Dorpen en Wegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ja, leuk maar als je naar dat drop troepen of gaat handelen. zou het leuk zijn dat je dan wel sneller gaat
 

DeletedUser

Guest
dat gaat dan dus veel moeilijker dua aanvallen kunnen onverwachter komen en zo word het aanvals systee van Tribal wars ook meteen een beetje moeilijker ;)
 

DeletedUser

Guest
2cq1hko.jpg


nog een probleem hoe lang mag de weg zijn stel je voor wil een afgelegen dorp verbinden dan hinder ik al snel veel mensen zie voorbeeld geel is mijn weg rood zijn een aantal wegen die niet kunnen
 

DeletedUser

Guest
vet idee, dan is er een weg van vijandelijk dorp naar jou dorp, er komens edels over de weg, jij laat snel de weg verleggen naar ander dorp xD
of een bordje plaatsen met weg werkzaamheden, en ze dan 24 uur omleiden, zodat jij versterking kan vragen :D:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ideen

wegen plaatsen is een zeer goed plan, gewoon in de werkplaats.

en een maximaal aantal bewandelingen per pad vast-stellen

__________________________________________________

-maximaal 10 bewandelingen per pad

-maximale lengte van de wegen
__________________________________________________
 

DeletedUser

Guest
wegen plaatsen is een zeer goed plan, gewoon in de werkplaats.

en een maximaal aantal bewandelingen per pad vast-stellen

__________________________________________________

-maximaal 10 bewandelingen per pad

-maximale lengte van de wegen
__________________________________________________

dan nog is het een onduidelijk onoverzichtelijk idee dit is voor noobs die het spel niet kunnen spelen zoals het nu is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
veel te verwarrend op de kaart + ongelooflijk veel werk om te scripten + veel dingen zijn nog onduidelijk
 

DeletedUser

Guest
was er eerst wel voor, maar zo is het leuk zat, het is veel werk en mensen die dit willen vinden hoe het nu gaat dus niet goed, ik vind het prima zo.
 

DeletedUser

Guest
Het formaat van de dorpen lijkt me geen leuk idee.
Omdat je het spel dan helemaal verpest en het ziet er ok niet uit, zo'n groot dorp en een mini dorpje ernaast.
Met de wegen lijkt mij een supertop idee!! Alleen: Als je een weg wilt bouwen, en nog een, en nog een, en nog een, krijg je dan niet een rotzooitje op de kaart??? De wegenbouwers lijkt mij ook wel cool.
Als je dan een Cata wil bouwen zie je zo'n poppetje bouwen aan de Cata, misschien kan je dan ook op de kaart poppetjes zien bouwen??

Het dorpje stichten in idd geen goed idee en het is afgepikt van Travian.nl
Ook word het niet meer leuk als je een ander dorpje wilt over nemen.

Groetjes,

jakje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mwa, als dit idee door de leiding wordt afgekeurd zou ik een slotje vragen
de poll
 

DeletedUser

Guest
die grootte dorpen vind ik wel leuk MAR UITVOERBAAR, NEE!!!



maar ik heb wel een plaatje
 

DeletedUser

Guest
2cq1hko.jpg


nog een probleem hoe lang mag de weg zijn stel je voor wil een afgelegen dorp verbinden dan hinder ik al snel veel mensen zie voorbeeld geel is mijn weg rood zijn een aantal wegen die niet kunnen


Messchien nog een bruggenbouwer?
 

DeletedUser

Guest
Messchien nog een bruggenbouwer?

Dit staal nergens op, als je het eerste bericht had gelezen had je geweten dat je maar 3 wgen kan maken die aansluiten op de hoofdweg. Je kan geen wegen over andere wegen maken ;)

Sorry maar dit is nog wel het domste bericht dat ik gelezen heb xD
 

DeletedUser

Guest
ik vind het wel leuk maar ik denk dat het er niet gaat doorkomen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan