Divine vs Qaa?

DeletedUser

Guest
Qaa? valt is het enige wat ik merk. Maar of divine de reden is dat betwijfel ik :p
 

DeletedUser66265

Guest
Qaa? valt is het enige wat ik merk. Maar of divine de reden is dat betwijfel ik :p

devine was in ieder geval niet de reden wrm wij uit qaa? gingen;)


maar de reden dat qaa aan het vallen is komt denk ik door de mix van inactiviteit en die aanvallen toen van quiem.
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: Qaa?, TM-R, Grace!, THRILL
Zijde 2:
Stammen: Divine

Timeframe: 17/10/2012 23:22:13tot01/11/2012 19:18:36

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 27
Kant 2: 48
Verschil: 21

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 244,266
Kant 2: 433,881
Verschil: 189,615

chart



Samenvatting

29vx64n.png




Om maar weer eens wat te posten..
 

DeletedUser

Guest
Stats van de laatste week :

Zijde 1:
Stammen: Divine
Zijde 2:
Stammen: Qaa?, THRILL, TM-R, Grace!

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 30
Kant 2: 4
Verschil: 26

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 272,851
Kant 2: 36,215
Verschil: 236,636

chart
 

DeletedUser66265

Guest
moeten wij niet ook los bij de stats aan de kant van qaa? gezet worden??
 

DeletedUser

Guest
Dat zou ik kunnen, maar dan zien de stats er minder leuk uit voor Divine. :(
Deze stats zijn wss exclusief de 10 dorpen die je gisteren geëdeld hebt.
Jammer dat het Bright Star account een pak minder actief is sinds O gestopt is.

Zijde 1:
Stammen: Divine
Zijde 2:
Stammen: Qaa?, THRILL, TM-R, Grace!
Spelers: willemurk

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 32
Kant 2: 12
Verschil: 20

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 292,556
Kant 2: 109,933
Verschil: 182,623

chart
 

DeletedUser14653

Guest
Ik ben gestopt maar om de zoveel dagen kijk ik wel eens naar twstats en naar het forum. Spijtig om te zien dat het account minder actief is geworden want hoe ik het zag was het wel degelijk mogelijk om willemurk en de rest af te houden met de hulp die we kregen van de stam. Maar daarvoor is activiteit op het account nodig en die kon ik zelf niet meer verzorgen aangezien mijn studie meer tijd begon op te eisen en ik mijn studie liet liggen om op tw te zitten. Dat kan niet dus ben ik maar gestopt. Anders had willemurk het zeker niet zo makkelijk gehad als hij het nu blijkt te hebben.. Achja niets aan te doen.

Voor de rest zie ik dat HatoriHanzo WEL bezwijkt onder de druk van Divine en co. Flaps, arhandir en madmax2 hebben al heel veel dorpen van hem overgenomen. Ik weet dat Qaa? kampt met inactiviteit maar aan de stats van HH te zien is dat hij zich toch heeft proberen verzetten. Of daarbij hulp kwam vanuit Qaa? of niet, weet ik natuurlijk niet. Maar toch, mooi werk van deze 3 spelers :)

Ik wens iedereen nog veel succes in het verdere verloop van deze oorlog en de rest van het spel. Hopelijk kunnen * en co zich toch nog wat verzetten tegen willemurk en misschien een tegenpiek leveren :).
 

DeletedUser66265

Guest
Ik ben gestopt maar om de zoveel dagen kijk ik wel eens naar twstats en naar het forum. Spijtig om te zien dat het account minder actief is geworden want hoe ik het zag was het wel degelijk mogelijk om willemurk en de rest af te houden met de hulp die we kregen van de stam. Maar daarvoor is activiteit op het account nodig en die kon ik zelf niet meer verzorgen aangezien mijn studie meer tijd begon op te eisen en ik mijn studie liet liggen om op tw te zitten. Dat kan niet dus ben ik maar gestopt. Anders had willemurk het zeker niet zo makkelijk gehad als hij het nu blijkt te hebben.. Achja niets aan te doen.

Voor de rest zie ik dat HatoriHanzo WEL bezwijkt onder de druk van Divine en co. Flaps, arhandir en madmax2 hebben al heel veel dorpen van hem overgenomen. Ik weet dat Qaa? kampt met inactiviteit maar aan de stats van HH te zien is dat hij zich toch heeft proberen verzetten. Of daarbij hulp kwam vanuit Qaa? of niet, weet ik natuurlijk niet. Maar toch, mooi werk van deze 3 spelers :)

Ik wens iedereen nog veel succes in het verdere verloop van deze oorlog en de rest van het spel. Hopelijk kunnen * en co zich toch nog wat verzetten tegen willemurk en misschien een tegenpiek leveren :).



klopt indd, qaa is weg zag ik zojuist.

Maar toen qaa? nog bestond, toen was het ENORM inactief. De echte hh speler is voor 2 weken weg, en komt a.s. zondag pas terug..

vandaar dat het daar zo makkelijk voor jullie ging :(
 

DeletedUser

Guest
* en co zijn ook gestopt, het Bright star account staat huidig onder VV.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben gestopt maar om de zoveel dagen kijk ik wel eens naar twstats en naar het forum. Spijtig om te zien dat het account minder actief is geworden want hoe ik het zag was het wel degelijk mogelijk om willemurk en de rest af te houden met de hulp die we kregen van de stam. Maar daarvoor is activiteit op het account nodig en die kon ik zelf niet meer verzorgen aangezien mijn studie meer tijd begon op te eisen en ik mijn studie liet liggen om op tw te zitten. Dat kan niet dus ben ik maar gestopt. Anders had willemurk het zeker niet zo makkelijk gehad als hij het nu blijkt te hebben.. Achja niets aan te doen.

Voor de rest zie ik dat HatoriHanzo WEL bezwijkt onder de druk van Divine en co. Flaps, arhandir en madmax2 hebben al heel veel dorpen van hem overgenomen. Ik weet dat Qaa? kampt met inactiviteit maar aan de stats van HH te zien is dat hij zich toch heeft proberen verzetten. Of daarbij hulp kwam vanuit Qaa? of niet, weet ik natuurlijk niet. Maar toch, mooi werk van deze 3 spelers :)

Ik wens iedereen nog veel succes in het verdere verloop van deze oorlog en de rest van het spel. Hopelijk kunnen * en co zich toch nog wat verzetten tegen willemurk en misschien een tegenpiek leveren :).

Hihi.. Hier HH..

Euhm ik kan onbeperkt edels maken nu,,
Misschien een leuk idee om ineens 30 treintjes naar de rim te gooien..

Nee maar ik ben inderdaad a.s zondag pas terug,
Het kan nog een weekje langer duren maar dat weet ik morgen pas..
Verder vind ik het best knallen de druk van Flaps en Arhandir..

Wat madmax betreft, het was mijn MB en die gaat ineens overlopen... :S
Dus die reken ik niet echt mee tot de winst.. maar toch bied die als kleinere speler goed weerstand, hij heeft vooral veel geluk aan zijn Moraal ofcourse.. Maar loyaal is hij niet, en ik denk ook niet dat hij zo snel weer MB van iemand anders gaat worden, zoals hij dit overloop gedrag heeft vertoond..

We zien wel waar het schip strand..

- Rick
 
Bovenaan