DeletedUser78605
Guest
Wel toch weer netjes die edeltrein weten te stoppen. Je bent actiever dan verwachtTouchez.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Wel toch weer netjes die edeltrein weten te stoppen. Je bent actiever dan verwachtTouchez.
Sneu man, lekker overstappen naar de vijand als het wat slechter gaat. Triest figuur. Zat er natuurlijk al aan te komen maarja
Hopelijk worden er goed voor ze gezorgd, we willen ze in goede staat hebben wanneer ze op hun knietjes terug komen.
Terugkomen? Wat een waanideeën hebben jullie toch daar in Hymne. Denk dat jullie eerder naar ons op jullie knieën terug gaan komen.
Gevalletje 'if you cant beat them, join them'
Net zoals Tears ooit zei: 'Take the loss and deal with it'.Dat zou het geval zijn geweest als jullie ons niet eerst hadden gestabbed. Maar nee, altijd doen alsof jullie heiligen zijn en niets fout doen...
Wel dit is dus een gevolg van jullie fout, leer ermee leven.
What loss?
Enige dat ik zie, is een zielige rank 1 stam van 77 miljoen met daarbij vriendjes en slaafjes zodat ze in totaal minimaal 120 miljoen puntjes hebben tegen een stam van 55.
Leer jij je stam nou maar eens spelen, ziet er niet uit![]()
Skocz en Banaan zijn niet niks, dat bedoel ik met loss![]()
Rotte kent het spel wel goed, zonde van de foute keuze van hem. Maarja, vallen en opstaan he
Skozc? Doe hem de groetjes!
En dat is nou juist het verschil tussen onze stammen
Rotte kent het spel wel goed, zonde van de foute keuze van hem. Maarja, vallen en opstaan he
Skozc? Doe hem de groetjes!
Nou als ik de dorpen van Skocz zo zag met mijn fakes was dat geen loss hoor. Uitkijktoren level 2 in elk dorp en daarnaast maar 4000 bevolking aan troepenSkocz en Banaan zijn niet niks, dat bedoel ik met loss![]()
Wat dan? Dat wij naar hen zijn gegaan ipv naar jullie? Logische keuze als je ziet hoe hooghartig je altijd doet hier tegenover ons.
Of die keuze fout was zullen we nog wel zien, ik heb hem genomen en ik heb er geen spijt van. Mijn inziens de juiste keuze genomen na jullie fiasco en arrogantie.
(Toch bedankt voor het complimentje, ik hoop het jullie nog moeilijk te maken in de komende maanden ^^)
Of die keuze fout was zullen we nog wel zien, ik heb hem genomen en ik heb er geen spijt van. Mijn inziens de juiste keuze genomen na jullie fiasco en arrogantie.
(Toch bedankt voor het complimentje, ik hoop het jullie nog moeilijk te maken in de komende maanden ^^)