Death doet zijn zegje

DeletedUser36954

Guest
Ik word toch steeds trotser op mijn stammetje D.V

Het staat voor Deadly Virus en ik zie bevestigd dat we makkelijk edelvoer waren (niet allemaal denk ik overigens), maar steeds weer irritant terugkwamen. Als dat geen virus is... :)

Jullie bestaan nog heb je aan Quiem vooral te danken; wij wilden altijd liever op Q omdat wij wisten dat we ze alleen in een rechtstreeks duel konden verslaan (om de account en groeisnelheid argumenten eerder gemeld). Dan moet je je edels en vegen toch verdelen en dat betekende in de praktijk dat een paar Brainers D.V. 'mochten' doen, de rest gewoon Q. Quiem was veel moeilijker te edelen dan D.V. (ook een niveau lastiger te edelen dan gentle, in poekieboe's geval, maar bij gentle hadden we mazzel dat we toevallig, onbedoeld, op de probleemaccounts aanvielen)

Bart en Janus hun edels hadden geen boom groeien met edels helaas.

Ik kan me niet herinneren dat iemand aanvallend veel moeite had met een D.V.'er, maar wellicht ergens een keer ofzo.

Jullie hadden ons lekker te pakken op ilco 1/2 keer. Verder is jullie doorzettingsvermogen prijzenswaardig geweest, opzichzelf staand.

Tempert heeft overigens gelijk dat geografisch de verdeling bij Quiem anders was, duidelijker, verder van elkaar.
 

DeletedUser33425

Guest
Tuurlijk weet ik dat D.V nergens was gebleven als Brain zich 1 of 2 keer volledig had gefocust op D.V, maar goed... toch waren/zijn er spelers binnen D.V die wel aardig kunnen deffen. Er waren/zijn spelers die gemakkelijk op te rollen hadden geweest, maar er waren/zijn ook spelers bij wie dat een stuk lastiger gegaan zou zijn. Maar ja, dat is nu allemaal koffiedik kijken.

Ik ga weer ODA rapen, want ik wil de nr. 1 positie op de kaartjes van Hezhi :D
 

DeletedUser

Guest
Yup, ik ben mad, maar ik wil ook graag m'n arrogantie tentoonspreiden om zo mijn uitzonderlijke niveau bloot te stellen aan de samenleving. :D

De almachtige is wedergekeerd!

P.S .Toontje was weg toch? :p

Nog wel ja... :p
 

DeletedUser71836

Guest
Als brain had blijven bestaan, was de bg met DV nooit opgezegd.
Brain is weg en de BG met DV word opgezegd, typisch gevalletje misbruik gemaakt hebben van een stam;)
Mooie actie jongens...

Overigens wel erg stil hier:confused:
 

DeletedUser66265

Guest
Als brain had blijven bestaan, was de bg met DV nooit opgezegd.
Brain is weg en de BG met DV word opgezegd, typisch gevalletje misbruik gemaakt hebben van een stam;)
Mooie actie jongens...

Overigens wel erg stil hier:confused:

naja misbruik...
Er is verder niks meer op de wereld:p

En het is hier inderdaad stil:eek:
 

DeletedUser33425

Guest
Nu moet gewoon iedereen op w26 kapot en buigen voor de Grote Anita Aardbei...
 

DeletedUser67066

Guest
Jij vind jezelf wel ontzettend grappig he;)

blauweufo Dit heeft allemaal geen zin meer! Het zijn noobs en gebruiken nu overal spionen om de overwinning zeker te stellen :( Zelfs na brain zijn ze met hun skills nog niet instaat de andere stammen uit de weg te ruimen! Q heel jammer dit
 

DeletedUser

Guest
Ja ik heb inmiddels wat mee gekregen... Ik vind meer dat jullie te snel conclusies trekken ;)
Het feit dat wij Ramon een plek bieden in onze stam wil niet zeggen dat hij info doorspeelt. Wellicht eerst is je feiten nalopen alvorens je vermoedens te uiten :)
 

DeletedUser63354

Guest
blauweufo Dit heeft allemaal geen zin meer! Het zijn noobs en gebruiken nu overal spionen om de overwinning zeker te stellen :( Zelfs na brain zijn ze met hun skills nog niet instaat de andere stammen uit de weg te ruimen! Q heel jammer dit

Heb je hem weer hoor, heb ik je de vorige keer dan niets duidelijk gemaakt?
 

DeletedUser51839

Guest
Zijn er nieuwe oorloggen op w26 of worden er enkel nog verslagenen genomen?
 
Bovenaan