- Reactiescore
- 64
Moet er een nieuwe roddel komen? Want nu is er geen leesvoer meeral meer dan 72 uur niet gehoord hier.
Ja moet!
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Moet er een nieuwe roddel komen? Want nu is er geen leesvoer meeral meer dan 72 uur niet gehoord hier.
Ik negeer ff je inhoud, boeit mij gewoon niet. Ik wil je meer de vraag stellen, als je als 1 werkt samen met koh, waarom joinen jullie hun niet? Of is dat iets dat koh niet wil? Ze wilden anders maar al te graag met ons in fusie
Of als jullie aangevallen worden, gaat er ook deff van het o zo grote koh naar jullie toe? Denk dat de laatste aanval op patrick dat wel bewezen heeft.
Het boeit mij echt niet welke stappen jullie nemen als stam en ik snap dat je bij een grotere partij hulp zoekt. Enige is, dat Koh een stam is die anderen simpelweg gebruikt. Kijk naar de stam UD, een ud lid zelf zegt gedwongen te worden om deff te sturen. Denk daar eens over na![]()
Ik zal even denken over een roddelJa moet!
Dat was dan weer door de samenwerking met CBT die gesloten is. In die tussentijd was er geen samenwerking met CBT.
Dat patrick dorpen verloren is doordat hij mij os gestuurd heeft, vind ik zelf ook jammer. Hadden we het geweten, hadden we het anders gedaan.
Grapjas![]()
Je zult wel teveel gedronken hebben.Abnormaal ik heb een patent op een afbeelding met een biertje.
Je zegt wel dat als je het geweten had, je het anders had gedaan...
Maar toch doe je hetzelfde gewoon weer.
![]()
![]()
Opnieuw verliest CBT een handje dorpen puur omdat asteek overal gestacked moet staan. Snap niet dat dit door CBT gepikt wordt.
dan zal ik ook maar even na zoveel jaar een accountje aanmaken zeker?
Asteek had mss de def kunnen terugsturen, maar was meer een foutje van mij, dacht dat het bij iemand anders stond+ als je 1 extra clear er had opgegooid, dan had je ze evenzeer ... vond dat het eigenlijk wat lang duurde voordat jij die dorpen eindelijk eens nam
![]()
dan zal ik ook maar even na zoveel jaar een accountje aanmaken zeker?
Asteek had mss de def kunnen terugsturen, maar was meer een foutje van mij, dacht dat het bij iemand anders stond+ als je 1 extra clear er had opgegooid, dan had je ze evenzeer ... vond dat het eigenlijk wat lang duurde voordat jij die dorpen eindelijk eens nam
![]()
Je weet dat er range is op casual toch?
Asteek stuurt geen def terug, die heeft elke speervechter nodig schijnbaar. Als jij nou de enige zou zijn oke, maar patrick verliest ook gewoon dorpen omdat er def perse bij asteek moet staan.
Je zegt wel dat als je het geweten had, je het anders had gedaan...
Maar toch doe je hetzelfde gewoon weer.
![]()
![]()
Opnieuw verliest CBT een handje dorpen puur omdat asteek overal gestacked moet staan. Snap niet dat dit door CBT gepikt wordt.
Inde middag niet nu welJe zult wel teveel gedronken hebben.![]()
Ach joh, gewoon lekker laten staan, kan je rustig dorpjes van CBT pakkenAls bondgenoot zijnde, zou juist jij moeten weten dat hij os bij jou heeft staan, jij hebt het notabene aangevraagd![]()
Als bondgenoot zijnde, zou juist jij moeten weten dat hij os bij jou heeft staan, jij hebt het notabene aangevraagd![]()