Divine vs Qaa?

DeletedUser

Guest
1) als je niet tegen gekibbel kan, moet je niet op AF komen :D
2) Stats tonen niets aan... Lijkt maar een oorlogje maar goed, ieder zijn ding maar ik vind het het posten niet waard

Heb je liever dat ik iemand zwart ga maken dan?

#Kuche,-

Jij begon met kibbelen :confused:

Klopt, ik heb de feiten en mijn mening daarover meegedeeld, verder heb ik geen zinloze discussie begonnen met eender wie..
 

DeletedUser66265

Guest
Heb je liever dat ik iemand zwart ga maken dan?

Wij hebben dat liever niet nee, maar volgens mij is dat wel iets wat devine van jullie verlangd..

want mensen zwart maken en leugens vertellen over goede contacten met quiem, dat komt allemaal bij jou stam vandaan;)
 

DeletedUser

Guest
Heb je liever dat ik iemand zwart ga maken dan?

Je kan je kans wagen, maar het is niet aan te raden omdat je stamleden het voor jou onmogelijk gemaakt hebben om nog iets van geloofwaardigheid uit te stralen :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb geen behoefte om mensen zwart te maken.
En ja, waarom ze dat vertelt hebben snap ik ook niet, was niet bepaald een slimme zet..
 

DeletedUser

Guest
zo het is idd lekker rustig hier op het af geworden

Dan maar op het veld gaan praten
 

DeletedUser

Guest
Ik ken genoeg spelers om eens een onderonsje mee te maken, ^^,-

- Rick :D
 

DeletedUser63354

Guest
Iemand nog leuke rapportjes :)?

Aangezien de topic opener te lui was om kaartje te laten zien en te druk bezig was met andere dingen laat ik wel even een kaartje zien. Toch nog iets waar mensen naar kunnen kijken ;)

Losse Stammen.
Kaartje 1

Stammen samen
Kaartje 2
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste spelers van Requiem, Divine en Qaa?.

Zoals iedereen weet, die al een aantal oorlogen mee heeft gemaakt, is er altijd een begin nodig. Dat zie je vooral in deze stats:

1. Teveel gekibbel, te weinig statestiekjes. Here ya go!
Stand na 40uur oorlog.
Veroverde dorpen Puntenstijging Verslagen tegenstanders als aanvaller Verslagen tegenstanders als verdediger
Divine 4 39.569 1.838.916 3.537.22
Qaa? + THRILL 6 54.982 2.311.486 2.409.831
Verschil t.o.v. Divine -2 -15.413 -472.570 1.127.39

Niet zo spectaculair dus..

Want wat deze persoon ook zegt, stand na 40 uur oorlog. En 40 uur is niet veel.
Moddergooien gebeurt altijd aan het begin van een oorlog, dit is ook leuk om te zien en terecht want waarom begin je een oorlog?

1. Ruzie.
2. Edelruimte.
3. Of gewoon omdat het kan.

In dit geval is het ruzie en voor de mensen die wat meer strategisch zijn een logische zet van Qaa?
Dan wordt er over respect gepraat, maar ik lees ook de hele tijd het volgende ‘de kleinere stammen’. Ik vind dat een beetje respectloos omdat het net lijkt of hun kunnen inpakken en hun account kunnen verwijderen. Als je kijkt naar bijvoorbeeld Requiem en Thrill, een groot verschil aan punten dus je zou ons de kleinere stam kunnen noemen maar mag ik u aan herinneren dat (als je in de geschiedenis kijkt) heel veel van de kleinere volkeren toch veel van de wereld hebben verovert.
Bijvoorbeeld:

Alexander de Grote VS Perzië.

Genghis Khan VS meedere volken.

Ik wil iedereen die aan deze oorlog deelneemt veel plezier wensen en natuurlijk ook aan de buitenstanders.
En anders verzoek ik u een stapje opzij te doen, want u staat in het zonlicht.

Met vriendelijke Groet,
Erwiniejj3
Leider van Thrill
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste spelers van Requiem, Divine en Qaa?.


In dit geval is het ruzie en voor de mensen die wat meer strategisch zijn een logische zet van Qaa?
Dan wordt er over respect gepraat, maar ik lees ook de hele tijd het volgende ‘de kleinere stammen’. Ik vind dat een beetje respectloos omdat het net lijkt of hun kunnen inpakken en hun account kunnen verwijderen. Als je kijkt naar bijvoorbeeld Requiem en Thrill, een groot verschil aan punten dus je zou ons de kleinere stam kunnen noemen maar mag ik u aan herinneren dat (als je in de geschiedenis kijkt) heel veel van de kleinere volkeren toch veel van de wereld hebben verovert.
Bijvoorbeeld:

Alexander de Grote VS Perzië.

Genghis Khan VS meedere volken.

Ik wil iedereen die aan deze oorlog deelneemt veel plezier wensen en natuurlijk ook aan de buitenstanders.
En anders verzoek ik u een stapje opzij te doen, want u staat in het zonlicht.

Met vriendelijke Groet,
Erwiniejj3
Leider van Thrill

Goed idee, blij dat je het ook zelf door hebt. :D

Toch, veel succes dan aan jullie ook. En aan de andere kanten natuurlijk in deze oorlog.

Laat maar eens wat van je zien dan met je stam, Erwiniejj! Ook als kleinere stam kan je respect verdienen. Maar daar moet je wel wat voor gaan doen dan. Kortom, ik zou zeggen, laat je van je beste kant zien. ;)
 

DeletedUser

Guest
Voor de anderen mensen,

Freaky boss heeft als eerste van Divine op de delete knop gedrukt.
Zijn dorpen zijn vandaag op BB-dorpen geworden.

Ik heb het gezegt de oorlog is net pas begonnen :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nu al een opgever:p
 

DeletedUser

Guest
Freaky kreeg niet eens aanvallen binnen..
Hij had problemen IRL, en dat gaat nog altijd voor een spelletje..
 

DeletedUser5312

Guest
Freaky kreeg niet eens aanvallen binnen..
Hij had problemen IRL, en dat gaat nog altijd voor een spelletje..

wel een beetje jammer dat hij dan niet is geïnternt of op vv gezet maar dat zijn account meteen op delete moest...
 
Bovenaan