De Zomeroorlog!

DeletedUser78605

Guest
Als we met Hymne hadden gefuseerd, hadden we de andere concrete contacten niet aangegaan. Door de ontbinding van de NAP met Hymne hebben wij besloten om met andere stammen nauwer samen te werken. En ja er waren al veel contacten tijdens de NAP met Hymne. Maar toch zou het er anders uitgezien hebben.

Gebeurd het ook op andere werelden dat er wordt geklaagd over het aantal BG/NAP een stam heeft?
Dus hoe dan ook zal Koh altijd laf blijven spelen en zorgen dat ze bijna 2 keer zo groot zijn als hun vijand. Klinkt erg als alleen maar de makkelijke oplossing zoeken en je nu verschuilen achter jullie 2de keus bg'tjes..
 
Reactiescore
112
Dus hoe dan ook zal Koh altijd laf blijven spelen en zorgen dat ze bijna 2 keer zo groot zijn als hun vijand. Klinkt erg als alleen maar de makkelijke oplossing zoeken en je nu verschuilen achter jullie 2de keus bg'tjes..

Exact wat famke destijds heeft gedaan niet ? :engel: Zonder die "2de keus" erbij want imo telt iedereen dat zin heeft in het spel en er tijd in steekt mee als 1ste keus! :cool:
 

DeletedUser79332

Guest
En met UD, toen we BG werden, waren jullie volgens mij nog steeds groter..
Zeker omdat kort daarna leden van DR naar jullie gingen en jullie daar toen ook al "vriendjes/deffslaven" hadden.

Dus nee, niet zoals famke toen deed..
 
Reactiescore
64
En met UD, toen we BG werden, waren jullie volgens mij nog steeds groter..
Zeker omdat kort daarna leden van DR naar jullie gingen en jullie daar toen ook al "vriendjes/deffslaven" hadden.

Dus nee, niet zoals famke toen deed..

Ohja, dat doet me denken aan Jeedebee en Raoul die goed geholpen werden door koh net nadat ze gejoined waren. Jeedebee werd direct gekicked weer omdat je teveel dorpen verloor.

Lijkt me goed voorbeeld van hoe koh met BG's omgaat? Ook nadat ze gejoined waren.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
73
Ohja dat doet me denken aan Jeedebee en Raoul die goed geholpen werden. Jeedebee werd direct gekicked weer omdat je teveel dorpen verloor.

Lijkt me goed voorbeeld van hoe koh met BG's omgaat? Ook nadat ze gejoined waren.

Jeedebee had een RL probleem, zijn vader was zwaar ziek. We hebben helaas geen vv gekregen, hij besloot jammer genoeg om te stoppen en het account op delete te zetten. Echter is dit wel ter sprake gekomen op het AF en zouden jullie moeten weten dat hij niet zomaar werd gekickt. Jammer dat je denkt dat we mensen kicken omdat ze teveel dorpen verliezen, wij doen dat niet.
 
Reactiescore
64
Jeedebee had een RL probleem, zijn vader was zwaar ziek. We hebben helaas geen vv gekregen, hij besloot jammer genoeg om te stoppen en het account op delete te zetten. Echter is dit wel ter sprake gekomen op het AF en zouden jullie moeten weten dat hij niet zomaar werd gekickt. Jammer dat je denkt dat we mensen kicken omdat ze teveel dorpen verliezen, wij doen dat niet.


Dat zn vader ziek was, hoor ik nu voor het eerst. Zou inderdaad vervelend zijn wanneer dit echt was. Daarentegen kon hij wel aanvallen en ondersteunen al die dagen ervoor? Hij probeerde te recappen ( Op 30 uur met 1 edel). En gewoon normaal aanvallen. Hij werd al gekicked voordat hij uberhaupt had gezegd te stoppen. Ik heb hier geen pm meer van helaas.
 
Reactiescore
142
Dat zn vader ziek was, hoor ik nu voor het eerst. Zou inderdaad vervelend zijn wanneer dit echt was. Daarentegen kon hij wel aanvallen en ondersteunen al die dagen ervoor? Hij probeerde te recappen ( Op 30 uur met 1 edel). En gewoon normaal aanvallen. Hij werd al gekicked voordat hij uberhaupt had gezegd te stoppen. Ik heb hier geen pm meer van helaas.

Alles kwam snel na elkaar voor Jeebedee met zijn RL situatie. Vandaar dat hij eerst nog probeerde zaken te behandelen op TW, maar snel ondervond dit niet meer te kunnen. Hij is niet gekicked voordat hij had gezegd te stoppen.
Dit is op het AF te sprake gekomen. Zou maar spijtig zijn als je dit voorbeeld gebruikt om ons zwart te maken.
 
Reactiescore
64
Alles kwam snel na elkaar voor Jeebedee met zijn RL situatie. Vandaar dat hij eerst nog probeerde zaken te behandelen op TW, maar snel ondervond dit niet meer te kunnen. Hij is niet gekicked voordat hij had gezegd te stoppen.
Dit is op het AF te sprake gekomen. Zou maar spijtig zijn als je dit voorbeeld gebruikt om ons zwart te maken.

Ik probeer jullie niet zwart te maken. Ik zeg enkel de dingen die ik weet zoals ik ze ken. Maar vervelende situatie voor hem dan! Al persoonlijk, als je weet dat je gaat stoppen, zou ik m'n ww of m'n vv geven in zo'n situatie.
 
Reactiescore
112
Ik probeer jullie niet zwart te maken. Ik zeg enkel de dingen die ik weet zoals ik ze ken. Maar vervelende situatie voor hem dan! Al persoonlijk, als je weet dat je gaat stoppen, zou ik m'n ww of m'n vv geven in zo'n situatie.

Dat hadden wij ook gehoopt. Maar jammer genoeg had hij toen zijn acc al op delete gezet voor hij het ww of vv gegeven heeft.
 

DeletedUser79332

Guest
Niet dat ik weet. Zeg dus niet dat dat zo is.

Echter jij gaf aan dat toen famke en UD (toen nog rebels volgens mij) een BG kregen wij groter waren als jullie.
Ik geef aan dat het niet zo is. Mede doordat jullie al banden hadden met DR of in iedergeval met spelers van het toenmalige DR.
 
Reactiescore
73
Niet dat ik weet. Zeg dus niet dat dat zo is.

Echter jij gaf aan dat toen famke en UD (toen nog rebels volgens mij) een BG kregen wij groter waren als jullie.
Ik geef aan dat het niet zo is. Mede doordat jullie al banden hadden met DR of in iedergeval met spelers van het toenmalige DR.

Maar als ik het goed heb, had Famke ook wel vrienden buiten de stam. En misschien Rebels/UD ook:eek:

En dan zou het wel kunnen dat jullie groter waren.
 

DeletedUser79332

Guest
Zoals ik al zei, van famke weet ik het niet. Daar kan ik dus niks over zeggen.

Ik kan je wel vermelden dat wij dat toen niet hadden.
 

DeletedUser78605

Guest
Maar als ik het goed heb, had Famke ook wel vrienden buiten de stam. En misschien Rebels/UD ook:eek:

En dan zou het wel kunnen dat jullie groter waren.
Wat voor onzin reactie is dit nu? Jouw "argumentatie" is puur gebaseerd op aannames die jij zelf maakt..

"Maar als ik het goed heb, had Famke ook wel vrienden buiten de stam (je zegt dus zelf dat je geen idee hebt of dit ook waar is). En misschien Rebels/UD ook:eek: (hier heb jij dus ook geen weet van..)"

Probeer het anders nog eens en nu enkel de feiten benoemen die je zeker weet. Dan blijft er namelijk niets over en hebben de leden van ex Famke een punt :)
 
Bovenaan