.S.

maarja ik zal jullie stamnaam niet meer noemen, straks gaat nog iemand denken dat jullie stam wat voorstelt.:D

haha, die stam stelt ook niets voor :D
 
Bovenaan