Dorpen en Wegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
maar je ziet ook wel in w2 dat in sommige kontinenten maar 1 enkele verlaten dorpen over zijn (w1 ook trouwens maar dan iets meer verlaten dorpen)
 

DeletedUser

Guest
maar kun je niet een ander soort dorp maken?

maar kun je niet bijvoorbeel na dat dorp met een gracht rond een hoger tekeningetje maken dat dat dorp verbonden ism et een klein dorp ofzo???:confused:
 

DeletedUser

Guest
dan krijgen we dalijk ook allemaal rivieren

nee, dat word dan weer teveel
 

DeletedUser

Guest
ik vind het goede ideen en dat van die formaat is zo op te lossen geef 1 cordinaat gwn de afmeting van het grootste dan duw je niemand weg (zou wel op nieuwe wereld moeten omdat anders teveel veranderd op de kaart)
 

DeletedUser9511

Guest
wereld

anders kun je niet gewoon 1 wereld maken en daar al die ideen testen en dan de mening van de spelers vragen wat ze er van vinden als ze er niks van vinden verwijder je die wereld weer en als ze het leuk vinden laat je die wereld staan het is maar een idee:p
 

DeletedUser

Guest
ja daar zat ik eerst ook aan te denken, opzig ben ik voor het idee maar ik denk dan dat het spel vast zou lopen. in dat geval ben ik tegen
 

DeletedUser

Guest
die wegen zijn supper, maar je moet ze ook wel kunnen kapot maken met een katapult of zo,
en die andere 2dingen vint ik niet goed
 

DeletedUser266

Guest
Dat idee over wegen erg leuk,

Die van dorp oprichten zal het hele spelt totaal veranderen :p
Waarom zou je dan nog dorpen veroveren en vechten, als je gewoon een dorp kan stichten?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
nice

ik had ongeveer het zelfde idee maar dan met waterwegen datje een haven kan uit bouwen en hoe groter de haven hoe groter de capaciteit aan boten waar me je troepen kan vervoeren of koop waar:)
 

DeletedUser266

Guest
ik had ongeveer het zelfde idee maar dan met waterwegen datje een haven kan uit bouwen en hoe groter de haven hoe groter de capaciteit aan boten waar me je troepen kan vervoeren of koop waar:)

Een haven is al vaker voorgestelt.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ga toch travian spelen

dit verpest het gewoon zo dik en helemaal

dan stop ik meteen met tw
 

DeletedUser

Guest
ik vind het formaat dorpen niet zo

dan lanceer ik m'n eigen dorp weg!!


ik vindt de wegen heel goed!!!
ik zat zelf ook al aan zoiets te denken maar jij had et al gedaan :)

maar hoe zou je die wegen dan make( gwoon waar dat ding loopt of als opdracht). daarnaast zou het ook handig zijn als de wegen verborgen zijn voor vijanden. anders zouden die gwoon een weg naar je dorp maken en je aanvallen.:confused:.

het zou ook zo moet en zijn dat zon ding (als hij auto wegen maakt) iets van 2 uur per vakje zou moeten gaan. wegen bouwen is geen licht werk.

als marktplaats vind ik het niet zon goed idee


bedenk een map met allemaal wegen en verder niks
1 grote rommel dus het moet alleen voor jezelf zijn
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit maar een slecht idee, dit maak het spel nog gemakkelijker en dat is het al zo. Het is ook zwaar, en neemt veel tijd in om te scripten.
 

DeletedUser

Guest
Dat idee van die wegen vind ik ook niet slecht een beetje zoals rome total waar (is al gezegd)
Maar ik vrees dat het onmogelijk zal zijn om dat te scripten en het spel wat te zwaar zou maken
 

DeletedUser

Guest
leuk

ik vind het een best goed idee maar de wegen bouwers bestonden niet in de middeleeuwen wat vind je van verharde wegen als je je troepen ergens 50 keer stuurt wordt de weg verhard
 

DeletedUser

Guest
Dorpen stichten ben ik tegen, wegen voor, maar alleen als er door elk kontinent maar vier wegen lopen, 2 horizontaal op gelijke afstande en 2 verticaal op gelijke afstand.

Je zou dan kunnen doen dat iedereen paden kan aanleggen naar die wegen en naar je dorpen, je moet wel over andermans paden kunnen lopen, maar dan kan een dorp waar je doorheen moet je de toegang weigeren, doet hij dit kun je legers sturen.
 

DeletedUser

Guest
hmm misschien ben ik toch tegen, hierdoor word het spel wel makkelijk = saaier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan