Death doet zijn zegje

DeletedUser63354

Guest
Ah eindelijk. Een AQR'er. Dat was mijn bedoeling met de link op mijn profiel.

Tell me. Waarom zit het nog steeds in de hoofden van AQR dat Quiem! zwak, vies, laf en noem het allemaal maar op speelt.
Volgens mij is het namelijk meer een excuus voor het uiteindelijke resultaat dat komen gaat.
 

DeletedUser71836

Guest
Ah eindelijk. Een AQR'er. Dat was mijn bedoeling met de link op mijn profiel.

Tell me. Waarom zit het nog steeds in de hoofden van AQR dat Quiem! zwak, vies, laf en noem het allemaal maar op speelt.
Volgens mij is het namelijk meer een excuus voor het uiteindelijke resultaat dat komen gaat.

Zijn jullie dat niet dan:eek:
Had ik dat geweten, hadden we niet op grijs gedrukt:rolleyes:

Voor de mensen die er boos om worden, grapje jongens:p
 

DeletedUser

Guest
Je doet niet erg je best om je arrogantie te verbergen, he?

Ach we doen nu niet heel veel en dat is te zien in de stats :p Echter als een speler van Q even wat aanzet dan zie je dat ook in de stats :p

"Het resultaat wat komen gaat" is gewoon een logische gedachte. We zijn namelijk niet van plan om op ons gat te blijven zitten, zodra Q de touwtjes wat aan gaat trekken zullen de statistieken ook weer naar ons voordeel kantelen.

Tell me. Waarom zit het nog steeds in de hoofden van AQR dat Quiem! zwak, vies, laf en noem het allemaal maar op speelt.

Je ziet het altijd hè, de grotere zijn altijd de schuldige. Ze moeten natuurlijk wel iets te zeuren hebben.
Vroeger gaf men nog wel is toe dat ze hadden verloren van een sterkere tegenstander, tegenwoordig is die sterkere tegenstander vaak "laf, vies en zwak".
Men zoekt gewoon smoesjes en eigenlijk is dat juist laf, vies en zwak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Je doet niet erg je best om je arrogantie te verbergen, he?

Zijn jullie dat niet dan:eek:
Had ik dat geweten, hadden we niet op grijs gedrukt:rolleyes:

Voor de mensen die er boos om worden, grapje jongens:p

Ach we doen nu niet heel veel en dat is te zien in de stats :p Echter als een speler van Q even wat aanzet dan zie je dat ook in de stats :p

"Het resultaat wat komen gaat" is gewoon een logische gedachte. We zijn namelijk niet van plan om op ons gat te blijven zitten, zodra Q de touwtjes wat aan gaat trekken zullen de statistieken ook weer naar ons voordeel kantelen.



Je ziet het altijd hè, de grotere zijn altijd de schuldige. Ze moeten natuurlijk wel iets te zeuren hebben.
Vroeger gaf men nog wel is toe dat ze hadden verloren van een sterkere tegenstander, tegenwoordig is die sterkere tegenstander vaak "laf, vies en zwak".
Men zoekt gewoon smoesjes en eigenlijk is dat juist laf, vies en zwak.

Had mijn reactie kunnen zijn.
 

DeletedUser66265

Guest
Everywhere, it's Everywhere:eek:

Je weet hoe makkelijk het is om iets arrogant te noemen zonder het te omderbouwen?

Alle brain leden zijn noobs.
Twan is een pro.
Jou posts zijn zeikposts.

Zie je dat dit kant noch wal slaat zonder onderbouwing?
Dus als iemand mij nu eens zou willen laten zien waar twan arrogant is en zou willen onderbouwen waarom hij arrogant is graag
 

DeletedUser

Guest
Everywhere, it's Everywhere:eek:

Typisch... De kritische posts worden wederom genegeert. Waarom is het toch dat men alleen reageert op de posts waar makkelijk op te reageren valt? Is het nou teveel gevraagd om met beargumenteerde standpunten te komen en om de standpunten van een ander aan te vallen?

Eigenlijk geven jullie gewoon toe door bijvoorbeeld mijn post compleet te negeren!
 

DeletedUser71618

Guest
Typisch... De kritische posts worden wederom genegeert. Waarom is het toch dat men alleen reageert op de posts waar makkelijk op te reageren valt? Is het nou teveel gevraagd om met beargumenteerde standpunten te komen en om de standpunten van een ander aan te vallen?

Eigenlijk geven jullie gewoon toe door bijvoorbeeld mijn post compleet te negeren!

Gast, als je nu niet inziet dat Mark totaal niet serieus reageert.. :p

Je doet niet erg je best om je arrogantie te verbergen, he?

"We zijn niet arrogant, we zijn gewoon de beste" :cool:

AFCA!
 

DeletedUser2094

Guest
Volgensmij moeten mensen hun eigen mening vormen na het verhaal van alle kanten gehoord te hebben, en niet verblind zijn door door de visie van de kant waar je gestreden hebt, zoals ik gedaan heb. En het is dan ook mooi dat mensen van Requiem, Brain en Johan III(ingame) hebben uitgelegd hoe zij het zien en waarom ze tot bepaalde keuzes zijn gekomen.

Ik zelf kom vanaf R. naar AQR. Waarom? Omdat R. nooit vrienden is geweest met Quiem! en stamleden die ik verder niet ga noemen zich totaal in hun rug gestoken voelden door het vertrek van onze bondgenoot, met wie ze zoveel beleefd hadden, naar de gezamenlijke vijand.
En met beleefd bedoel ik dan het neerslaan van PAR in het noord westen, en het feit dat R. redelijk vaak in de dienst draaide voor onze grote bondgenoot (v)(r), ten ongenoegen van sommige stamleden. Dat is bij mij bekend voordat ik bij R. kwam en daar na een maand ongeveer bij de leiding kwam. Toen heb ik met wat gepraat en beleving en visie weer het goede geheel terug gekregen, meer activiteit, meer overleg. En is daarna gezamenlijk besloten om mee te gaan doen aan deze gedoopte wereldoorlog.

Niet iedereen vond de massastam een oplossing, en zie hier het AQR-FL en mijn altijd bijblijvende, waar de fusie tussen .tSv en =SaS= mijn op poten gezetten actie was, =SaS=. Maar het belang om deze wereld te overleven voor de rest was samenwerken.

Maargoed, voor mijn uitweiding over R. hierboven, had ik het over het feit dat je open moet staan voor elkaars mening, en dat je bereid moet zijn je mening bij te stellen of open te staan voor een ander. Toen ik eenmaal van Johan III het hele verhaal had gehoord van (V)(R) en de geschiedenis waarom het zo slecht ging. Heb ik mijn mening bijgesteld en gezegd dat ik Johan III geen verrader vind, omdat hij bereid was uitleg te geven. Ik ga niet zeggen dat ik het leuk vond dat hij overging, want hij had ook bij R. kunnen komen. Maar dat neemt niet weg dat ik hem als speler aardig vond en dat hij altijd R. geholpen heeft, en dat is ook wat waard.

Er zijn hier in veel eerdere post nog wel wat dingen die ik niet zo sterk vind van individuen, maar daar zal ik verder niet over uitweiden. Wat ik nog wel wil zeggen is dat ik het jammer vind dat Brain op delete ging, want samen met de rest (AQR etc.) hadden ze wel degelijk spelplezier kunnen hebben, maar ik begrijp het vanuit hun situatie. Ook vind ik niet dat Quiem laf wint, ze hebben tactisch gereageerd op het moment dat Brain een diplomatiek steekje liet vallen, en dat is onderdeel van dit spel. Wie er uiteindelijk gaat winnen weet ik niet, maar ik weet wel dat het lang kan duren. En een beetje inactiviteit hier en daar aan beide kanten helpt ook niet echt mee voor de snelheid.

Maar 1 ding wil ik dan nog wel vragen, scheer niet heel AQR over 1 kant, want zoals je ziet zijn er ook mensen met een eigen mening binnen het geheel, en ik zal vast niet de enigste zijn.
 

DeletedUser66265

Guest
misschien omdat het grootste gedeelte van je reactie kant noch wal slaat?
En daarnaast ging het erover dat men q vies vond spelen wat niet zo is, als jij dan met een verhaal komt wat daar 0,0 mee heeft te maken is het niet zo heel gek dat er niemand op reageert.
 

DeletedUser

Guest
misschien omdat het grootste gedeelte van je reactie kant noch wal slaat?
En daarnaast ging het erover dat men q vies vond spelen wat niet zo is, als jij dan met een verhaal komt wat daar 0,0 mee heeft te maken is het niet zo heel gek dat er niemand op reageert.

Geen reacties verder, jammer...

haha grappig, wou er vanmiddag even op reageren ^^

Wat Nikki zegt vind ik niet kloppen. We hebben het over dat men (waar we dus doelen op de rest van W26) Q laf vindt spelen. Bullet geeft dus aan dat hij die mening niet deelt en dat Quiem AQR of 1 kam scheert, waar hij gewoon gelijk in heeft.

Voor de rest heb ik niet heel veel aan te merken op zijn post. Hij vertelt geen onwaarheden en probeert ons / een andere stam niet in een slecht daglicht te zetten.

Ach we doen nu niet heel veel en dat is te zien in de stats :p Echter als een speler van Q even wat aanzet dan zie je dat ook in de stats :p

"Het resultaat wat komen gaat" is gewoon een logische gedachte. We zijn namelijk niet van plan om op ons gat te blijven zitten, zodra Q de touwtjes wat aan gaat trekken zullen de statistieken ook weer naar ons voordeel kantelen.

Om mijn eigen post wat kracht bij te zetten:

Als je de stats van vandaag er even bij pakt zal je het volgende zien:

Totaal aantal overnames AQR = 67
Totaal verloren overnames AQR = 22
Van die 22 verloren zijn 7 interns en 15 verloren aan Quiem!

Totaal gewonnen = 52
Waarvan: 7 interns
44 barbarendorpen
1 van Quiem (dat dorp is overigens gerecapped)

Dit is dus puur van vandaag (29-01-2014).

Kijk je naar gisteren:

Totale overnames 165
totaal verloren 66
Verloren aan Quiem! 55
Interns 11

Gewonnen 110
1 van Quiem!
97 Barbarendorpen
en dus 11 interns

Ik was er van overtuigt dat jullie AQR hebben opgericht om een blok te maken tegen Quiem... Dat wou aardig lukken toen Q op zijn gat zat. De laatste dagen hebben we echter de statistieken in ons voordeel getrokken.

Stats voor altijd:

Zijde 1:
Stammen: Quiem!
Zijde 2:
Stammen: AQR-FL, =SaS=, AQR

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 540
Kant 2: 376
Verschil: 164

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,809,247
Kant 2: 3,604,819
Verschil: 1,204,428

chart

En voor de laatste 48 uur:

Zijde 1:
Stammen: Quiem!
Zijde 2:
Stammen: AQR-FL, =SaS=, AQR

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 151
Kant 2: 204
Verschil: 53

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 108
Kant 2: 5
Verschil: 103

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 1,390,711
Kant 2: 1,794,233
Verschil: 403,522

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 976,182
Kant 2: 47,622
Verschil: 928,560

chart

Het is dus duidelijk dat wat ik zei in mijn bovenstaande post gewoon klopt. Zodra Quiem even wat gas geeft zie je dat direct terug in de stats... En we geven nog geen vol gas, misschien tijd om dat maar is te doen en de wereld af te sluiten :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
toen eindelijk de waarheid naar buiten kwam werd het bijzonder stil...
 

DeletedUser72610

Guest
ik vind dat als Quiem! wint het over verdiend is aangezien ze het spel het slimst aan hebben gepakt. Quiem is ook de meest actieven van ons alle: en wie het hardst werkt zal winnen.
 
Bovenaan