Divine vs Qaa?

DeletedUser

Guest
Zonet kreeg Divine hetvolgende in de bus, gepaard met een reeks incommings :

De stam Questions and Answers.. heeft de stam Divine Intervention de oorlog verklaard!
Verzonden 17.10.12 23:22:13
De stam is in oorlog met Questions and Answers..!

Oorlogsnaam: Questions? No answers anymore

Verklaring:
Na al het gebackstab vanaf jullie kant is het nu aan ons om dat eens recht te zeggen:)

Geen Vragen!!!

Gewoon versturen die aanvallen

Veel plezier :D


Verder wil ik hier aan toevoegen dat Divine gisteren nog een aanvraag kreeg van Qaa? om de NAP te verlengen, alsook werden valse berichtjes rondgestuurd, om onrust in de stam te veroorzaken.
Sommige zien dit misschien als 'tactiek', maar persoonlijk vind ik dit een laffe daad.
Hopelijk kan Qaa? ook bewijzen dat ze buiten achterbaks doen ook deftig kunnen aanvallen.

Veel succes.
 

DeletedUser

Guest
Eens zien als ze zo goed kunnen aanvallen als pm's vervalsen,schelden, zelf backstabben
 

DeletedUser66265

Guest
Verder wil ik hier aan toevoegen dat Divine gisteren nog een aanvraag kreeg van Qaa? om de NAP te verlengen, alsook werden valse berichtjes rondgestuurd, om onrust in de stam te veroorzaken.
Sommige zien dit misschien als 'tactiek', maar persoonlijk vind ik dit een laffe daad.
Hopelijk kan Qaa? ook bewijzen dat ze buiten achterbaks doen ook deftig kunnen aanvallen.

Veel succes.


Volgens mij waren die ''valse berichtjes'' een misverstand dat al uit de wereld geholpen was..

Eens zien als ze zo goed kunnen aanvallen als pm's vervalsen,schelden, zelf backstabben

wie zet de BG om in een nap als Quiem de oorlog verklaart...
die pm's ga ik niet meer op in -_- want dat was al opgelost.
En schelden was wederzijds, maar goed :O
 

DeletedUser

Guest
al uit de wereld geholpen?
najja dat denk jij dan maar.
maar als leden/leiding van je NAP een leider op wil zetten tegen zijn eigen leden dan vind ik dat ver gaan te ver zelf
 

DeletedUser66265

Guest
al uit de wereld geholpen?
najja dat denk jij dan maar.
maar als leden/leiding van je NAP een leider op wil zetten tegen zijn eigen leden dan vind ik dat ver gaan te ver zelf

ohw, kan dat iets duidelijker?
 

DeletedUser

Guest
lol wij zeuren?
najja is jou mening maar iedereen zal wel zeggen dat het de andere stam is.
wij weten welke rotte appels er in Qaa zitten en dat is meer dan genoeg
 

DeletedUser66265

Guest
lol wij zeuren?
najja is jou mening maar iedereen zal wel zeggen dat het de andere stam is.
wij weten welke rotte appels er in Qaa zitten en dat is meer dan genoeg

tja, volgens mij gaan we er op deze manier niet uitkomen..:p

Wij weten ook hetzelfde van devine :)


Maargoed, we zullen zien wat die oorlog brengt.
 

DeletedUser

Guest
en met rotte appels bedoel ik als persoon en niet met ervaring. de rotte appels als ervaring zullen we wel zien aan de stats
 

DeletedUser66265

Guest
@hh

geachte divine leden,

ondanks jullie asociale gedrag en uiterst opmerkzaam arrogant gedrag, wil ik jullie attent maken. Dat dit forum geen enkele meerwaarde heeft voor ons besluit in de oorlog tegen jullie.

Aangezien jullie een af forumtopic hebben geopend.
Kunnen wij hieruit opmerken dat dit een poging is naar een schreeuw van omstanders om hulp?

Ik ga mij hier verder niet in mengen,
we zullen het in het spel wel zien hoe het zijn beloop gaat hebben..

Mvg - rick
 

DeletedUser

Guest
Aha, interessant. Dat het niet meer klikte tussen Divine en Qaa? was me al wel duidelijk, maar dit is natuurlijk een mooie wending voor Quiem!

Laat maar mooie stats zien en een mooi kaartje van het front maakt het topic natuurlijk interessanter.
Succes beiden!

Jamilan
 

DeletedUser66265

Guest
Hoe noemen jullie dit bij devine? Jullie leiding wist dit.

Beste tibbev of hie die ok heet

Hoem,noem je een actie zoal t volgend,
Je heb een mb die alles voor je doetm je dusdanig vertrouwd dat hij je een noodvv geeft

De naam zegt het al, vv voor in geval van nood.
Al is t een noodvv je gaat hem evengoed gebruiken en inloggen (hier heet dat inbreken)

Als dat nog niet,t ergste is gooi je per slot van rekening al zn dorpen leeg op een andere speler om ze zo beide onzinnig kwaad,aan,te doen.
Noemen we hier backstabben

Stuurt het aangevallen account een pm en krijgt hij te horen van inbreker dat het geintje is en een,fake

De dorpem worden,geedelt en de aanvallen waren geen fake

In mijn ogen is dat backstabben en dat heb jij tibbev mij en je mb geflikt

Bewijs is,hier allemaal nog in het postvak voor de mensen die het niet geloven ;)
(benieuwd naar je reactie Tibbev....)
 

DeletedUser60542

Guest
hahahaahaahaha die verklaring is ook echt een kopie van onze verklaring, orgineel!
 

DeletedUser

Guest
Hoe noemen jullie dit bij devine? Jullie leiding wist dit.

Beste tibbev of hie die ok heet

Hoem,noem je een actie zoal t volgend,
Je heb een mb die alles voor je doetm je dusdanig vertrouwd dat hij je een noodvv geeft

De naam zegt het al, vv voor in geval van nood.
Al is t een noodvv je gaat hem evengoed gebruiken en inloggen (hier heet dat inbreken)

Als dat nog niet,t ergste is gooi je per slot van rekening al zn dorpen leeg op een andere speler om ze zo beide onzinnig kwaad,aan,te doen.
Noemen we hier backstabben

Stuurt het aangevallen account een pm en krijgt hij te horen van inbreker dat het geintje is en een,fake

De dorpem worden,geedelt en de aanvallen waren geen fake

In mijn ogen is dat backstabben en dat heb jij tibbev mij en je mb geflikt

Bewijs is,hier allemaal nog in het postvak voor de mensen die het niet geloven ;)
(benieuwd naar je reactie Tibbev....)

verbeter eerst je nederlands maar 's, hier word ik niet wijs uit.
 

DeletedUser

Guest
Wat interne probleempjes bij Qaa? :p Hoelang tot de stam wordt opgeheven? :D
 
Bovenaan