Divine vs Qaa?

DeletedUser

Guest
Dat is allemaal nog afwachten geblazen ;)

En wat betreft Divine..
We wachten met smart op een tegenreactie,

- Rick

Geduld buurman, komt nog. ;)
En proficiat met je overname, het was wel een dorp dat ik diezelfde dag nog edelde maar kom..


Die gast die deze thread is begonnen waarvan ik niet weet wie het is?

Had je een beetje opgelet had je gezien dat mijn ingame naam hetzelfde is als mijn forumnaam..
 

DeletedUser

Guest
Nou nou, hevige discussies hier :).

Vraag me wel af wat nou de directe aanleiding is geweest voor de oorlog? Jullie voeren wel discussies enzo, maar is niet erg leuk zo voor de omstanders. Ik lees bijvoorbeeld over die BG die opgezegd werd toen Quiem! de aanval startte op Qaa? Ik moet hierbij wel zeggen dat wij contact hadden met Divine en om hun medewerking vroegen, maar wij vonden dat zij te hoge eisen stelden.

Maar Qaa?, hiermee hebben jullie een behoorlijk stuk front erbij. Gaat verdedigen steeds moeilijker worden denk ik. Sterkte!

Jamilan
 

DeletedUser66265

Guest
Nou nou, hevige discussies hier :).

Vraag me wel af wat nou de directe aanleiding is geweest voor de oorlog? Jullie voeren wel discussies enzo, maar is niet erg leuk zo voor de omstanders. Ik lees bijvoorbeeld over die BG die opgezegd werd toen Quiem! de aanval startte op Qaa? Ik moet hierbij wel zeggen dat wij contact hadden met Divine en om hun medewerking vroegen, maar wij vonden dat zij te hoge eisen stelden.

Maar Qaa?, hiermee hebben jullie een behoorlijk stuk front erbij. Gaat verdedigen steeds moeilijker worden denk ik. Sterkte!

Jamilan

hmm, het is niet echt 1 ding wat de aanleiding was voor de oorlog. Het stapelt zich op en uiteindelijk gaat het mis..

Bedankt voor de sterkte :D
 

DeletedUser

Guest
Als je een toren bouwt, begin je met een blokje..
En pas als de toren af is kan men het gehele land overzien..

Om het heel strijdlustig te zeggen, "This is just the beginning"

Maar goed beide partijen veel succes ;)

- Rick
(HatoriHanzo)
 

DeletedUser14653

Guest
Aan alle spelers van w26, hier even een samenvatting van hoe Qaa? het spelletje speelt:
(kijk vooral heel goed naar de data)
HatoriHanzo 16.10.12 15:36
Hé Bright,

Het lijkt gewoon echt onmogelijk..
Maar is er geen enkele optie om een NAP aan te gaan?
Zonder steeds geruzie's van beide kanten?

Het zou enorm sterk zijn als we met beide stammen ons superhard focussen op Quiem,

Wat vind u,

- Rick

HatoriHanzo 17.10.12 14:06
Hé Bright

Ik heb zelf in Divine gezeten.
En ik weet dat jullie absoluut professioneel zijn..
Dan noem ik zomaar iemand op, External is super pro,
En doet hard zijn best voor de stam..


Maar ik zou het jammer vinden als er geen vaste BG.
Voor mij, en in mijn ogen lijkt mij de enigste optie een gezamenlijke oorlog voeren tegen Quiem,

Dat verstevigt de banden onder de spelers in beide stammen onderling..
En dat brengt respect op naar beide kanten, zodat we elkaar gaan waarderen..

En misschien word het dan ook een uitzicht om eventueel samen te gaan..

- Rick


okt 17
23:22 Qaa? heeft de stam de oorlog verklaard.

Details
Bondgenoot Divine Intervention
Vijand Questions and Answers..
PANDEMIA
Arroganti Regeneratione!
Titel Questions? No answers anymore
Start op 17.10. om 23:22:13 uur
Einde ---
Duur 18:04:16
Forumthread
Verklaring Na al het gebackstab vanaf jullie kant is het nu aan ons om dat eens recht te zeggen:)

Geen Vragen!!!

Gewoon versturen die aanvallen

Veel plezier :D


Al dat gebackstab? Wij hebben nooit gebackstabt hoor. Wij waren jullie respectloze behandelingen beu en wilden uit respect nog een week een NAP geven. Wij planden tijdens de onderhandingen geen massa hoor.
Dus misschien moeten jullie maar eens nadenken over wie er hier backstabt.

Aan alle stammen die meewerken met Qaa? in deze oorlog, alles wat jullie wordt beloofd is een leugen.
Jullie moeten mij niet geloven, maar als ze de kans krijgen om jullie te backstabben, zullen ze het wel doen :).


Achja, men troepen staan klaar en hebben er zin in.
 

DeletedUser66265

Guest
Aan alle spelers van w26, hier even een samenvatting van hoe Qaa? het spelletje speelt:
(kijk vooral heel goed naar de data)










Al dat gebackstab? Wij hebben nooit gebackstabt hoor. Wij waren jullie respectloze behandelingen beu en wilden uit respect nog een week een NAP geven. Wij planden tijdens de onderhandingen geen massa hoor.
Dus misschien moeten jullie maar eens nadenken over wie er hier backstabt.

Aan alle stammen die meewerken met Qaa? in deze oorlog, alles wat jullie wordt beloofd is een leugen.
Jullie moeten mij niet geloven, maar als ze de kans krijgen om jullie te backstabben, zullen ze het wel doen :).


Achja, men troepen staan klaar en hebben er zin in.


RIck heeft het ook nog zeker over die nap gehad op whap.
maarja, als hij een van de enige is die nog een nap wilt proberen is het volgens mij logisch dat het niet doorgaat:rolleyes:

Nja niet iedereen is zo creatief als wij zeker? :p



Nja Divine Vs. Qaa? zal leuk worden... Enkel weet ik niet of een 2de oorlog aan hetzelfde front erbij nemen een slimme zet was.
Voor de rest: Go Qaa? :cool:

Ik vrees dat je daar best eens gelijk in kan hebben:(

Maar we gaan der zeker voor :)
 

DeletedUser14653

Guest
Haha nikki kijk eens naar de uren waarop rick die dingen stuurde en waarop de oorlog werd verklaard.
Ga iemand anders blaasjes wijsmaken hé.

Enja GodOf War, die dingen gebeuren nu eenmaal. Ik wil gewoon andere spelers duidelijk maken dat ze niet in een verbond met Qaa? moeten stappen want je ziet wat ervan komt :)
 

DeletedUser66265

Guest
Haha nikki kijk eens naar de uren waarop rick die dingen stuurde en waarop de oorlog werd verklaard.
Ga iemand anders blaasjes wijsmaken hé.

Enja GodOf War, die dingen gebeuren nu eenmaal. Ik wil gewoon andere spelers duidelijk maken dat ze niet in een verbond met Qaa? moeten stappen want je ziet wat ervan komt :)

hmm ja, tussen die 2 zit nog een aantal uur;)

daarbij zoals ik al zei wilde rick die nap echt nog behouden (mss vanwege zijn ligging), maar verder wilde eigenlijk niet echt iemand meer met jullie verder gaan:p
 

DeletedUser66265

Guest
daarbij zat ik ook nog even na te denken over onze oorlog met quiem.

Iemand op het hfm account (srry ik ben je naam even kwijt:( ) vertelde hier dat zij een tijdje geleden met jullie contact zochten voor hulp. Het is uiteindelijk niet door gegaan omdat jullie te hoge eisen stelde. Maar jullie gingen er toen dus wel op in!, alleen ging quiem blijkbaar niet met jullie eisen akkoord.

Toen dat gebeurde hadden we nog een BG, dus dan lijkt het mij dat jullie het toch smeriger spelen dan ons;)

Want rick wilde die nap dus echt, en hij vraag om een nap terwijl we op dat moment niks hebben. Daarbij was er helemaal niks toen wij de oorlog verklaarden dus ik zie jou probleem niet:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Enja GodOf War, die dingen gebeuren nu eenmaal. Ik wil gewoon andere spelers duidelijk maken dat ze niet in een verbond met Qaa? moeten stappen want je ziet wat ervan komt :)

Ben het daar niet mee eens... Diplomatie is een spel, en je moet het spelen zodat de ander aan jouw kant staat he.
Ik ga hier niet oordelen over stabben etc etc. Maar zo'n dingen gebeuren ook in real life, dus ik begin deze zaken als normaal te beschouwen of eerder aanvaardbaar.

Voor de rest vind ik, persoonlijk, Qaa? wel een paar leuke spelers hebben, spelers die respect tonen voor anderen en zeker ook respect verdienen. Mijn respect hebben die spelers dan ook, er zijn er ook andere maar daar heb ik al over gepost en heeft hun leiding mij bedankt voor het fair houden van de oorlog enzovoort.

Wat Divine betreft: Ik ken ze niet, ik hoor ze niet, niet aanwezig op AF (voor zover ik het kan bijhouden),... Dus ik ga daar niet over oordelen.

Maar ik zou wel rekening houden met het feit dat, niemand ooit wat van je hoorde en dat je nu Qaa? komt zwart maken omwille van een oorlog. Geen idee of ik dit ooit serieus zal nemen.
 

DeletedUser66265

Guest
Ben het daar niet mee eens... Diplomatie is een spel, en je moet het spelen zodat de ander aan jouw kant staat he.
Ik ga hier niet oordelen over stabben etc etc. Maar zo'n dingen gebeuren ook in real life, dus ik begin deze zaken als normaal te beschouwen of eerder aanvaardbaar.

Voor de rest vind ik, persoonlijk, Qaa? wel een paar leuke spelers hebben, spelers die respect tonen voor anderen en zeker ook respect verdienen. Mijn respect hebben die spelers dan ook, er zijn er ook andere maar daar heb ik al over gepost en heeft hun leiding mij bedankt voor het fair houden van de oorlog enzovoort.

Wat Divine betreft: Ik ken ze niet, ik hoor ze niet, niet aanwezig op AF (voor zover ik het kan bijhouden),... Dus ik ga daar niet over oordelen.

Maar ik zou wel rekening houden met het feit dat, niemand ooit wat van je hoorde en dat je nu Qaa? komt zwart maken omwille van een oorlog. Geen idee of ik dit ooit serieus zal nemen.


Oh jij was degene die die mededelingen van WHF door stuurde omdat je fair wilde spelen?:)
zo doe je dat :O
 

DeletedUser

Guest
Aan alle spelers van w26, hier even een samenvatting van hoe Qaa? het spelletje speelt:
(kijk vooral heel goed naar de data)










Al dat gebackstab? Wij hebben nooit gebackstabt hoor. Wij waren jullie respectloze behandelingen beu en wilden uit respect nog een week een NAP geven. Wij planden tijdens de onderhandingen geen massa hoor.
Dus misschien moeten jullie maar eens nadenken over wie er hier backstabt.

Aan alle stammen die meewerken met Qaa? in deze oorlog, alles wat jullie wordt beloofd is een leugen.
Jullie moeten mij niet geloven, maar als ze de kans krijgen om jullie te backstabben, zullen ze het wel doen :).


Achja, men troepen staan klaar en hebben er zin in.

Ik wist natuurlijk van de Massa oorlog af,

Maar ik kreeg in een opwelling door de situatie eens in te schatten in het perspectief tegenover Quiem,
Dat het inderdaad echt voordeliger zou zijn een echte BG aan te gaan..

Mijn idee was om gezamenlijk de handen bijeen te slaan, en Quiem te gaan bestrijden..
Als ik zekerheid zou hebben dat er een BG zou komen, en Divine ons zou versterken in de strijd tegen Quiem.
Dan zou er nu totaal geen oorlog zijn geweest tussen ons,

Ook al is dit vooraleer besproken,

Divine stelde gewoon te hoge eisen, wat een enorme arrogantie naar boven brengt.
Als men een BG heeft, is het niet zo dat er dorpen moeten komen naar Divine, om de BG te behouden.

Verder wil ik me liever niet nog meer mengen in talloze discussies,

Zoveel discussies en ruzies onderling werden er gevoerd tijdens de BG en NAP.

Ik wil absoluut niemand zwart maken voor de AF forum lezers,
Dat is m'n eer te na, maar het is niet fijn dat ik me verplicht voel om steeds te moeten reageren omdat er weer flaters van meningen worden geuit, in een negatief licht tegenover Qaa?

- Rick
 

DeletedUser66265

Guest
Ik word trouwens wel een beetje moe van devine.

Eerst verpesten ze het spel tijdens de bg/nap.

Komt er eindelijk oorlog, en denk je dus van ze af te zijn :D
maar dan verpesten ze het verder op het af, en proberen ze ons zwart te maken..:mad:
 

DeletedUser

Guest
Uhu, iedere forumganger kijkt daar zo door... De openingspost was zelfs het lezen niet waard
 
Bovenaan