Droomstam

DeletedUser

Guest
Mijn droomstam is de stam die de wereld wint :p.

Wat ik in ieder geval ooit nog een keer uit zou willen proberen is een stam gebaseerd op het idee van de manier waarop bijen samenleven.

Een account is 'de koningin' in de stam. Deze koningin is verantwoordelijk voor de verdediging van de hele stam, evenals voor de uitbouw van dorpen.

De overige leden zijn 'de bijen'. Zij zijn verantwoordelijk voor de groei van 'de koningin' en daarmee de stam. Zodoende hebben zij een beperkt aantal dorpen, afhankelijk van de grootte van 'de koningin'. Uiteraard produceren zij alleen maar aanvalstroepen.

Helaas heb ik nog niemand gevonden die dit een serieuze poging wil geven ;).

Dit gaat niet werken. En nee, dat zeg ik niet uit ervaring.
De bedoeling is dat er een x aantal full-off spelers zijn en 1 full deff speler, die het grootste deel van de dorpen van de stam in bezit heeft.
Waar haalt deze defensieve speler de edels vandaan? En wat als er oorlog is, de deff staat dan vrij ver van het front en voor preventieve os is het front te groot.
 

DeletedUser

Guest
Voordeel is, is dat de off spelers in het idee van hargorn zo goed als altijd een hoog moraal hebben. In tegenstelling tot de vijand die een laag moraal heeft op de off spelers.
 

DeletedUser

Guest
@ Hargorn, speel dan gewoon met def accounts.
Wordt wel hier en daar toegepast en is vrij succesvol.
 

DeletedUser54934

Guest
@Maikelzzz: Toen ja en toen ben ik toegelaten, maar wie is vertrokken bij jullie? ik.
 

DeletedUser

Guest
@Maikelzzz: Toen ja en toen ben ik toegelaten, maar wie is vertrokken bij jullie? ik.

je ging er al van uit dat je een uitnodiging kreeg maar die niet kreeg omdat ik geen mensen invite stuur zonder een PM te krijgen of er zelf wat te vragen :rolleyes: volgens mijn heb ik je gekickt omdat je inactief was hoor :eek:
 

DeletedUser54934

Guest
je ging er al van uit dat je een uitnodiging kreeg maar die niet kreeg omdat ik geen mensen invite stuur zonder een PM te krijgen of er zelf wat te vragen :rolleyes: volgens mijn heb ik je gekickt omdat je inactief was hoor :eek:

Lies.:D
Leugens.:D
 
Bovenaan