Droomstam

DeletedUser

Guest
Agh dat ene dagje mag je wel vergeten :D

Weekje, toen had ik het eigenlijk ook wel gehad -.-
Co'en op een acc is niks voor mij. Wil me eigen pijlen kunnen trekken niet rekening houden met een ander / de pijlen van een ander moeten volgen.

Dat hele co gedoe wat TW in de loop der jaren heeft veranderd is gewoon niks voor mij. Speel het beste alleen :D
 

DeletedUser

Guest
Weekje, toen had ik het eigenlijk ook wel gehad -.-
Co'en op een acc is niks voor mij. Wil me eigen pijlen kunnen trekken niet rekening houden met een ander / de pijlen van een ander moeten volgen.

Dat hele co gedoe wat TW in de loop der jaren heeft veranderd is gewoon niks voor mij. Speel het beste alleen :D

Tja, die mafkoek speelt nu in de top 10 :p
 

DeletedUser

Guest
Tja, die mafkoek speelt nu in de top 10 :p

No shit? :eek:
Hij had hele grote verhalen, en dit en dat en zus en zo.... 2 weken later begonnen binnen een maand op rang 1 bla bla bla....

Als je zo goed bent, waarom moet ik je dan nog shit leren -.-

EDIT:

Is hij op een ander acc gaan spelen dan?

338 SamuraiPizzaCats War! 11.789 3 3930
 

DeletedUser

Guest
No shit? :eek:
Hij had hele grote verhalen, en dit en dat en zus en zo.... 2 weken later begonnen binnen een maand op rang 1 bla bla bla....

Als je zo goed bent, waarom moet ik je dan nog shit leren -.-

Nee Samurai was een afgang :p
 

DeletedUser

Guest
Daar heb ik op cotje op gespeeld he ;) Heel ff dan. Me eigen acc was gefaald.

Had een hele stam op me nek gehaald -.-
Ben je 1x een uurtje niet on omdat je met je co op de gamecube no life mario smash footbal zit te spelen wordt je gecleared.
Dan is er geen houden meer aan met 1 dorp. Of te wel we waren officieel een farm van 5 spelers :p

Heb er trouwens nog wel 2 weten te backtimen ^^
 

DeletedUser

Guest
Daar heb ik op cotje op gespeeld he ;) Heel ff dan. Me eigen acc was gefaald.

Had een hele stam op me nek gehaald -.-
Ben je 1x een uurtje niet on omdat je met je co op de gamecube no life mario smash footbal zit te spelen wordt je gecleared.
Dan is er geen houden meer aan met 1 dorp. Of te wel we waren officieel een farm van 5 spelers :p

Heb er trouwens nog wel 2 weten te backtimen ^^

Ik was zelfde dag als .Showtime gestart, was sneller. Tot ik op een goeie morgen wakker werd en alles pleite was. Ik kan der ook niks aan doen dat ik een slaapkop ben :(
 

DeletedUser

Guest
Ik was zelfde dag als .Showtime gestart, was sneller. Tot ik op een goeie morgen wakker werd en alles pleite was. Ik kan der ook niks aan doen dat ik een slaapkop ben :(

Je was helemaal niet sneller (rofl).
Bij mij was ook alles pleiten, maar dan een boer 28 clear en 3 boer levels + je AH.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga een idee op het Ideeen forum zetten. De haat je post knop. :p
 
Reactiescore
1.734
Ik zou wel in een stam willen zitten met:

svenNL - altijd lachen met die kerel :D
scaregrow - Goede tips
-Bokkierijder- Super buurman
Mumit - super buurman
Fierce force - aardige kerel
Zlatinof - Irritant voor de vijand (ik kan het weten) en hij is aardig
Hendrik12 - :D
Illy - gewoon omdat het gezellig is met hem in de stam :p
Zoeperman - oude tijden herleven hahaha :D
 

DeletedUser

Guest
-St.Jimmy
-Illuminati
-Ash
-Biker Bear
-Cornelis Rex
-Immortal Dude
-Teutonic Order
-Tempert
-Maikelzzz
-Lodewijkde14
-Monsigneur
-Tohne
-Nyanoworld
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij ben ik toch de gene die jou heeft aangevallen in het verleden :p

Yep, en ik at je troepen voor mijn ontbijt. Het is dat ik mijn aanvallen moest staken, anders had ik destijds heel DE opgegeten!!! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Yep, en ik at je troepen voor mijn ontbijt. Het is dat ik mijn aanvallen moest staken, anders had ik destijds heel DE opgegeten!!! :rolleyes:

Jaaaa had wel alles dood gelopen (inside info -.-) maar daar gaat het niet om :D
 
Bovenaan