Dorpen en Wegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Een slecht idee. Straks willen ze nog helikopter platformen en landingsbanen voor vliegtuigen in het spel. :p
Laten we het gewoon zo houden zoals tribalwars is. :D
 

DeletedUser

Guest
Die wegen lijken me echt relax:)

Maar voor dat stichten:confused:, dat is gewoon travian. Zoals meerdere spelers al zeiden.

Trouwens, je hebt je idee goed neer gezet:cool:
 

DeletedUser

Guest
Formaat vind ik niet goed.En zoals veel mensen zeggen met dorpen stichten word het zoals travian,en zo kan je gewoonweg je vijand insluiten.
 

DeletedUser

Guest
Water

Wegen zijn niet echt de oplossing vind ik. Maar anders zou je wel waterwegen kunnen maken op het spel met speciale units, zodat er niet te veel voordeel van komt. Ook vind ik wegenbouwers een slecht idee. De kaart raakt vol. Misschien als je bij het beginnen van een wereld vaste rivieren en bruggenmaakt, en dat er al verlaten dorpen naast de rivieren staan en er geen meer naast de rivieren kunnen.
Zou dit niet beter zijn?

kaaart groter:
Als je zoiets zou doen zou je ook de kaart moeten vergroten, zodat er meer spelers opkunen.

Misschien kun je schepen dan bouwen in de werkplaats.

Het kan ook een hindernis zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
het idee van de kaart is leuk, zonder meer.

Maar de rest, snelheden die kunnen verschillen?
Dan is het voor de ervaren spelers niet meer mogelijk om de aanvallen te 'taggen' aangezien er een enorme onzekerheidsfactor inkomt, of iemand over de wegen zou gaan of niet.

de rest nam ik al de moeite niet meer voor, nieuwe eenheden e.d.
 

DeletedUser

Guest
Je verknoeit de kaart met die rare wegen, ik maak wel ff een Poll

Poll: Dorpen en Wegen
Ja
Nee
results.cgi




Poll: Formaat Dorpen
Ja
Nee
results.cgi




Poll: Dorp oprichten
Ja
Nee
results.cgi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik vind een slecht idee. behalve de dorpen opstichten. dat heeft wat.

maar ik stel voor dat je in de adelshoeve een onderwerpje bijkrijgt van bv.kolonisten. die kosten dan het dubbele van de goudmunten. bv. 1ste edelman = 1 goudmunt. 1ste kolonist = 2 goudmunten. en een kolonist = 2x edelman.


wegen
goed idee van wegen. maar ik vind dat het niets boeiend heeft. ik stel voor gwn als je troepen via de gewone weg gaan dan moeten ze toll betalen. (eelke 100 troepen kost 100 van elks. je moet dan ook op voorand die waarde meegeven met je troepen.)
als je je troepen door het bos enzo... laat gaan dan moet je geen toll betalen maar dan heb je wel meer kan op overvallers. Als je leger overvallen wordt door overvallers dan dood elke overvaller 1 troep. je kan max. aangevallen worden door 100 overvallers. en je kan ook maar 2 keer per dag door overvallers aangevallen worden.


zet je reactie.


klik hier niet
nouw klik je hier tog! haha--hier ook niet klikken
 

DeletedUser14325

Guest
antwoord

ik ben het helemaal met iedereen eens maar dalijk heeft iedereen wel 100 paden en lopen er straks wel misschien door dorpen!

ook vind ik dat het de beginners alleen maar moeilijker maakt.:(:mad:
 

DeletedUser

Guest
Nee, nee, nee. Dat hele gedoe maakt het spel alleen maar ingewikkelder. Zometeen gaat een noobje met 20 speer farmen, heeft ie daar een dag voor gespaard en dan word ie overvallen! Tegen.
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik heb een suggestie verzonden die niet op het forum sta, die verschijnlijk wordt afgekueurt maar het is voor een nieuw gebouw(haven)
 

DeletedUser

Guest
k vin het niet zo slechten iedeeen maar k denk niet dat ze het doen. is denk k best veel werk. en het duurt altijd al lang om iets kleins aantepassen laatstaan zoiets
 

DeletedUser

Guest
formaat dorpen:

nee, dan worden andere dorpen weggeduwd, en het is nergens voor nodig

wegen en paden:
nee, dan wordt de kaart onoverzichtelijk, het is moeilijk te scripten, en het maakt het spel veel lastiger voor beginners.

dorpen stichten:

daarvoor moet je hier zijn
 

DeletedUser14286

Guest
Slecht Idee

OMG, de wegen, snappen jullie dan niet, per speler 3 wegen, dat wordt een warboel
 

DeletedUser

Guest
2vragen:
-kunnen de wegen door dorpen lopen?
-als iemand een weg bouwt om je aan te vallen kan degene die word anagevallen hem dan ook gebruiken?
 

DeletedUser14286

Guest
Als je wegen zou bouwen zou je dit per vakje 250 hout 1000 leem en 650 ijzer moeten betalen, want hout en ijzer gebruikt men niet echt om wegen te bouwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan